Mijn verslag van de X-Fi 2016 - Veldhoven - Show

Gestart door Taro, september 26, 2016, 22:22:01

Vorige topic - Volgende topic

Taro

Eerste keer voor mij op een HIFI-beurs. Gaaf om de verschillende merken te zien en natuurlijk te beluisteren  :inlove:
Hier even een paar afbeeldingen voor de mensen die het hebben gemist. Heb niet alles kunnen zien; was erg veel en tijd gaat snel als je overal 10-20 min luistert.

Colab
Qua geluid(buiten B&W) vond ik dit toch wel echt heel goed klinken. Staat voor mij op nummer 1 van deze show.

B&W
Klinkt gewoon echt heel mooi! Denk alleen dat ik deze qua vormgeving het huis niet in krijg  :police:

Grimm Audio
Niet mijn vormgeving...; maar wauw dat klinkt echt goed! Goede uitleg gehad betreft de bas box die aan de onderkant is bevestigd. Zeker interessant product!

Cine Mike
Klinkt goed!

JBL
Mooie kasten! Warm geluid!  :worship:

Hear Everything Audio

Pure Audio Project

Quad

More Music

Alpha Audio

Artcoustic

Audio Note

Audiotweaks

Cinedream

Daudio

Dutch & Dutch

Symphony Audio

Vitus Audio

X-Fi Audio Import

Overige

^^

martien

Leuk om die plaatjes te zien en zo toch wat meer een indruk te krijgen van de beurs.

Taro

Ik had eerder gelezen dat veel mensen de zalen slecht vonden. Nu ben ik misschien een leek; maar de meeste hadden erg veel gedaan om het geluid zo goed mogelijk te laten klinken. Verder is het echt een mooi pand en een mooie locatie.

rogier_hier

Richi

Woonkamer Naim Muso 2 • Apple TV 4K • Philips 55PUS8909 Zitkamer Naim Atom HE • Focal Elegia & Elear Classé attic - in voorbereiding Classé CP-800mkII • Classé CA-2300 • Mac Mini M2 Roon • Marantz SA-11S2 • Parasound D/AC-2000 Ultra • Dynaudio Confidence C2 II • Classé SSP-800 • Classé CA-5300 • Oppo BDP-93EU • Philips BDP-9700 • Elac Debut 6.2 • Philips 55POS9002 • Audioquest • Grimm • Philips Pronto

VlisChris

Ik heb even de brutaliteit genomen om je topictitel wat aan te passen ;) Ik gok dat je zo meer en gerichtere lezers zult krijgen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bas Akkerman

Is een post in of een link naar http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=123424.0 ook niet een idee? Dat topic wordt veel bezocht en ik denk dat de bezoekers deze foto's wel kunnen waarderen!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Taro

@Christiaan S: Prima!
@Bas Akkerman: Zal even een link plaatsen.

Zal denk van het weekend de post nog een beetje aanvullen qua informatie.

Mordante

Mooie foto's leuk.

Niet in de zaal geweest met de Blumenhofer speakers?

dekker_525

En wilson benesch en ch presission bij overige? Vond dat samen met b&w en grimaudio het beste wat er stond zeker het eerste set

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

nvermeul