The Girl on the Train

Started by HereIsTom, September 20, 2016, 16:41:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HereIsTom

Het verhaal volgt een recent gescheiden vrouw, Rachel genaamd, die de trein neemt naar Manhattan. Daar is ze getuige van een ogenschijnlijk perfect koppel, Scott en Megan. Maar op een dag gaat er iets mis tussen de twee en raakt Rachel verzeild in een mysterieus complot rondom de verdwijning van Megan Hipwell.

Vanaf 6 oktober in de bioscoop



https://youtu.be/y5yk-HGqKmM
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

HereIsTom

Iemand misschien deze film al gezien?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Raymond187

Op IMDB krijgt hij een niet al te best cijfer. Ga hem wel kijken, staat op me NAS, wij vinden dit soort thrillers vaak wel leuk.

lynch1979

Quote from: Raymond187 on December  5, 2016, 12:11:20
Op IMDB krijgt hij een niet al te best cijfer. Ga hem wel kijken, staat op me NAS, wij vinden dit soort thrillers vaak wel leuk.

Viel tegen.....

Raymond187


CZ79

Ik gok dat hij bedoelt dat de film tegen viel, wat valt daar meer over te zeggen?
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

lynch1979

Quote from: Raymond187 on December  5, 2016, 18:08:04
Ja make je zin eens af.

Viel tegen... Je been?

Ja meneer  :tounge:

Viel tegen.....in de zin van voorspelbaar, geen spannend verhaal, niet boeiend.....maar dat ben ik he, dus Ray misschien vindt jij hem helemaal geweldig  ;)

Raymond187

We hebben hem na 15 min afgezet.

lynch1979


twido

Raar .....maar ondanks  hij niet speciaal was , bleef iets in mij getriggerd waardoor ik hem helemaal heb uitgekeken  ;D

Achiel

 Meestal is het boek beter, dit heb k al gelezen, de film moeten we nog kijken.
Linn Majik DSM, Klipsch Cornwall III,  Linn Akurate 2200 dynamik, VPI Scoutmaster/Grado, JL E-112. Onderweg: HiBY R5 II + Grado GW100X