Toch wel een kleine waarschuwing die ik mee wil geven:
Er is altijd een risico dat je de speler goed verkloot om het zo maar te zeggen en dan kun je je Oppo bij het grof vuil zetten. Ik wil niet de goed heilig man spelen en ik ben ook niet bevriend met de Buma.

Ik ken een aantal klanten die zich hier mee bezig houden en de Russische is juist een variant die de speler slechter laat presteren. Rommelen aan de firmware (weg schrijven beperkingen) en werkend krijgen is geen garantie voor een goed presterende speler.
Er is een bedrijf in Bulgarije die zich al lang bezig houdt met firmware en deze mannen leveren ook een support erbij voor de nieuwe versies. En belangrijk een goed presterende speler want deze versies hebben wij zelf ook getest. Het kost je wel een bedrag en ik wil ook duidelijk maken dat ik hier geen enkel financieel belang bij heb. Dat gaat aan de hand van je Mac adres en je betaald 1 bedrag van uit mijn hoofd €160,-
Als ik op mijn vingers word getikt door de moderators dan hoor ik dat wel. Het is puur een stukje bescherming naar jullie toe.