Meet-n-Greet Dynamo 2004?

Started by patrick_vdb, April 2, 2004, 10:03:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Roland

Dat is uiteraard je goedrecht :)

696MuDvAyNe696

heay dudes

Dynamo word echt mega (sic) dit jaar met dimmu, COB, Deicide, soulfly en al die shit.
alleen moeten slipknot mudvayne,COF en machinehead nog komen. >:D

laturzzz.

August

Jammer, dan ben ik op vakantie. Ik had Mastodon wel eens live willen zien, nu moet ik het voorlopig maar met hun live DVD blijven doen.

Mandragore

#28
Quote from: 696MuDvAyNe696 on April 12, 2004, 12:45:10
...alleen moeten slipknot mudvayne,COF en machinehead nog komen. >:D
Slipknot zie ik straks in het voorprogramma van Metallica. Live was Slipknot IMHO niet zo goed en ik vind lang niet alle nummers goed, maar ze hebben tegenwoordig een leuke show verwacht ik. Hopelijk klinken ze ondertussen ook wat beter.

Overigens ga ik waarschijnlijk liever naar Wâldrock. O.a. voor FF 8)
Als 't niet kan zoals 't moet, dan moet 't maar zoals 't kan!

Grindtegel

Fear Factory is vet, maar ik zou voor Death Angel gaan. De nieuwste van DA is errug goed.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Quote from: Grindtegel on April 14, 2004, 08:42:07
Fear Factory is vet, maar ik zou voor Death Angel gaan. De nieuwste van DA is errug goed.

Death Angel heeft helaas afgezegd.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Spacebass

Quote from: Martin_M on May  5, 2004, 12:15:59
Death Angel heeft helaas afgezegd.

Dood?  ;D

Just Kiddin...

Welke band op deze dag vinden jullie nou echt helemaal top en kopen jullie blind een CD van?
Ik heb toch een beetje vooroordelen en wil toch een aantal CD's aanschaffen met het wat heftiigere werk. Misschien dat ik volgend jaar dan klaargestoomd ben voor een Meet & Greet in 2005  ;)

Martin_M

#32
Van beide dagen (Dynamo & WaldRock) vind ik Slayer, Dimmu Borgir, Cradle of Filth en Finntroll erg goed.

Andere bands (van vroeguh) zijn leuk om weer eens te zien (Testament, Death Angel, Twisted Sister, Exodus).

De nieuwste CD's van Slayer vind ik door (vooral) de zang van Araya minder dan de vorige. Cradle heeft ook z'n beste tijd gehad lijkt het want als ik de laatste 2 CD's draai vind ik het wel goed maar ergens boeit het minder dan voorheen. De laatste van Dimmu is  8) alleen die opnamekwaliteit :-[. Heb juist nog de laatste CD's en MCD van Finntrol aangeschaft. Gewoon erg leuke polkametal of z'n troll's ;D

We moeten geloof ik nog eens langskomen Space, nemen we wel wat mee.

Wil je nog eens wat technische, intelligente metal horen met harde en rustigere passages: Opeth.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Spacebass wordt hardrocker!  ;D

Nou op dit moment zou ik van geen enkele band die op DOA komt blindelings een cd kopen, daarvoor vind ik ze allemaal te min. Slayer was vroeger natuurlijk een no-brainer, maar die bakken er de laatste jaren niet veel meer van. Dimmu Borgir laatste cd is wel goed, maar het oudere werk vind ik niet zo.

Als ik dan 1 band zou moeten uitkiezen zou dat op dit moment Children of Bodom zijn. Vette riffs en melodieus vind ik wel een fijne combinatie.

@ Spacebass, wat heb je zoal liggen aan metal cd's, dan kan ik je nog wel wat tips geven denk ik ( of anders weet Martin_M of Patrick het wel)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

patrick_vdb

Hi SB,

Quote from: Spacebass on May  5, 2004, 12:19:35
Misschien dat ik volgend jaar dan klaargestoomd ben voor een Meet & Greet in 2005  ;)

LOL ;D Ik ga alvast de kaarten voor 2005 bestellen voor ons ;D

Er is bijna geen enkele Metal-band meer waar ik blind een cd van zou kopen op het moment. Dit heeft niets te maken met de bands zelf maar met m'n veranderingen in muzikale voorkeuren etc. Ik wordt ook alweer een jaartje ouder ;D Voor mij is het vooral de pure nostalgie waarvoor ik nog echt warm loop, het terug zien van een oude vriend, en zo nu en dan ontdek ik dan weer een leuke band welke ik niet ken. Ik houd de scene dan ook niet meer zo bij als voorheen.

Maar ik zal zondag wel een mooie Slayer-klassieker meenemen, kun je alvast wennen aan het geweld dat los barst wanneer we in 2005 de velden van Dynamo onveilig gaan maken ;D

Mvrg

Patrick

Spacebass

QuoteWe moeten geloof ik nog eens langskomen Space, nemen we wel wat mee.
Wil je nog eens wat technische, intelligente metal horen met harde en rustigere passages: Opeth.
idd Als Patrick lamgsgeweest is en ik weet wat de beste Metal opstelling thuis is (  ;) )
Dan maken we absoluut een afspraak...ben reuze benieuwd of mijn setje een beetje in de buurt kan komen van jullie topset...  O0

QuoteSpacebass wordt hardrocker! 
;D Muzikaal verbreden is het doel  ;D
Quote
@ Spacebass, wat heb je zoal liggen aan metal cd's, dan kan ik je nog wel wat tips geven denk ik ( of anders weet Martin_M of Patrick het wel)
Helmaal niets, en aagezien toch wel een voorstander ben van muzikale grenzen verleggen en leren respecteren, wil ik dit vooroordeel uit de weg ruimen.  ;)

QuoteMaar ik zal zondag wel een mooie Slayer-klassieker meenemen, kun je alvast wennen aan het geweld dat los barst wanneer we in 2005 de velden van Dynamo onveilig gaan maken
Prima! Moet ik nog aangepaste kleding hebben?  ;D
een kennis van mij was/is(?) manager geweest van "Rosie"
Dat was echt lache...een hindoestaan met langhaar en Hard Rock outfit  ;D (en een V guitaar...mmm is wel al lang geleden  :) )

patrick_vdb

Speciale kleding is niet vereist, denk eraan om dit jaar eens een driedelig kostuum aan te trekken, lekker in stijl gaan ;D

Maar ik zal zondag wel enkele cd's meenemen met gevarieerde metal want natuurlijk zijn hierin ook weer vele stijlen ;)

Mvrg

Patrick

Grindtegel

Slayer voor Spacebass lijkt me wel wat veel van het goede  ;)

Voor iemand die niet echt bekend is met metal lijkt mij bijv. de oude Metallica een vriendelijkere inkomer zonder echt compromissen te sluiten.

Ander goede metal inkomers: Queensryche, Iron Maiden, Savatage, Flotsam & Jetsam of Act 111 van Death Angel.

Maar goed wil je echt een beeld krijgen van metal in al zijn vormen en maten dan raad ik je aan cd's te beluisteren van: Van Halen, Rush, Slayer, Megadeth, Anthrax, Death, Carcass, Dream Theater, Opeth, Tool, Suicidal Tendencies, Prong, Testament, Savatage, Machine Head, Exodus, Obituary, Symphony X, Pantera, Cradle of Filth, Sabbat, Korn, Fear Factory, Sacred Reich, Dark Angel, etc etc etc etc etc

Genoeg of moet ik nog even doorgaan?  ;D
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

patrick_vdb

Ach wat, gelijk met de billen bloot ;D

Carcass had ik ook al in gedachte om mee te nemen en hoe kon ik good old Sacred Reich nou vergeten :-[

Mvrg

Patrick

Spacebass

Goh...ik heb er duidelijk wel om gevraagd  ;D

Maar goed dat de overige gezinsleden naar mijn schoonmoeder gaan  zondag >:D

Martin_M

#40
Als je nog iets wil horen van Abigor, Aeternus, After Forever, Agent Steel, Ambeon, Amorphis, Ancient Rites, Annihilator, Apocalyptica, Arcturus, Atheist, Atrophy, Ayreon, Bal Sagoth, Believer, Blessed Death, Blood Red Throne, Bloodthorn, Candlemass, Carnivore, Catamania, Channel Zero, Children of Bodom, Coroner, Covenant, Coverdale&Page, Cradle of Filth, Cromm Cruac, Cruentus, Cyclone Temple, Cynic, Dark Tranquility, Death, Death Angel, Defiance, Destruction, Diabolic Masquerade, Dimmu Borgir, Doctor Butcher, Emperor, Exodus, Faith no more, Fear Factory, Finntroll, Flotsam & Jetsam, Forbidden, Gathering the, Goddess of Desire, Grip Inc., Guns 'n' Roses, Hollenthon, Immortal, Infernäl Mäjesty, Iron Maiden, Judas Priest, Kiss, Kovenant the, Kreator, Led Zeppeling, Lunatics without a Skatboard, Lackey Buddy, Lethargy, Life of Agony, Mactätus, Malignant Eternal, Manowar, Megadeath, Mekong Delta, Mercyful Fate, Metal Church, Metallica, Moaning the, Mutant, My Dying Bride, Nevermore, Opeth, Orphanage, Overdose, Overkill, Page & Plant, Pantera, Pearl Jam, Peccatum, Penumbra, Pestilence, Pink Floyd, Prong, Psychotic Waltz, Queensryche, Rakoth, Rammstein, Re-Animator, Realm, Reverend, Sabbat, Sacred Reich, Sadist, Sadus, Samael, Sanctuary, Satyricon, Savatage, Sepultura, Serenia, Sigh, Sins of thy Beloved the, Skyclad, Slayer, Spiral Architect, System of a Down, Tea Pary the, Testament, Theory in Practice, Therion, Tiamat, To Elysium, Tool, Toxik, Venom, Watchtower, Waters Roger, Whiplash, White Zombie, Who the, Wicked Maraya, Yearning the, Yello of Zomby Rob dan heb ik dat hier wel voor je liggen  ;D.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Ach, hoe kon ik die nu toch vergeten  ;D  ;D  ;D

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Spacebass

#42
LOL  ;D  ;D  ;D

Man da's bijna een heel levenswerk  ;D  ;D

Faith no more,
Guns 'n' Roses
Iron Maiden
Judas Priest
Kiss
Led Zeppeling
Metallica
Pearl Jam
Pink Floyd
Rammstein
Sepultura
Ok ff een lijstje gemaakt waar ik de naam van ken en zelfs minimaal 1 nummer heb gehoord  ;D

Martin_M

23 jaar om precies te zijn!
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Hehe, Martin heeft een hele leuke verzameling, die van mij is denk ik net zoiets, heb de afgelopen jaren zo'n kleine 400 metal cd's opgebouwd. Mijn moeder dacht nog toen ik er op mijn 14e aan begon dat het wel over zou gaan, mooi niet dus, nu ben ik inmiddels alweer 32...

Dus zo zie je maar Spacebass, als je er aan begint en het bevalt je dan gaat er weer een hele nieuwe wereld voor je open.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Spacebass

#45
QuoteSepultura
Deze band heb ik veel vaker wat van beluisterd...deelde met de gitarist van een band 1 hotelkamer ;D ;D
Ik vond het overigens toen waanzinnig wat die gasten presteerden....

QuoteDus zo zie je maar Spacebass, als je er aan begint en het bevalt je dan gaat er weer een hele nieuwe wereld voor je open.
;D  heb een te brede smaak om mij te verdiepen...vaak gaat het om slechts 1 of een paar nummers. Komt zelden voor dat ik bijna een hele CD goed vind...als dat het geval is, dan wil ik per band best de hele verzameling hebben... de rest skip ik met veel gemak door....

Hmm als ik dit zo terug lees dan ben ik wel een potentieel Kazaa gebruiker ;D

Grindtegel

@Martin, ik heb nog wel een leuke tip voor je als ik zo door je verzameling kijk, namelijk de cd Mabool van Orphaned Land (niet te verwarren met Orphanage). Israelische Metal met een symfonisch èn deathmetal tintje, heel erg apart maar niet te versmaden.

Hierzo een recensie: http://www.zwaremetalen.com/recensie/2204.html
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Tapeshirt

#47
Quote from: patrick_vdb on April  6, 2004, 13:06:32
Hi,

Peter Pan Speedrock kicks Ass 8)

Mvrg

Patrick

Vooral samen met The Shavers!!!!!!

overigens ga ik naar Werchter in juli, jawel, alle vier de dagen. Heel apart die belgische festivals, ging vroeger al naar Torhout, toen dat nog bestond.......

Roland

Spacebass, ik zou zeker ook Tool checken en dat met name Aenima en Lateralus. Echt geniale muziek, een briljante zanger en een redelijk 'instapdrempel' (tis niet *brul* *brul* ;))

Spacebass

Quote(tis niet *brul* *brul* )
Das eigenlijk de reden dat ik het misschien bewust vermeden heb.

bedankt voor de tip  :)