Meet-n-Greet Dynamo 2004?

Started by patrick_vdb, April 2, 2004, 10:03:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

patrick_vdb

Hi,

Tsja, een beetje twijfelachtig want alhoewel het totaal niets van doen heeft met HT (of het moet een discussiepunt worden tijdens het festival) kan er wel een meet-n-greet plaatsvinden, tenminste als er forumleden zijn die er aanwezig zullen zijn ;D

Tijdens de shoot-out bij Scarp wisten martin en Pantera mij al van het heugelijke nieuws te voorzien dat het metal-festival Dynamo dit jaar weer doorgaat en wel op 5 juni in Nijmegen. Een hele prestatie aangezien het festival de laatste twee jaren van de aardbodem was verdwenen en al helemaal een prestatie als je ziet welke bands er zoal gaan optreden. Van ongeveer 14 bands zijn tot nu toe 9 bevestigd en wel de volgende:

Slayer 8) met Dave Lombardo 8) 8), Life of Agony, Dimmu Borgir, Nightwish 8), Children of Bodom, Soulfly, Ill Nino, Mastodon en Evil of all evil...Deicide 8) 

Er neuzen wat metalliefhebbers rond hier op het forum dus wellicht als meerdere mensen gaan is er wel een meet-n-greet te organiseren...Ik sta bij de tap aan de rechterkant van het podium ;D

Mvrg

Patrick

Jinsu

Hoi,

Ik zal eens kijken of ik dan vrij heb ;D .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

Roland

Dan zit ik op Rock am Ring in Deutschland  ;D

Martin_M

#3
Sorry, wij gaan dit jaar naar Wâldrock twee weken later.

CRADLE OF FILTH  8) 8) 8)
TESTAMENT 8)
CANNIBAL CORPSE :-\
MONSTER MAGNET :'(
FINNTROLL  8) 8) 8)
TWISTED SISTER  8)
WITHIN TEMPTATION :'(
EXODUS 8) 8)
TRANSPORT LEAGUE ???
MY DYING BRIDE 8)
SLAPSHOT ???
HATEBREED :-\
FEAR FACTORY 8) 8) 8)
DEATH ANGEL 8)
MORTUARY I.O.D  ???

En twee festivals achter elkaar redden we niet meer hoor >:D

Martin & Pantera
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

jaco

Ik ken preceis 3 namen uit de 2 lijstjes (naamsbekend, muziek onbekend), dus ik zal maar niet komen....

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Spacebass

My diying bride, who did it with a canibal corps in a cradle of filth in a mortuary i.o.d and a twisted sister, while the death angel hoped for hatebreed within temptation, with a slapshot fear factory who planned an exodus on a transport leage, driven by a fintroll with a monster magnet without a testament...

Iemand moet toch eens gaan praten met die lui over hun naamkeuze hoor!  ;D

Erik

Spacebass@ Zou het ook wat zeggen over hun fans ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

patrick_vdb

LOL ;D

Het is allemaal veel stoerder dan dat het lijkt, eigenlijk zijn het allemaal mensen wie zeer emotioneel betrokken zijn bij hun muziek en het allemaal niet zo serieus nemen als dat menig fan dat doet ;D Alhoewel er wel een paar uitzonderingen zijn...

Mvrg

Patrick

Spacebass

Die zullen vast verder kijken (luisteren) dan de morbide naamkeuze  :D

Ik ken geloof ik alleen twisted sister van naam...misschien herken ik wel een liedje of twee.

patrick_vdb

Quote from: Spacebass on April  4, 2004, 21:39:07
Die zullen vast verder kijken (luisteren) dan de morbide naamkeuze  :D

Nou nee...die doen eerder hun morbide naamkeuze eer aan, meer dan dat een gemiddeld persoon lief is ;D

Overigens nog iets geks, hoe morbider de naamkeuze hoe "whimpier" de personen vaak zijn, hoe "whimpier" de naamkeuze hoe gekker de personen ??? ;D Maar ook dit gaat weer niet altijd op.

Ik zal wel eens een leuk cd'tje voor je meenemen SB, eens kijken wat die Omega's ermee doen wat die lijkenkisten moeten zich toch wel goed voelen met zulke morbide muziek? ;)

Mvrg

Patrick

Spacebass

QuoteHet is allemaal veel stoerder dan dat het lijkt,
idd

Een vriend van mijn broer is een echte harley rijder met complete look  ;D
Op werk verruilt hij zijn motorpak voor een driedelig kostuum om als leidinggevend IT'er aan het werk te gaan en thuis luisterd hij op een waanzinnige High-End audioset met een hele brede muziekkeuze  ;D

Het blijven vaak vooroordelen, zoals er zoveel zijn in dit land  ::)

Spacebass

Quotedie lijkenkisten moeten zich toch wel goed voelen met zulke morbide muziek?
Ze zijn er voor ontworpen..dat had ik je toch verteld  ;)  ;D
Ze zijn van binnen allemaal getatoeerd enzo....

Maar jij gaat dus ook...neem je wel oordopjes mee...want wie muten zunig sein op die uurtjes  ;)

patrick_vdb

Hi SB,

Ik ga ik weet niet hoeveel jaar naar Dynamo, voor mij was dat altijd een paar dagen vakantie. De laatste twee jaar is het niet doorgegaan dus de vreugde was wel groot dat het dit jaar wederom plaatsvind, al is het dan maar 1 dag.

Overigens sta ik altijd ver verwijdert van het podium, dynamo is in de open lucht, maar dicht bij de tap ;D

Mvrg

Patrick

Spacebass

Quotemaar dicht bij de tap
;D
Springen ze nou nog steeds zo vervaarlijk tegen elkaar aan enzo? Blijf het altijd eng vinden dat zoiets uit de hand loopt.
Heb het een keer van dicht bij mogen meemaken en ik denk dat er een aantal de volgende dag heel veel spijt zullen hebben gehad :D (en dan niet alleen van de kater)

Jinsu

Hoi,

Je moet ook niet de moshpit ingaan Space ;D .

MvGr,

Whistler
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

patrick_vdb

Quote from: Spacebass on April  4, 2004, 21:53:07
Heb het een keer van dicht bij mogen meemaken en ik denk dat er een aantal de volgende dag heel veel spijt zullen hebben gehad :D (en dan niet alleen van de kater)

LOL ;D

Ik vermoed van wel alhoewel stage-diven en dat soort (on)gein inmiddels niet meer mag bij concerten welke door mojo georganiseerd worden. Zelf heb ik die kinderharen alang verloren en weet me inmiddels op andere plekken veel beter te amuseren ;D

Mvrg

Patrick

Spacebass

#16
 ;D
Ik keek gelukkig vanaf de zijkant op het podium bij de monitormixer ;)
Heb wel een beker bier tegen mij aan gekregen, mja beter bier dan iets hards zeg maar  ;D

QuoteZelf heb ik die kinderharen alang verloren
Ik zou niet graag door jouw geraakt willen worden Pat...hoewel ik nu toch ook de 87 kilo bereikt heb  ;D  ;D

patrick_vdb

Quote from: Spacebass on April  4, 2004, 22:01:09
Ik zou niet graag door jouw geraakt willen worden Pat...hoewel ik nu toch ook de 87 kilo bereikt heb  ;D  ;D

LOL ;D  Het scheelt toch wel een paar kilootjes met nu en toen, maar ja..toen had ik de tap ook nog niet ontdekt ;D Alhoewel ik de laatste jaren ook meer en meer een geheelonthouder aan het worden ben, zo af en toe lekker een calvados maar geen liters bier meer. Puur genieten zeg maar ;)

Mvrg

Patrick

Erik

Oei dat klinkt alsof Patrick 130kg weegt  ;D 
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

patrick_vdb

Hi Erik,

Nee, dat red ik (nog) niet...

Mvrg

Patrick

Grindtegel

He, een Dynamo topic, ik zie het nu pas!

Denk niet dat ik ga, Slayer is wel leuk maar die heb ik al zo vaak live gezien, de rest is wel aardig maar ik zit er niet echt om te springen.

Ik ga wel naar Rush (als ik tenminste een kaartje kan bemachtigen), dus wellicht dat daar ook wat forumgenoten naartoe gaan?
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Oracle

Quote from: patrick_vdb on April  4, 2004, 21:42:49
Overigens nog iets geks, hoe morbider de naamkeuze hoe "whimpier" de personen vaak zijn, hoe "whimpier" de naamkeuze hoe gekker de personen ??? ;D Maar ook dit gaat weer niet altijd op.

Voorbeeld van de eerste: Mötley Crüe  (let ook even op de trema's...), Manowar, Poison, Guns 'n Roses, Megadeth, etc...

Voorbeeld van de tweede soort: de Heideroosjes ( 8) ), Peter Pan Speedrock (  :-\ )...

Maar je hebt ook van die bands.... (Mötorhead, Slayer, Sepultura, Morbid Angel, etc, zeg maar de Old Skool...) die klinken niet alleen qua naam best stoer, maar zijn ook nog koel!  O0

Groet,
Mark

patrick_vdb

Hi,

Peter Pan Speedrock kicks Ass 8)

Mvrg

Patrick

Roland


Oracle

OK. Nou sorry als ik julie voor het hoofd heb gestoten.  ;D

Peter Pan Speedrock is inderdaad wel cool, maar gewoon niet helemaal mijn smaak!  :P

Groet,
Mark