HT BBQ dag 2004 in combi met EK ???

Started by gepebril, April 1, 2004, 16:46:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jaco

Quote from: Blue-Eyes on April  3, 2004, 14:16:42
Nope, HT'ers drinken geen water als ik me de vorige BBQ goed herrinner ;D ;D
Ik wel.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Doerak

Quote from: Blue-Eyes on April  3, 2004, 14:16:42
Nope, HT'ers drinken geen water als ik me de vorige BBQ goed herrinner ;D ;D

Hehehehe......

jaco

Quote from: Blue-Eyes on April  3, 2004, 14:54:32
Dat was toch bronwater? ;) :P
Speciaal geimporteerd high-end rechts draaiend bronwater ja. Merk Bar-le-duc....

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

jeroenskie

d1/c1 van de alpense boys,maar daar liepen de d tje en de c tjes niet hoger dan  d2 en c2 .

dus als je in het 1 ste zat betekende dat alleen maar dat je in een gunstig geval met goede mee wind het doel kon halen vanaf de penalty stip .

We trainde dan ook 1 uur in de week voor het theatraal vallen in het strafschop gebied en 30 minuten per week in het buitenspel zetten van de tegen partij .

Echt veel voetballen was het dus niet .

je zette je tegenstander buitenspel ,de keeper kreeg de bal ,gaf hen een rotschop naar de overkant en aldaar ving je hem op en zorgde dat je snel ging liggen zodra er een tegenstander in de buurt was .

En dan maar hopen dat er niet teveel tegenwind stond want anders haalde je de doellijn niet vanaf de penalty stip .

maargoed we zijn wel een keer kampioen geworden ,vraag me niet hoe ,waarschijnlijk had men geen zin meer om tegen ons te voetballen en bleven ze thuis als ze tegen ons moesten .

Of had het te maken met het feit dat ze uit zelfbescherming thuis bleven omdat er altijd een vrouw langs de lijn stond die je zowat naar de strot vloog als ze het lef haden om de bal van mij af te pakken ( mijn moeder ;D iets wat fanatiek voetbal supporter))

zal mijn moeder dus thuis laten op de bbq,of niet ? >:D


blue-eyes

Neem aub mee! Ik wil graag een wetenschappelijk uitleg/bewijs voor jouw bestaan ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wil

#57
Ik vlag op hoog niveau: FC Abcoude C4 (daarvoor D3, D5, E1, D10, F1 en calimero's)  :D; tussendoor nog wat gecoached, ge-assisteerd, watergedragen en limonade in de rust gehaald en twee jaar wedstrijdsecretaris gespeeld. Mijn zoon voetbalt veel beter dan ik, dus kom ik nooit verder dan die vlag. Hierbij meld ik me dus graag aan, kan verder ook prima invallen hoor maar maak je geen illusies.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Jeroen.

Quote from: jaco on April  3, 2004, 19:19:47

Speciaal geimporteerd high-end rechts draaiend bronwater ja. Merk Bar-le-duc....

Jaco

Geimporteerd uit Utrecht?

Het is dat ik geen vrij kan nemen op een zonnige Zondag, anders had ik graag de  "Powerbuy Voedsel" op me genomen.
Mijn vakgebied namelijk.

jaco

Quote from: InSomNiaC on April  4, 2004, 15:56:36
Geimporteerd uit Utrecht?
Ja dat is toch importeren: iets halen waar ze een andere taal spreken  ;)

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Sullivan

Quote from: wil on April  4, 2004, 11:04:44
Ik vlag op hoog niveau: FC Abcoude C4...

Hi Wil,

Dan ken je mijn broer, Eric, misschien wel. Hij is keeper van het 2e/1e elftal.

mvg,
Frank

Jeroen.

Quote from: jaco on April  4, 2004, 16:39:28

Ja dat is toch importeren: iets halen waar ze een andere taal spreken  ;)

Jaco

LOL ;D

wil

Quote from: Sullivan on April  4, 2004, 21:45:33


Hi Wil,

Dan ken je mijn broer, Eric, misschien wel. Hij is keeper van het 2e/1e elftal.

mvg,
Frank
Ehm... nou ben ik niet zo bekend met de jongens van het eerste (mijn zoon speelt tot ca. 13.00 uur en het eerste begint altijd later) maar ik zal beslist eens een biertje met hem hebben gedronken aan de bar.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60