HT BBQ dag 2004 in combi met EK ???

Started by gepebril, April 1, 2004, 16:46:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sullivan

Quote from: Spacebass on April  2, 2004, 11:43:58
Neemt iedereen net als de vorige keer zijn eigen vleeslappen mee of organiseert iemand een powerbuy?  ;D

Jeroen, iets voor jou?  ;D

mvg,
Frank

jeroenskie

#26
euuuuhhh mag je ook jezelf uitnodigen hihihihih
zou het erg leuk vinden

MAAR EVEN GEEN POWERBUY hahahahaa

vr gr jeroen

ps ik wil wel graag lekker potje voetballen met zijn alle. hihihi kan Frank het Filmen en afdraaien op een groot scherm ( voor de hter's) ,Supporters kunnen langs de zijlijn OF voor het groote scherm ,met een natje en een droogje .. heeft iedereen het naar zijn zin.

ps 2 evt. kunnen mensen ook met mijn pausmobiel meerijden OF misschien willen garmt en Space er iets sportiever geraken ???

kan wel proberen sportief te rijden hoor  ;)

Martin_M

Voordat ik te laat ben meld ik mezelf hierbij ook weer aan  ;D.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

Voor alle zekerheid doe ik dat dan bij deze ook! ;)

En Jeroen, ik doe mee met het potje voetbal!

p.s. jeroen: bij deze ben jij diegene die verplicht aanwezig is, en een GOEDE voetbal meeneemt!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sullivan

Quote from: Blue-Eyes on April  2, 2004, 15:10:47
Voor alle zekerheid doe ik dat dan bij deze ook! ;)

En Jeroen, ik doe mee met het potje voetbal!

Dan meld ik me ook maar aan!

Ik doe ook mee met voetbal (ik ga wel keepen ;)).

mvg,
Frank

Spacebass


VlisChris

Quote from: patrick_vdb on April  2, 2004, 09:23:23
Hi Martin,

Voetbal gaat voor mij persoonlijk met niets samen ;D Maar goed, er staan slechts de negatieve commentaren van drie personen, niet direct een alemene vertegenwoordiging voor het gehele forum ;)

Mvrg

Patrick

Sta dus niet in mijn eentje als ik zeg dat ik geen voetbalfan ben ;D
Je zou bijna conclussie mogen gaan trekken over HT en voetbal inderdaad ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

jeroenskie


Zal er zijn,EN  met een bal!! :D

vr gr jeroen

jaco

Asfalt voetbal op industrieterrein Emelloord ?

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

Als ik maar geen sliding hoef te maken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Ik denk dat Frank best bereid is als sponsor op te treden ;)

Hebben we iig allemaal gelijke shirts en broekjes!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

jaco

Quote from: Blue-Eyes on April  3, 2004, 09:07:26
Ik denk dat Frank best bereid is als sponsor op te treden ;)

Hebben we iig allemaal gelijke shirts en broekjes!
Frank sponsort al een echt voetbalteam. Daar kan dit zootje ongeregeld toch niet tegenop....

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Sullivan

Quote from: jaco on April  3, 2004, 09:44:49
Frank sponsort al een echt voetbalteam. Daar kan dit zootje ongeregeld toch niet tegenop....

Jaco

Doe jij ook mee dan?  ;D

mvg,
Frank

J.A.F._Doorhof

#38
SCE vs de HT guys.
Kan het sportpark wel regelen voor een tournooi ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

LOL ;D De eerste supporter meldt zich bij deze dan al aan, overigens lijkt het me niet nodig om het team de HT-guys te voorzien van gelijke shirts, hun lijkbleke gezichtjes van al die uurtjes in het donker zitten is al uniform genoeg ;D

Mvrg

Patrick

R

Quote from: patrick_vdb on April  3, 2004, 10:09:08
LOL ;D De eerste supporter meldt zich bij deze dan al aan, overigens lijkt het me niet nodig om het team de HT-guys te voorzien van gelijke shirts, hun lijkbleke gezichtjes van al die uurtjes in het donker zitten is al uniform genoeg ;D

Mvrg

Patrick

Speak no more. :D :D

blue-eyes

Quote from: jaco on April  3, 2004, 09:44:49
Frank sponsort al een echt voetbalteam. Daar kan dit zootje ongeregeld toch niet tegenop....

Jaco

Ik weet van een persoon iig heel erg zeker dat hij een veel, veel hoger niveau heeft gevoetbalt. Nu nog 10 anderen vinden........... ;)

O ja, ik vergat even dat al lang geleden was, behoorlijk wat minder kilo's had, meer conditie............ Gaat dus niet meer. De waarheid is hard ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

Vertel wie heeft er hoog gevoetbalt onder ons ;D.

SCE is een 2e klasser trouwens.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Jeugd FC Groningen, regionale teams, selectievoetbal A jeugd (net onder jeugd betaald voetbal)

Lang geleden ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

jaco

#44
Quote from: Sullivan on April  3, 2004, 09:47:49
Doe jij ook mee dan?  ;D
Als jij keept altijd.
Heb met onderbrekingen ook bijna 20 jaar aan voetbal gedaan. Helaas wel een knie mee de vernieling in geholpen. Net als Blue-eyes ook wat meer kilo's mee te torsen dan toen ik nog actiever sportte. Het was nooit op enig nivo trouwens, maar dat kwam omdat ik niet aan de verplichte 2 trainingen per week mee kon/wilde doen.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

plasmal

trainer/coach jeugd derde divisie :)
elke zaterdag op pad 8)

gr alex

J.A.F._Doorhof

Ok,
Ik verplaats me wel naar assistent coach.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Doerak

Zoeken jullie nog een waterdrager?

blue-eyes

Nope, HT'ers drinken geen water als ik me de vorige BBQ goed herrinner ;D ;D

Doelpalen hebben we nog wel nodig ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey