HT BBQ dag 2004 in combi met EK ???

Started by gepebril, April 1, 2004, 16:46:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

gepebril

Hallo Frank,

Aangezien jij groot fan bent van voetbal en dit het liefste kijkt in HDTV.
Is het niet mogelijk (indien georganiseerd) dit te combineren met een wedstrijd van NL in HDTV (via Euro1080) met de HT fans.

Heb nog niet gekeken naar de technische haalbaarheid, en of het mogelijk is te verhinderen dat blacklevels nog bijgesteld worden door HT-fanaten tijdens de wedstrijd ;)

gr,

Albert
TV: LG OLED65C16LA
Reciever: Marantz SR5015
Speakers: 4x B&W603S3, 1x B&W CC6
Player: Oppo Clone M9201

Scarp

Als er voetbal bij is dan kom ik zeker niet.

gepebril

Zit meer te denken aan een afsluiting.

b.v. zaterdag 19-06-2004  20:45 uur NL-tjechie.

Maar ja dan is ITC overdag natuurlijk open.......... m.a.w. niet mogelijk

Of een andere wedstrijd......
TV: LG OLED65C16LA
Reciever: Marantz SR5015
Speakers: 4x B&W603S3, 1x B&W CC6
Player: Oppo Clone M9201

B. Kuiper

HT BBQ helemaal voor in en zowel ik als de dame zijn erg van plan die kant dan op te komen, maar in combo met een voetbal wedstrijd op wat voor mooi systeem dan ook ...nah...:(
"Always a little further"

J.A.F._Doorhof

Zaterdagen zijn uitgesloten, het worden zondagen.
Ik vraag me ook af of we het dit jaar gaan doen..



















1 APRIL !!!

Natuurlijk gaat het door dit jaar.
Wanneer wordt nog bekend gemaakt maar waarschijnlijk ergens in Juni.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

VlisChris

En dat is de zoveelste waar ik dus weer met beide benen recht inloop he ;D
Tot ik wat naar beneden scroll :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

patrick_vdb

Hi,

Het is toch erg, zelfs op 2 april nog in een 1 april grap trappen ;D

De BBQ's heb ik tot op heden telkens gemist, dit jaar niet maar als er gevoetbalt gaat worden lopen jullie alsnog het risico mij weg te pesten ;D

Mvrg

Patrick

Martin_M

Ik krijg hier een beetje het gevoel dat HT en voetbal niet echt samengaan :-\
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Hi Martin,

Voetbal gaat voor mij persoonlijk met niets samen ;D Maar goed, er staan slechts de negatieve commentaren van drie personen, niet direct een alemene vertegenwoordiging voor het gehele forum ;)

Mvrg

Patrick

Sullivan

Ik zou graag aanwezig willen zijn en het lijkt me helemaal leuk als er voetbal op een groot scherm te zien is.

Ik heb alleen geen zin om met 3 chagarijnige mede-forum-genoten (ik noem geen namen ;D) bij een BQ aanwezig te zijn, dan maar liever geen voetbal :D.

mvg,
Frank

blue-eyes

Diegenen die er niet van houden gaan lekker achteraan zitten en kunnen dan lekker een natje en droogje aan de andere leden verzorgen. Waarom zo moeilijk doen? ;D ;D

Gaat om de gezelligheid, lekker babbelen over de gezamelijke hobby. Je maakt je nog geliefd ook als je voor ober speelt. Dat gaat prima, wij kunnen niet opstaan tijdens de wedstrijd, en jullie drieeen kijken toch niet ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Hi,

Ik heb geen horeca-ervaring..tenminste niet als bedienend personeel. Van een natje en droogje voorzien zal dus niet geheel risicoloos zijn, wellicht moet je het wel letterlijk nemen dan ;D

Ach, ik pas me gemakkelijk aan, kijken we voetbal dan kijken we voetbal en zal ik lekker off-topic gaan met de andere off-topic hoofden.

Mvrg

Patrick

blue-eyes

What to do.................

Ik kijk graag naar voetbal, en hoewel niet het absoluut off topic opperhoofd kan ik wel aardig meekomen..............

Dillemma, dillemma................ Verdorie Patrick: Maak het me niet zo moeilijk!

Om maar weer positief af te sluiten: je aanbod is aangenomen, dat risico nemen we! En je aanbod om te komen staat nu ook vast. Je mag maar eens per jaar iets afzeggen (shoot out reeds gedaan ;) ).
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

patrick_vdb

Hi,

Ik moet bekennen dat het je aardig lukt om ook mij te betreken bij het off-topic ;D

Hmm, de kleine lettertjes dus niet goed gelezen, mijn fout. Maar over welk aanbod heb je het, ik zie nergens staan dat ik iets aangeboden heb dus kan niet anders concluderen dat je conclusie op een aanname gebasseerd is?

Mvrg

Patrick

blue-eyes

Quote from: patrick_vdb on April  2, 2004, 09:53:56
Hi,

Ik moet bekennen dat het je aardig lukt om ook mij te betreken bij het off-topic ;D

Hmm, de kleine lettertjes dus niet goed gelezen, mijn fout. Maar over welk aanbod heb je het, ik zie nergens staan dat ik iets aangeboden heb dus kan niet anders concluderen dat je conclusie op een aanname gebasseerd is?

Mvrg

Patrick

Dan maar weer on topic?

Ik kom zeker, voetbal of geen voetbal, 1 april of geen 1 april grap, ik kom domweg langs :D :D ;D

@Patrick: staat er wel degelijk, verkapte verklaring van jezelf!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Sullivan

Quote from: Blue-Eyes on April  2, 2004, 09:56:06
Ik kom zeker, voetbal of geen voetbal, 1 april of geen 1 april grap, ik kom domweg langs :D :D ;D

;D

mvg,
Frank


bmateijsen

HT BBQ's zijn altijd goed, laten we hopen dat we weer net zo'n goed weer hebben als vorig jaar!!!

Groet Bjorn

patrick_vdb

Quote from: Blue-Eyes on April  2, 2004, 09:56:06
@Patrick: staat er wel degelijk, verkapte verklaring van jezelf!

Een aanname dus, kom je niet ver mee wanneer je het hard wilt maken ;)

Maar genoeg off-topic, ik was zeker van plan om de BBQ dit jaar bij te gaan wonen, of er wel of geen voetbal gekeken gaat worden doet er voor mij niet veel toe, ik kom voor de gezelligheid.

Mvrg

Patrick

garmtz

Ik ben geen voetbal fan, maar wel HDTV fan...  8)   Ben eigenlijk op iedere BBQ van Frank geloof ik (de laatste keer compleet brak en veel te laat, maargoed... :D).

Erik van Voorst (in memoriam)

Ik wil ook wel eens wat meer HTérs ontmoeten dus ben ik van de partij als er nog een plekkie over is.........tenzij.........................................er voetballen opstaat.  :-\

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Spacebass


garmtz


garmtz

Vanwege de vele reacties over het niet echt enthousiast zijn over het voetbal is het misschien een idee om 2 meet-and-greets te doen dan? Eentje MET en eentje ZONDER voetbal? :)

Spacebass

#23
En dan nog een voor eventuele vegetariërs ;D

Neemt iedereen net als de vorige keer zijn eigen vleeslappen mee of organiseert iemand een powerbuy?  ;D

Sullivan

Quote from: garmtz on April  2, 2004, 11:23:55
Vanwege de vele reacties over het niet echt enthousiast zijn over het voetbal is het misschien een idee om 2 meet-and-greets te doen dan? Eentje MET en eentje ZONDER voetbal? :)

Van mij hoeft er echt geen voetbal op hoor, al vind ik het wel leuk. Het gaat om de gezelligheid en het ontmoeten van medeforummers.

Ik kom alleen niet als op dat moment Nederland zou spelen...

Maar volgensmij gaat het nergens over, de datum is nog niet eens bekend :D.

mvg,
Frank