Heling bij winkel?

Started by Peerless Monster, August 22, 2016, 09:47:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rayman007


SV..S

ben ik ook wel benieuwd naar, ben je al bij de winkel geweest om te zien of het werkelijk om jou exemplaar gaat?




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

Peerless Monster

Jazeker! Ik kon inderdaad op een vrij makkelijke manier aantonen dat de spullen van mij waren (door middel van foto's) en ik heb het gewoon meegekregen, zonder blikken of blozen.
Gewoon een goed gesprek gehad.
Op moment als ik de politie had meegenomen, dan was het een ander probleem geweest. Dan was het in beslag genomen en had ik zowieso erop moeten wachten.
Nu is het gewoon terecht en ik heb geleerd dus niet zomaar van dat kleine spul met grote waarde te gaan versturen met de post.

Vragen resten alleen nog hoe het kan dat het in zo'n winkel terecht komt...
Ik heb er mijn handen vanaf gehaald. Ik ben blij met mijn behaalde resultaat.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

MechanicalAnimal

wauw fantastisch Peerless  :pompom: fijn dat je het zo hebt kunnen regelen, goed nieuws  :colgate:


ben stiekem wel benieuwd waar het nou precies om ging  :popcorn:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

SV..S

lekker dat je het terug hebt, al zou het bij mij blijven jeuken om te willen weten hoe het nu daar terecht is gekomen.




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

MechanicalAnimal

 ^^


ik had alsnog aangifte gedaan, wie weet is die joker die die handel achterover heb zitten klauwen makkelijk te traceren.

En al krijgen ze de zaak niet rond, als hij nog een keer als verdachte wordt aangemerkt dan zien ze deze aangifte ook weer terug.

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis