MX Pro 4k review

Started by Stormborne, August 4, 2016, 00:31:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen V

Quote from: HereIsTom on August 29, 2016, 19:31:38
O.a. daarom heb ik de HiMedia Q10 Pro, die speelt alle formaten HD audio af, ook met de films die ik via Kodi afspeel!
er zit dan ook een 'klein' prijsverschil tussen de Q10 pro enndeze speler....  ;)

HereIsTom

Quote from: Jeroen V on August 29, 2016, 20:16:49
er zit dan ook een 'klein' prijsverschil tussen de Q10 pro enndeze speler....  ;)
Ja maar de Q10 Pro speelt wel alles zo uit de doos af in perfecte kwaliteit  :smile:
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Stormborne

Ik ben nog niets tegengekomen dat niet afspeelde.

HJ

#53
Inmiddels heb ik er ook een gekocht om mee te experimenteren.  Die keypad is idd erg handig maar kun je de speler er ook mee aan en uit zetten?

Ik krijg het 3D niet nog afgespeeld, zie ik wat over het hoofd,

TopGun2010

Ik lees dat dit soort boxen alleen Netflix sd kunnen weergeven, kan iemand bevestigen dat er inderdaad Netflix hd en eventueel zelfs 4k weergave mogelijk is?
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

Stormborne

#55
Geen Netflix hd wegens geen certificering. Wel 4k YouTube en lokale bestanden.
Via de rii remote kan je hem niet uitschakelen.

TopGun2010

Dank, dan is het voor mij geen optie.
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

HJ

#57
Bij mij  geeft nf wel mooi beeld (zelfde als xbox1 en de chromecast) maar ik kan nergens zien welke kwaliteit het is. Nadeel is dat het geluid 2.0 is.
Deze speler geeft bij mij geen hd audio door hoewel dat wel bij de specs staat, het beeld is subliem.

Even een update, bij mij kreeg ik hd audio niet aan de praat rotel rsp1572. Een maatje van me heeft exact dezelfde icm een sr 7005 en daar werkt het wel. Ligt dus duidelijk aan de combi van apparaten.

ingand

Ik heb deze box van het weekend in huis gehaald en diverse sites gezocht naar tips en hints.
Wat ik afvraag er wordt zoveel over netfix geroepen maar wat kan deze box hiermee.

En idd de bijgesloten handleiding is erg summier,, zo kan ik niet goed achterhalen waar al de usb aansluitingen voor dienen.
Een harddisk met usb aansluiting , hoe wordt deze herkend en kan ik de films die daarop staan afspelen?

Ik heb hier helaas weinig tot eig. niets over terug kunnen vinden. Miss dat iem dat mij kan vertellen?