Author Topic: Introductie miniDSP.nl  (Read 96067 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline minidsp.nl

• DSP's voor iedereen
  • HT forum sponsor
  • full member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 43
  • minidsp.nl
    • de minidsp webshop
Re: Introductie miniDSP.nl
« Reply #675 on: July 4, 2022, 23:38:44 »
en over die settings "terughalen" :  dat kan bij geen enkele DSP, omdat niet 1-op-1 wat jij instelt naar de DSP wordt geladen, maar "gecompileerde" instructies voor de chip, en dat is niet terug te vertalen. 
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl

Offline jahtari

« Reply #676 on: July 5, 2022, 08:48:53 »
Ik wil nog even melden dat ik nog altijd SUPER tevreden ben met mijn SHD studio....!  :thumbs-up:

Superstabiel, fijne display. De crossover naar de subs ontlast mijn hoofdspeakers en dirac maakt het net weer wat stakker.
Jahtari's 7.1.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. Samsung 82RU8000 TV. SVS PC2000 Pro. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Bluesound Node. Nad C368. Elipson 1303.
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub.

Offline minidsp.nl

• DSP's voor iedereen
  • HT forum sponsor
  • full member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 43
  • minidsp.nl
    • de minidsp webshop
« Reply #677 on: July 31, 2022, 21:24:16 »
zo zeg hé, wat kost een Ikea keuken neerzetten veel tijd zeg  :D  maar......

:pompom: de Flex is binnen :pompom: en staat in de shop   :pompom:

gebalanceerd: https://www.minidsp.nl/flex-trs.html
RCA: https://www.minidsp.nl/flex.html

met een leuke introkorting voor de HTForumleden, gebruik "Flex_HTForum_intro" bij t afrekenen.

over Dirac:   de Flex wordt standaard geleverd zonder Dirac.  De upgrade is eenvoudig zelf te doen door de licentie aan te schaffen via de fabriekswebsite (link staat op de shop productpagina); dat is ook het voordeligst.  Uiteraard kan ik het ook doen (te bestellen in de shop), maar dan komen er wel belasting en handelingskosten bij.
de krachtige en flexibele audio processor voor HT en stereo waar je zelf aan het stuur zit | www.minidsp.nl