Yippie

Author Topic: The Movievan by Home@The Movies/Cinedream  (Read 956 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kjelt

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 742
  • I also love the HTforum
Re: The Movievan by Home@The Movies/Cinedream
« Reply #25 on: August 31, 2019, 19:04:53 »
 ;D zou je nog toestemming moeten vragen om die afbeeldingen te mogen gebruiken?  :-[

Online Teejoo

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+5)
  • Total likes: 264
    • Teejooscoop
« Reply #26 on: August 31, 2019, 20:59:51 »
Vreemde vaststelling, de foto waar mijn vrouw in de zetel zit is dubbel zoveel bekeken als de anderen  ;D ;D ;D ;D
Dat komt omdat je zelf aangaf dat zij NOOOOIT film kijkt!  :D

Offline home@the movies

« Reply #27 on: August 31, 2019, 23:23:07 »
Dat komt omdat je zelf aangaf dat zij NOOOOIT film kijkt!  :D

Dat is ook inderdaad zo, al heeft ze wel beloofd dat ze samen met mij de eerste film in The MovieVan gaat kijken.
Voor de duidelijkheid, er zat (en zit nog steeds) niets in van scherm of projector toen we de foto namen, poseren wou ze wel doen  ;D

Offline home@the movies

« Reply #28 on: August 31, 2019, 23:24:37 »
;D zou je nog toestemming moeten vragen om die afbeeldingen te mogen gebruiken?  :-[

mijn vrouw heeft haar toestemming gegeven voor de afbeelding  ;) ;) ;D ;D ;D ;D ;D ( en ja ik begrijp je ;-)

Offline Blue-Eyes

« Reply #29 on: September 1, 2019, 09:30:40 »
Mooi project Werner!

In het kader, Werner komt naar u toe deze zomer! (enneh, iets als EO promotie team, alleen is maar alleen he! :P )
Speakers: front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, sub: Velodyne DD15, Atmos: Revel W783 ; App.: PRE: Linn Akurate DSM/1 & Arcam AV860, EV: Linn Akurate 2200, 2*Arcam P429, Bron: Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: ISOTEK; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synergy NAS, Rack: Finite Pagode Signature; AB: NEEO

Offline home@the movies

« Reply #30 on: September 1, 2019, 12:19:37 »
Mooi project Werner!

In het kader, Werner komt naar u toe deze zomer! (enneh, iets als EO promotie team, alleen is maar alleen he! :P )

Ik zal een casting organiseren om de nodige aantrekkelijke dames in te lijven ;-)

Offline Kjelt

• HT forum donateur
  • Forever Addicted
  • Trade Count: (+12)
  • Total likes: 742
  • I also love the HTforum
« Reply #31 on: September 1, 2019, 13:55:53 »
Verkoop van projectoren stijgt tot grote hoogtes  :D

Offline Dynky

• HT forum donateur
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+38)
  • Total likes: 115
« Reply #32 on: September 1, 2019, 16:29:04 »
neem je nog speciale maatregelen om eea te ont-dreunen, cq resonanties te voorkomen?
lijkt me dat zo'n caravan toch relatief licht en daardoor trilling-gevoelig is geconstrueerd, of blijft er straks weinig tot niets over vd originele "shell"? ;D
Since light travels faster than sound, people usually appear bright...until you hear them speak.

3840 albums (and counting) & some toys to enjoy them
the toys : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=110775.msg1916137#msg1916137

Offline home@the movies

« Reply #33 on: September 1, 2019, 16:56:59 »
neem je nog speciale maatregelen om eea te ont-dreunen, cq resonanties te voorkomen?
lijkt me dat zo'n caravan toch relatief licht en daardoor trilling-gevoelig is geconstrueerd, of blijft er straks weinig tot niets over vd originele "shell"? ;D

Achter de blauwe spanstof zit 2,5 cm dempend materiaal, de sub en speakers staan ontkoppeld.
Het is en blijft natuurlijk een caravan waarbij wanden, vloer en dak allemaal aan elkaar hangen, het is ook licht materiaal dus daar valt verder niet veel aan te doen.
Het probleem is gewicht, je kan natuurlijk een heleboel maatregelen nemen maar dan mag je er niet meer mee op de baan  ;D
Ze mag Max 1200 kg wegen, met alle zetels en apparatuur zal ik ongeveer op dat gewicht uitkomen, er zal nog een kleine marge zijn van een paar kg maar niet voldoende om nog "zware" maatregelen te kunnen nemen.
Achter het scherm zitten nog diffusers van piepschuim en hier en daar komt er nog een paneeltje bij, dat zullen we beluisteren en bekijken van zodra alles up and running is.
Het is uiteraard geen referentie demo ruimte, eerder een blikvanger en een manier om te laten zien wat er allemaal mogelijk is met wat fantasie en goede wil  ;) ;D
« Last Edit: September 1, 2019, 17:00:12 by home@the movies »