Musicom Groningen stelt zich voor als Sponsor

Started by Musicom, June 6, 2023, 09:27:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Musicom

Goedemorgen muziekliefhebbers,

Sinds 2020 ben ik, Schelto Hoen, Musicom in Groningen gestart. Hiervoor heb ik een technische groothandel gehad, mijn achtergrond is dan ook elektronica. Het assortiment is gericht op stereo en samengesteld op basis van kwaliteit en het feit dat dergelijke componenten nauwelijks aangeboden worden in het noorden van het land.

Het assortiment bestaat uit onder andere:

ATC ,Driade en Harbeth luidsprekers.AVM, Bryston, Luxman, Ayon,Nuprime en Lindemann elektronica, AAI,Furutech, Driade en Wireworld bekabeling en voor de stroomtoevoer onder andere Gigawatt componenten.

Furutech kabels maak ik op maat, net als andere kabels indien die ik op maat kan maken. Naar aanleiding van mijn bezoek aan de High End Munchen overweeg ik een aanpassing in het assortiment, lees een toevoeging.

parkeren kan letterlijk voor de deur, geen parkeergeld nodig. Wees welkom om een keer te komen luisteren en kijken. Ik werk op afspraak dus een telefoontje van te voren kan wel handig zijn.
Stel gerust vragen.

Groeten,
Musicom / Schelto
www.musicom.nl




J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DofN

Leuk dat er weer een audio winkel bij is in Groningen. Veel succes.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Alex Groningen

Leuk! Lekker in de buurt. Ik kom wel even een keertje langs. 

H&C Hifi


minplus

Succes!
Ik kom daar nog regelmatig in de buurt.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Musicom

Beankt allemaal,

zoals jullie merken ben ik niet heel actief maar zal zo af en toe een kleine update plaatsen zoals nu:

Naast de luidsprekers van Final hebben we een uniek merk toegevoegd:

Diptyque audio https://www.diptyqueaudio.com/en/41-english type je alleen dyptyque in dan heb je grote kans alleen parfum tegen te komen :). als de link niet mag dan haal ik m per direct weg.

Ook Sugden toegevoegd aan t assortiment maar dat is hier wel een bekend merk.

Pura switches en Miller en Kreisel neem ik afscheid van (staat nog wel op de site). Ik kan niet alles blijven voeren en zo gaande weg kom je erachter wat wel werkt of aanslaat bij mijn klanten en wat niet.

Het bestaande assortiment blijft verder aanwezig zoals ik er nu tegen aan kijk, het is ook wel goed zo. Gestaag verder hiermee.

Gr Schelto