Prijsvraag: nieuwe ledengroepen >15.000 en >20.000 postings (sluit 1 september)

Started by Perfectionist, August 1, 2016, 14:14:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morca

Quote from: BeeBeeEight on August 21, 2016, 14:18:05
Meer dan 15.000 posts... pff... doet me denken aan een aflevering van South Park, waarin ze een probleem hadden met iemand die onmogelijk lang online was in WoW 8)

https://www.youtube.com/watch?v=Y50I4KI_o9c
Sommige leden posten ook zoveel omdat ze een helpende / ondersteunende posts plaatsen bij vragen mbt. Bepaalde zaken.
Dan loopt het aantal posts ook aardig snel op.
Maar dan niet omdat je geen leven hebt,maar het iemand anders wat makkelijker te maken of te leren  ;)

Nahpets

Quote from: Raphie on August 21, 2016, 14:19:05
dat lijkt me nou een slecht idee (voor straf €100 bijdragen) :D

Op een wedstrijd met een prijzenpot van €20 lijkt mij dat een prima verdienmodel.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Perfectionist

Quote from: Raphie on August 21, 2016, 14:19:05
dat lijkt me nou een slecht idee (voor straf €100 bijdragen) :D


Als je mijn uurtarief weet heb ik pro bono al tienduizenden euro's bijgedragen aan het forum ...  :D
Een beter forum begint bij jezelf.


Kjelt

Quote from: Perfectionist on August 21, 2016, 20:42:23

Als je mijn uurtarief weet heb ik pro bono al tienduizenden euro's bijgedragen aan het forum ...  :D
Je hebt 4480 uur op dit forum doorgebracht, ik ken je uur tarief niet maar denk dat je wel hoger dan enkele tienduizenden euro's uitkomt  :D


morca

Quote from: Kjelt on August 22, 2016, 00:22:43
Je hebt 4480 uur op dit forum doorgebracht, ik ken je uur tarief niet maar denk dat je wel hoger dan enkele tienduizenden euro's uitkomt  :D
Ook pro bono,net als jij ,zoveel uur al.... :D
Niet alleen voor de lol,of om te ouwehoeren.
Maar hoofdzakelijk als hobby de ht liefhebbers .
Jij als ordehandhaver.
Ik in een soort hulpverlenende funtie mbt bepaalde  zaken
Als ik me urenlijstje zo van je hoor had ik liever per uur uitbetaald gekregen  :clapping:
Maar dan was ik hier al niet meer,alles wat ik hier doe is hobby.
Ik lees graag hoe mensen blij worden van bepaaalde tips,die samen met wat andere leden heel wat andere leden een boel wijzer gemaakt hebben .



riwi

In plaats van nieuwe groepen zou je bv de afterhours sectie eens kunnen opschonen.
Ik denk dat je dan de +10000 groep wat kan doen krimpen en dan zijn er geen namen meer nodig voor de 15k en 20k groepen  :)

Ik bedoel de markt sectie word vaak opgeschoond (ik begrijp niet waarom want voor prijs/waarde bepaling is die historie handig). En de afterhours waar alleen oeverloos geleuter staat blijft tot in de eeuwigheid bewaard.

Kjelt

Quote from: riwi on August 23, 2016, 16:11:02
In plaats van nieuwe groepen zou je bv de afterhours sectie eens kunnen opschonen.
Ik denk dat je dan de +10000 groep wat kan doen krimpen en dan zijn er geen namen meer nodig voor de 15k en 20k groepen  :)
Ik bedoel de markt sectie word vaak opgeschoond (ik begrijp niet waarom want voor prijs/waarde bepaling is die historie handig). En de afterhours waar alleen oeverloos geleuter staat blijft tot in de eeuwigheid bewaard.
Topics kunnen niet zomaar verwijderd worden dat gaat ten koste van de integriteit van het forum (links die niet werken en wellicht als topics permanent verwijderd worden worden de id's hergebruikt door de forum software zodat de links wel werken maar bij een foutief nieuw topic uitkomen wat helemaal ongewenst is.)
Daarom worden die topics naar een ontoegankelijke sectie van het forum verplaatst, de postcount blijft gelijk dus dit is geen oplossing.

Wat geleuter is of interessante informatie is subjectief, de een vind een discussie over vliegvissen interessant de ander een topic over de kleuren van de mode van de jaren 20 van de vorige eeuw  :D .
De reden dat de verkochte items van de marktsectie na 3 maanden nu ook worden opgeruimd was een dringend verzoek van sommige leden in verband met hun privacy. We hebben daar lang achter de schermen over gediscussieerd en besloten dat de privacy van leden opweegt tegenover een onofficiele database functie voor verkochte items.
Als leden dit echt belangrijk vinden kunnen ze altijd zelf zo'n database bijhouden de posts blijven tenslotte 3 maanden na verkoop bewaard in het "afgehandelde transacties" gedeelte van de markt, of bestaande databases van bv hifiapparatuur zoals hifishark raadplegen.
Mocht iemand meer informatie willen of hier verder over willen discussieren open dan svp een apart topic of pm iemand van het admin team

en nu weer terug on topic  ;)

riwi

Quote from: Kjelt on August 23, 2016, 16:23:38
en nu weer terug on topic  ;)

Ik was on topic  ;D Ik bood een alternatieve oplossing voor het probleem van de groep benamingen  ;D En gelijk diskspace besparing en de 2 tientjes voor de prijsvraag die jullie dan als admin team kunnen verbrassen.  :coffee:

advr

Quote from: Perfectionist on August  1, 2016, 14:14:20
Met het ouder worden van het forum neemt het aantal veelposters ook toe!

We vinden het als adminteam tijd voor 2 nieuwe ledengroepen, namelijk leden met meer dan 15.000 postings en meer dan 20.000  postings.


Er zijn volgens het overzicht in de eerste post van de vele duizenden members maar 41 met meer dan 10.000 posts, ik zie het nut niet om die 41 te gaan verdelen....maar goed ben ook maar pas lid natuurlijk :-) :coffee:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Nahpets

Quote from: advr on August 23, 2016, 17:57:34
ik zie het nut niet om die 41 te gaan verdelen

En van die 41 zijn er ook nog een aantal geband/niet meer actief.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

advr

Quote from: Nahpets on August 23, 2016, 18:12:32
En van die 41 zijn er ook nog een aantal geband/niet meer actief.
We kunnen maar ergens mee bezig zijn [emoji15]

Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

michel69

Quote from: Raphie on August  9, 2016, 11:43:15
WAF Friendly
WAF resistant
WAF Dissmissive
Divorced

Zit nu pas dit topic te lezen..........proest ;D ;D ;D ;D....Raphie :clapping: :clapping: :clapping:
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

Perfectionist

Quote from: Raphie on August  9, 2016, 11:43:15
WAF Friendly
WAF resistant
WAF Dissmissive
Divorced

Kun je nog even aangeven de postcounts bij de namen (en dan twee groepen dus zie de OP).

Dan doe je rechtsgeldig mee met de prijsvraag namelijk.  ;)
Volgens mij kun jij die bol.com bon goed gebruiken met al die tuningaanschaffen de laatste tijd.  :D
Een beter forum begint bij jezelf.

morca

Quote from: Perfectionist on August 25, 2016, 21:53:09
Kun je nog even aangeven de postcounts bij de namen (en dan twee groepen dus zie de OP).

Dan doe je rechtsgeldig mee met de prijsvraag namelijk.  ;)
Volgens mij kun jij die bol.com bon goed gebruiken met al die tuningaanschaffen de laatste tijd.  :D
Zoals ik al eerder zei.
Hij is er 1 vergeten.
Singles  :)

Perfectionist

Na veel overleg binnen het Adminteam wordt vanavond om 2300 uur de winaar bekend gemaakt.  :clapping: :clapping:

Dus voordat je naar bed gaat nog even het forum opzoeken.....  :headbanging:

Een beter forum begint bij jezelf.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Perfectionist

Quote from: CyrusOne on August  4, 2016, 16:43:42
> 15k: Beyond The Elite Upper Class
> 20k: Forever Addicted

En de WINNAAR is CyrusOne....!

Dit was unaniem in het adminteam. Knubbe is als nummer 2 door de meesten genoemd.

Proficiat Cyrus, we passen binnenkort de ledengroepen aan.
Als je mij even een PB stuurt met je adres komt de bol.com bon jouw kant op.

Iedereen dank voor het meedenken!
Een beter forum begint bij jezelf.


VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Cyrus·

Quote from: Perfectionist on September  1, 2016, 22:54:00
En de WINNAAR is CyrusOne....!

Dit was unaniem in het adminteam. Knubbe is als nummer 2 door de meesten genoemd.

Proficiat Cyrus, we passen binnenkort de ledengroepen aan.
Als je mij even een PB stuurt met je adres komt de bol.com bon jouw kant op.

Iedereen dank voor het meedenken!

Wow, dank!  :smile:

PB is onderweg
Groeten,
Edwin

Kjelt


knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

advr

Benieuwd wie het allemaal gaat halen :-)

Verstuurd vanaf mijn S7 edge met Tapatalk

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster