Skystar 2 problemen

Started by Fatass, March 30, 2004, 19:02:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fatass

Ik heb zaterdag een (nieuwe) Skystar 2 kaart gekocht, maar dat ding wil geen beeld geven.
De schotel is uitgericht op Astra 19.2E en de software geeft bij ieder kanaal een goede strength/quality van beiden ongeveer 70% aan, maar toch kan ik geen enkele zender bekijken. Zowel met de meegeleverde DVBViewer als met ProgDVB krijg ik geen beeld of geluid.
Als ik met de bijgeleverde Setup4PC de transponders afzoek krijg ik bij ALLES wat er gevonden wordt de melding: No PAT data (0x90000101).
Ik gebruik Windows XP SP1 en driver 4.2.10, 4.2.8 geeft hetzelfde resultaat.

Heeft iemand n idee hoe ik dit op kan lossen?
BVD

Del member

Misschien is dit relevant, misschien niet, maar wil het wel posten gezien ik met de SS2 ook drie dagen shit heb gehad.

Tegen alle adviezen van de dealer in heb ik mijn eerste Skystar 2 kaart na drie dagen omgeruild. Er was namelijk iets mis met de HW van de PCI kaart zelf, omruilen en probleem opgelost. Signaal zat ook rond de 70% maar ging bvb niet omlaag als ik de coax uittrok. Er kwamen wel packets binnen (via Setup4PC) maar de signaaluitlezing was dus gewoon bogus. Een andere indicatie waren vastlopers en een dronken muis die de hik had (bewoog in schokjes).