Cinedream/Home@The movies Home Cinema Happening 2016

Started by home@the movies, July 9, 2016, 12:34:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

home@the movies

Hi iedereen,

De datum voor onze jaarlijkse Home Cinema happening zijn gekend, noteer 22 en 23 Oktober alvast in jullie agenda.
Meer nieuws volgt uiteraard later hier en op onze speciale Home Cinema Happening website http://www.homecinemahappening.be

Het gaat dit jaar een zeer interessante editie worden met alle nieuwe projectoren, ultra HD, HDR enz enz, we kijken er zelf al bijzonder hard naar uit om al het moois aan jullie voor te stellen.

Graag tot dan
Gr
Werner

home@the movies

We zijn achter de schermen reeds hard aan het werk om de van komende Home cinema happening weer een knaller van formaat te maken.

Nog even geduld voor de volledige line up van deelnemer, ik kan jullie wel al bevestigen dat de nieuwe JVCZ1 in al zijn glorie op een 3 meter breed scherm in een volledig ingerichte ruimte met Atmos en uiteraard 4K HDR zal te bewonderen zijn :pompom: :pompom: :pompom:

raindog

Deze data ga ik zeker vrij houden  :worship:

Begin volgend jaar wil ik in mijn nieuwe woning eindelijk weer een HT gaan bouwen en deze Happening lijkt me een goede start om me nader te orienteren. Naast de huidige beamer line-up ben ik vooral benieuwd naar de verschillen in schermen. Wil toch wel eens zien wat een luxer scherm extra geeft tov een standaard Kingpin.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Robert T

Even ter bevestiging; tijdens het event zijn de xtrem screen schermen ook onderdeel van de presentatie?
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Nico111

De beelden zagen er van vorige jaar zo vet uit dat ik waarschijnlijk vanuit Friesland ook die kant op ga komen. Even een stuk rijden, maar ik heb er nu al zin in.
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon

home@the movies

Quote from: Robert T on September  9, 2016, 13:38:52
Even ter bevestiging; tijdens het event zijn de xtrem screen schermen ook onderdeel van de presentatie?

Absoluut, we zetten 100% in op de Xtrem screen schermen omdat we hier heel erg in geloven, er zijn een aantal zeer mooie ontwikkelingen geweest de afgelopen maanden.

Ik kan nu nog niet veel vertellen maar we gaan een nooit gezien actie ondernemen samen met Xtrem Screen op ons event. ;) ;) ;)

Dirk

Quote from: home@the movies on September  9, 2016, 18:52:19
Absoluut, we zetten 100% in op de Xtrem screen schermen omdat we hier heel erg in geloven, er zijn een aantal zeer mooie ontwikkelingen geweest de afgelopen maanden.

Ik kan nu nog niet veel vertellen maar we gaan een nooit gezien actie ondernemen samen met Xtrem Screen op ons event. ;) ;) ;)
ben benieuwd of je er voor het event ook al wat over kan loslaten, want dat weekend zelf kan ik er jammer genoeg niet bij zijn.
denk er wel af en toe aan om een maatje groter te gaan tov mijn huidige Xtrem...dus wie weet is het ook nog interessant voor mij  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

skoebiedoe


iedereen die al een xtreem screen heeft krijgt een gratis update naar het nieuwste model. ;) (tzal wel niet waar zijn maar een mens mag hopen héé. ;) )

home@the movies

Quote from: skoebiedoe on September  9, 2016, 21:50:58
iedereen die al een xtreem screen heeft krijgt een gratis update naar het nieuwste model. ;) (tzal wel niet waar zijn maar een mens mag hopen héé. ;) )

Wel, heel erg ver zit je er niet naast  ;) ;) nog even wachten tot we alle details hebben uitgewerkt, ik ben zelf heel erg in tevreden over wat we gaan kunnen aanbieden.

Volgmodus aan zetten voor dit topic ;D ;D ;D

Robert T

Hm.. Als je (werner) tevreden bent over wat je gaat aanbieden moet het een combinatiedeal zijn.. dat zou ook wel erg leuk zijn om een nieuwe projector/scherm combi te scoren. :)

Erg benieuwd naar de xtrem schermen in elk geval!
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Robert T

Net een update gelezen op de FB pagina van Xtrem screen... nu nog meer benieuwd naar wat er komen gaat!  :D
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Dirk

'k hoop dat ze (ook hier) wel aan diegenen denken die geen FB hebben  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Kjelt

Goed nieuws, zojuist de vakantie omgeboekt naar Griekenland en we vertrekken nu de 23e dus kan ik de 22e mooi naar de H@TM_HCH  :D

RonG


Robert T

#14
Update:



uhm... Werner??  ;D
Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

Dirk

tsja...die tekst hadden ze beter ff door een bekwame vertaler laten bekijken  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

home@the movies

Quote from: Robert T on September 13, 2016, 19:02:10
Update:



uhm... Werner??  ;D

Quotetsja...die tekst hadden ze beter ff door een bekwame vertaler laten bekijken  :D

:-X :-X Je wil niet weten wat we al allemaal hebben zien voorbijkomen van vertalingen, een tijd geleden hebben ze voor ons Nederlandse brochures laten maken. De horror die daar te lezen stond zou passen in een Stephen King verhaal :o :o :o, we hadden voorgesteld om het zelf te doen maar neen hoor dat zouden ze zij wel aanpakken, mooi niet dus.
Uiteraard dan toch maar beroep op ons gedaan na dat we ze op hun fouten hadden gewezen, toch zijn ze er nog in geslaagd om een totaal andere achterpagina te laten drukken dan diegene die we hadden opgemaakt.

Fransmannen hé, koppig je kan het niet geloven  ;) ;) ze zitten vol goede wil en hun producten zijn echt wel fantastisch maar verder is het echt wennen om zaken te doen op zijn Frans. Geef mij dan maar de Hollandse directe manier van aanpakken, minder poespas maar to the piont  ;D ;D

Mar goed, het scherm waarvan sprake is echt wel bijzonder te noemen, we hebben het zelf in Frankrijk mogen bekijken en op het event zal een 3 meter brede versie hiervan te zien zijn.


Robert T

In dit geval was het een vertaling door google translate... Maar herkenbaar beeld met de fransozen!

Toch weer wat nieuws opgestoken over het evenement - leuk dat er al zo'n nieuw scherm hangt en ook gelijk een aardige afmeting met z'n 3M....!


Sony VW95 / Screenint Tab tensioned 110" electrisch scherm / Marantz MM8802a / Parasound HALO A51 / Speakers: MA PL200/PLC150/PL100/SVS SB13 Ultra / Bronnen: Denon HEOS / UD5005 / Dune D1 / PS3

williams

Ook ik ga zeker weer komen en ik ben dan ook reuze benieuwd naar de nieuwe jvc .
Werner ga je deze show ook gebruik maken van uhd blu ray speler als bron ?
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

home@the movies

Quote from: williams on September 16, 2016, 20:56:59
Ook ik ga zeker weer komen en ik ben dan ook reuze benieuwd naar de nieuwe jvc .
Werner ga je deze show ook gebruik maken van uhd blu ray speler als bron ?

Absoluut, we zullen alle toestellen die van 4K of 4K E-Shift zijn voorzien UHD Blu Ray als bron aanbieden en uiteraard ook gewoon HD.

home@the movies

Tussen all andere toestanden door nog al begonnen aan de voorbereidingen voor ons event, de "hokjes" voor de verschillende projectoren krijgen al vorm.

jurgman

JVC N5 *  Kauber Peak Contrast-S 2.35:1* Anthem AVM70 * IOTAVX AVXP1 * AppleTv 4K* Bluesound Node 2 * BK XXLS400 * M&K MP150 LCR * Audio Physic Step Surround

Kjelt

wow een maand van te voren al aan de slag, respect  :thumbs-up:

home@the movies

Quote from: Kjelt on September 23, 2016, 15:18:41
wow een maand van te voren al aan de slag, respect  :thumbs-up:

Ja het moet wel, anders komt het niet goed  ;) we zitten op een andere locatie omdat we het iets anders gaan aanpakken dit keer.
En je kan maar beter goed voorbereid zijn, ik weet hoe het gaat, zelfs al zijn we nu reeds begonnen tegen dat het zover is zal er toch weer tijd tekort zijn. ;D ;D

Christof_G

#24
Quote from: home@the movies on September 23, 2016, 15:59:05
we zitten op een andere locatie omdat we het iets anders gaan aanpakken dit keer.

Goed dat je dit vermeldt, want ik had het nog niet gezien. Ik had daar mooi gestaan in Mechelen :)
Speakers: 3 x M&K Sound S150 | 2 x M&K S150T | 2  x M&K MP150 | 4 x B&W CCM663RD | 2 x A*BNB 10PP sub | 2 x JL Audio E112
Elektronica: Arcam AV860 + PA720 + PA410 | miniDSP 2x4 HD | Bluesound Node 2i
Video: JVC N7 | Vero V | Panasonic UB424