Meting bij mij thuis

Started by audio_stabilo, July 8, 2016, 00:14:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

chansig

Quote from: audiogek on July  8, 2016, 12:16:16
Mag ik vragen waar jij je sub hebt kunnen plaatsen in je ruimte ? Bij je speakers of heel ergens anders ?

Heb ik al eerder gepost. Dus even teruglezen. In ieder geval ben ik ook beperkt geweest in de mogelijkheden. De kans is groot dat wanneer ze elders zouden kunnen staan het nog beterder wordt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Lees en zie net dat de sub te koop is gezet.  Tsja.....toch wel weer een leuk topic geworden met goedbedoelde adviezen. Het te koop zetten heb ik ws even gemist.  :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Brammus



Quote from: chansig on July  8, 2016, 14:50:23
Lees en zie net dat de sub te koop is gezet.  Tsja.....toch wel weer een leuk topic geworden met goedbedoelde adviezen. Het te koop zetten heb ik ws even gemist.  :D

Gr Hans

Sometimes less is more...  [emoji2]
Whenever you find yourself on the side of majority, it is time to reform.

audio_stabilo

Quote from: chansig on July  8, 2016, 14:50:23
Lees en zie net dat de sub te koop is gezet.  Tsja.....toch wel weer een leuk topic geworden met goedbedoelde adviezen. Het te koop zetten heb ik ws even gemist.  :D

Gr Hans

Alleen mits een goed bod, misschien dat gesloten makkelijker gaat. Althans ik nu nog zit te rommelen er mee en het eigenlijk steeds beter wordt. Dus wordt eerder weer van MP af ;)

Brammus

Wat mis je eigenlijk in het laag  Audiogek?

Ik heb nog niet zo lang geleden bijna dezelfde fronts gekocht als jij. De Driade D120.

En wat mij betreft zit hier al een behoorlijke peut laag in. In mijn ruimte wat "rollender" dan uit mijn vorige gesloten Fronts.  Maar zeker nog wel behoorlijk strak en diep voor een vloerstaander. Wat mij betreft voor muziek meer dan voldoende.

Gr. Bram
Whenever you find yourself on the side of majority, it is time to reform.

audio_stabilo

Whoops, waarschijnlijk kon mijn fase ook wel even anders staan. Met een dance nr miste ik net behoorlijk laag en hoorde ik echt alleen maar het hele diepe als dat kwam. Fase nu op 180 graden en nu is dat ook beter. Echter dacht ik dat face op 0 graden altijd het mooiste was voor het diepe weer te geven