musicmap.info

Started by Kantuit, June 2, 2016, 17:29:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kantuit

Mijn landgenoot Kwinten Crauwels heeft zich de laatste acht jaar uitgeleefd om een stamboom te maken van alle muziekgenres...
Onwaarschijnlijke prestatie.

http://musicmap.info/
Dynaudio Contour 20
Hegel H120
Vincent S6
Pro-ject tube box SE II / Pro-ject rpm 5.1 / Ortofon 2M red

Bas Akkerman

Even op mijn telefoon bekeken, maar ik ga het vanavond nog eens goed bekijken op de iPad. Ziet er veelbelovend uit!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

pameijer

Zo, dat is mooi zeg!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

FDLARRY

OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Bas Akkerman

Quote from: Bas Akkerman on June  3, 2016, 07:14:07
Even op mijn telefoon bekeken, maar ik ga het vanavond nog eens goed bekijken op de iPad. Ziet er veelbelovend uit!
Op de iPad gaat het al beter, maar ik heb het idee dat het echt bedoeld is voor pc. Leuk leesvoer!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#5
Heel mooi gemaakt dat zeker.

Even mijn eigen genre "Dark Ambient" uitgediept en dan kom je erachter dat het weinig tot niets toevoegt aan hetgeen Wikipedia of bijv.Discogs allemaal te vertellen heeft.

Eerder minder..

Desalniettemin mooi gemaakt.

Bas Akkerman

Eens, als eerste ontdekking vind ik het erg leuk. Heeft heel wat werk gekost...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted User

Sorry hoor: The usual Jazz instruments are: trumpets, saxophones, clarinets, trombones, string-bass, and piano alongside drums and a jazz-guitar.

Laat me niet lachen.... ik mis nogal wat..

Wepzeit is wel cool :worship:

Graphtuner

ik vind dit zeer indrukwekkend! knap gemaakt!!
Klipsch Heresy II / Mcintosh C2600 / Mcintosh MC275 / VPI Classic / Dynavector D17D3 / Astin Trew AT3500plus / Auralic Aries mini

wil

Ziet er mooi uit. Door het linken van de ene naar het andere genre pretendeert het nogal wat muziekgeschiedenis in petto te hebben en zelfs een wetenschappelijke benadering er van. De content er achter is helaas nogal beperkt. Zo geeft de search-functie erg weinig hits.
Ik denk dat de eigenaar/bedenker het verder moet uitwerken en dan moet verkopen aan een grotere bibliotheek/faculteit/muziekinstituut/etc. Die kunnen het verder uitwerken tot een completer geheel.
Fraai desalniettemin!

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60