'aarden' van speakerkabel

Started by gilles0181, May 29, 2016, 20:35:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wasbeer2006

Zeker leuk om te experimenteren. Momenteel ook net niet tevreden. Goed versterker heeft net 10 uur gedraaid (vooral gaming door mijn zoon). Maar ik ga zeker wat tunen.

Volgens mij heb ik belden stroomkabel, 8 jaar geleden bij speaker en co gekocht. Het is igg getwist, zachter kern met aarde draad en aardleech. Ik sluit de aardleech aan het einde niet aan.

Ik weet niet hoeveel je zou willen hebben, maar twee meter oid kan ik wel missen. Het lag van mijn met er kast rechstreeks naar het stekkerblok, maar pas uitbouw geplaatst en te kort. dus nu wat over.
TV              - LG C2 2022 65 inch
Game          -playstation 5
Reciever      -Denon AVR x6700
B&W 702 S3         -premium 22 Center.  Sub             -Peerless 13" Sub Rear            -Vifa premium 11 rear

bfbs

Heel aardig en bedankt voor het aanbod maar ben nu nog in de auto bezig en van de winter doe ik weer de stereo, dolby enz.
daarbij zal ik aan 2 mtr. niet genoeg hebben want ik draai met meerdere apparaten
en eventueel probeer ik met vrienden een hele rol aan te schaffen wat de kosten weer drukt.
Ook zal ik voor in huis een strategie op moeten zetten iets met sok en schoen want er ligt eerst nog een restauratie voor me klaar
waarna ik alles eens rustig op zal moeten meten en een definitieve keus maak.
Begin eindelijk iets te horen, voornamelijk Yamaha. Nu nog speakers bouwen.