The Americans: waar gebeurd!

Started by Kjelt, May 15, 2016, 10:55:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Wie dacht dat de tv serie the Americans fictie was, niet dus. Het gebeurt tot op de dag van vandaag: :blink:


http://www.theguardian.com/world/2016/may/07/discovered-our-parents-were-russian-spies-tim-alex-foley

chansig

#1
Ik vraag me af waar het waargebeurde nu gebeurd is ?

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kjelt

Quote from: chansig on May 15, 2016, 12:02:55
Ik vraag me af waar het waargebeurde nu gebeurd is ?
Gr Hans
huh? Wat bedoel je precies Hans?

chansig

Gooi even een grammaticalecheckapparaat over je titel heen...

Tenzij je echt afvraagd waar iets gebeurd is... :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kjelt


svmnb

Quote from: chansig on May 15, 2016, 12:55:55
Gooi even een grammaticalecheckapparaat over je titel heen...

Tenzij je echt afvraagd waar iets gebeurd is... :D

Gr Hans

Afvraagd?? Mompelt iets met pot en ketel....
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

chansig

Dank voor je correctie.

Hoezo nu weer ketel verwijt de pot ? Dus als je iets mis ziet mag je alleen wat zeggen als je het zelf altijd 100% goed doet ? Schijnbaar doe jij dan alles goed. Gefeliciteerd en gelijk een diepe buiging:  :worship: :worship:

Deze ging overigens niet eens over de d of de t (welke ook vout is...maar dat terzijde)....maar over waargebeurd of waar gebeurd...zijn echt twee totaal verschillende dingen en kunnen je op de verkeerde foet zetten.

Sinds een half jaar ga ik met mijn dochter mee naar haar dyslexiebehandeling...begint al aardig zijn vruchten af te werpen...bij mij.  :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kjelt

 :D
ik heb geen dyslexie maar wel een ipad dat ruk typt en een d/t/dt blinde vlek, vandaar.


Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Perfectionist

#9
Quote from: Kjelt on May 15, 2016, 13:59:16
:D
ik heb geen dyslexie maar wel een ipad dat ruk typt en een d/t/dt blinde vlek, vandaar.

Wild net zeggen, je topictitel moet met een d zijn: waar gebeurd? Terwijl het in de openingspost wel goed zegt: het gebeurt.

(Voltooid deelwoord: is waar gebeurd)
Een beter forum begint bij jezelf.

chansig

Maar dan wil Kjelt dus weten waar het gebeurd is ? Engeland, Amerika, Nederland ?

Ik hoop dat het filmpje er antwoord op geeft. :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Dura

Kjelt, verander nou even die t in een d in de titel zoals Hans je met een grapje probeert duidelijk te maken. Het is echt een storende fout.
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

Kjelt

ok gedaan taal-zeikerts, -zeikerds , -zeikerdts !  :D

Perfectionist

Een beter forum begint bij jezelf.

Dura

#14
 :pompom: Je hebt mij ook weleens gecorrigeerd, en je had gelijk.  :pompom:
Harbeth P3ESR, Powernode N330, LG G3 55"

chansig

He he nu kan ik eindelijk rustiger gaan slapen.. :D

Maar is de vraag in de titel nu:waar dit is gebeurd of dat het echt gebeurd is ?

In het eerste geval staat het goed in het 2e geval moet het waargebeurd zijn. Een zogenaamdplakwoorddinggevalletje.

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Raphie

JBL PRX Power!

chansig

Dat is een vraag met weer een andere essentie...Mooie taal hebben we toch.

Gr. Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kjelt

Quote from: chansig on May 16, 2016, 09:25:29
He he nu kan ik eindelijk rustiger gaan slapen.. :D
Beetje vroeg om te gaan slapen
Quote
Maar is de vraag in de titel nu:waar dit is gebeurd of dat het echt gebeurd is ?

In het eerste geval staat het goed in het 2e geval moet het waargebeurd zijn. Een zogenaamdplakwoorddinggevalletje.
Dan had er wel een ? Gestaan ipv een !, het is geen vraag, het is een mededeling.
Overigens is mijn pritt op, er wordt niets meer geplakt, dan veranderen ze het maar in het groene boekje!

chansig

 :D

Oke...rare titel dan.  :D

Gr Hans
Teleskopos, Paradigm PW Link, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.