Panasonic DMP-UB900

Started by papaleo, April 30, 2016, 10:36:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

djaxx

#250
Hier ook fan van de discs. Ik ben wel van plan van ze naar mijn nas te rippen op termijn.

Teejoo

Quote from: djaxx on October  8, 2018, 14:25:39
Hier ook fan van de discs. Ik ben wel van plan van ze naar mijn nas te rippen op termijn.
Ja ik ook. Maar dan moet er wel een goede mediaspeler komen die het ook goed kan weergeven zonder een hoop geklooi.

Koiboy

Ook ik geef de voorkeur aan discs. Dan weet ik zeker dat ik gebruik maak van de hoogste beeldresolutie, geluidskwaliteit en me niet hoef te bekommeren om beschikbaarheid van voldoende bandbreedte. Wel beperk ik aanschaf van UHD discs vanwege de hoge prijs. Ik lees eerst de reviews waarin UHD en HD discs worden vergeleken. En bijvoorbeeld met animatiefilms heb ik niet de behoefte aan UHD, Blu-Ray op JVC met e-shift levert een zeer fraai plaatje.

ppeter

Er is altijd een voorkeur voor discs, voor de beste kwaliteit van beeld en geluid. Maar als je als filmfanaat alle films moet gaan aankopen, is dat financieel en praktisch niet evident. En zeker behalve een paar persoonlijke topfilms, zijn de nog dure UHD discs niet aan de orde. Maar ook de Blu-Rays zijn op de Epson al een genot om te kijken.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **