Panasonic DMP-UB900

Started by papaleo, April 30, 2016, 10:36:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

papaleo

Hier mijn ervaring van de nog mondjesmaat uitgerolde UHD/4K HDR player...
Aangezien ik deze speler al een week in mijn bezit heb wil ik hier mijn bevindingen plaatsen.

(Zo nu en dan zal ik wat updates/bevindingen bij plaatsen)

Pluspunten:               
-Adembenemende 4K/HDR weergave
-Excellente upscaling HD naar 4K resolutie
-Audio weergave indrukwekkend
-Snel laden van UHD en Bluray disc's

Minpunten:
-Prijs?
-Netflix app (nog) geen HDR weergave


Deze Panasonic speler is uit ander hout gesneden dan de eerder uitgekomen speler van Samsung...
Deze speler heeft (tot nu toe) geen bugs en doet heel goed van wat je er van verwacht.
Laat een indrukwekkende beeld kwaliteit zien,zeker wanneer je er een native 4K/UHD disc met HDR in stopt,het beeld is 'Jaw-Dropping'!!
In combinatie met mijn Sony KD-75X9405C is dit voor mij (op dit moment) de perfecte match.  ;)
Ook laat deze speler een FullHD disc niet ongemoeid,deze word excelent op geschaald naar 4K waardoor een FullHD disc er bijna net zo mooi uit ziet als 4K (zonder HDR)
Wanneer je een Bluray/FHD afspeel stuurt de speler deze uit in SDR,je kan dan in mode DRC >> Dynamic Range Conversion de Bluray disc laten lijken als in HDR,teminste dat word gesuggereerd....mijn ervaring is: 'verwacht daar geen wonderen van'  ik laat deze optie dan ook ongemoeid.

(Normaal kan je niet goed laten zien op een foto als het om de beeld kwaliteit gaat,maar ik probeer het toch..)
Op de foto's is goed te zien waar HDR met de WideColor Gamut BT2020 (DCi) tot in staat is,de kleuren,contrast en de definitie van het beeld word veel mooier/intenser wanneer je een 4K/UHD met HDR uitstuur/afspeelt.
Op de 5e foto zie je informatie van de disc en van hoe mijn TV het toch al brede signaal nog eens laat upscalen naar chroma 4:4:4/12bit!!

We hebben het zo'n 50 jaar moeten doen met eerst DVD bt601 >>> daarna BluRay bt709 kleuren-spectrum,als je dan ziet wat dit bredere kleurenspectrum in toe instaat is dan geloof je je eigen ogen niet,en we zijn er nog lang niet op dit gebied het kan in de toekomst alleen maar nog mooier gaan worden...
Maar dit is al een REVOLUTIE!!


-De eerste foto is het beeld van een bluray disc is die in mijn Oppo103 zit en weergeeft
-De tweede foto is het beeld van een UHD/HDR disc is die in de UB900 zit en weergeeft

Ik heb als 'min' punt de prijs van deze speler genoemd maar dat word ruimschoots goed gemaakt van wat deze speler laat zien.
Als je het beste,mooiste beeld uit je 4K/HDR LED,Oled TV of Projector wilt halen is deze speler op dit moment het beste wat er te koop is.

Laat de UHD/HDR disc's/films nu maar komen....

Edit 1-5-2016

Wat handig is bij deze speler dat is wanneer je in het Menu naar >>>Beeldinstellingen gaat, je diverse voorkeur instellingen kan vast leggen in:
>>> 'inst.1' >>> 'inst.2' >>> 'Standaard'
In de eerste twee kan je een tal van beeldinst./voorkeuren zelf vastleggen,in stand 'Standaard' zijn dit vaste waardes die je niet zelf kan veranderen.
Je kan dan bv een beeld-'voorkeurinstellen' voor èn Bluray disc èn 4K/UHD disc
Maar je kan ook kiezen of je dit met een 'LCD/Oled scherm' doet en/of je dit met een 'Projector'
weergeeft,dit is heel handig wanneer je 2 verschillende weergevers hebt (zoals ik),dan kan je per weergever je instellingen vastleggen 8)

Als video streaming device is deze (voor mij) waardeloos speelt veel files niet af...heb er een hdd met diverse/wat files via usb op aangesloten.


MKV: NIET!

MP4/4K: niet/sommige heel goed/ (soms met horte en stoten (hoge birate >80MBit))
(bv MP4-4k/file 'Into the Cave' en 'Seatle','TimeLapsHD' en veel andere spelen smooth/probleemloos af)
(Sommige MP4 files herkend de media/speler helemaal niet,aan de linker (info) zijde staat wat de inhoud van de file is,wanneer daar niet een 4K tekentje/logo'tje bij staat,speelt de mediaplayer deze niet af.

ts: wel/goed

ts/H264:soms alleen audio

BDMV/stream: wel/goed

Edit (2) 1-5-2016

Wat doet deze speler met een DVD?

Heb zojuist een dvd (Avatar) vergeleken in mij Oppo103 en de Panasonic UB900 op de Sony x9405c en ook daar doet deze speler een 'hell of a job' ,de kleuren zijn rijker/dieper en beeld is ook scherper.
Wbt de kleuren zal dit zeker komen door de chroma upsampling wat de UB900 doet,dit maakt echt een verschil of je nu naar 720/8bit bt601 4:2:0 kijkt of naar bt709 4:4:4
Het beeld wat je ziet is en blijft natuurlijk DVD maar het beeld uit deze speler neigt naar 'n BluRay of beter gezegt een wat mindere van bluray gedownloade file.

Edit (3) 1-5-2016


Deze speler is niet alleen een hoge resolutie videoplayer...maar schijnt ook nog een uitstekende CD speler te zijn
(heb dit zelf (nog) niet getest,heb dit ff geleent uit een ander review):

The deck is also a superior High Res Audio music player. Onboard 192kHz upconversion of CDs is extremely impressive. The modernistic jazz of HYPS (Pony Canyon, CD) proves simply mesmerising in its clarity.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Bij deze de foto's.
Nogmaals het is verrekte moeilijk om via een foto om duidelijk te maken wat je in werkelijkheid ziet...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

papaleo

Op foto 1 (5) is de info te zien..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

WillyP

Van het videogedeelte ben ik wel overtuigd, zeer indrukwekkend, maar hoe staat het met de andere kwaliteiten? Zien de DVD's er ook goed uit (binnen de mogelijkheden van het medium natuurlijk)? En is de speler ook goed bruikbaar als CD transport?

Dank,

WillyP

papaleo

Dvd's?
Wat zijn dat?  :D



Ik zal dit ook eens gaan testen...
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Harry HT

Hi PapaLeo,

Fijn dat de Panny zo goed werkt. Indrukkend die verschillen met Hdr [emoji41]

Hoe zijn de stream mogelijkheden? Mkv, iso en bluray via menu? Werkt dat soepel?

Gaat je Oppo nu de deur uit? [emoji6]

Gegroet,

Harry



Sent from my iPad using Tapatalk
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Multimediaknaller

Je hebt ook storende prularia onder je scherm staan :hmmm:

TopGun2010

Gaaf hoor! Wat een enorme tv!
HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

holco

Super om te zien wat mij nog te wachten staat :)
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Ubuntu

Quote from: Bierbraker on April 30, 2016, 20:05:08
Je hebt ook storende prularia onder je scherm staan :hmmm:

Serieus? Je voelt je geroepen daar wat over te zeggen?

Martinus

Is aan te geven hoe de stap van gewoon 2k naar gewoon 4k is? Heb nl wel 4k maar geen hdr. Vind gewoon 4k demos ook al gruwelijk mooi
............

papaleo


Quote from: Harry HT on April 30, 2016, 19:23:03
Hi PapaLeo,

Fijn dat de Panny zo goed werkt. Indrukkend die verschillen met Hdr [emoji41]

Hoe zijn de stream mogelijkheden? Mkv, iso en bluray via menu? Werkt dat soepel?

Gaat je Oppo nu de deur uit? [emoji6]

Gegroet,

Harry



Sent from my iPad using Tapatalk

Streaming,Dat heb ik nog niet getest,ik had alwel gezien dat die diverse files wat ik op mijn nas had staan niet wilde afspelen.
Ja,ik denk dat mijn Oppo het veld gaat ruimen,alhoewel ik daar nog niet over uit ben.



Quote from: TopGun2010 on April 30, 2016, 20:32:25
Gaaf hoor! Wat een enorme tv!

ja heh... 8)

Quote from: holco on April 30, 2016, 20:54:37
Super om te zien wat mij nog te wachten staat :)

Is een Mooi vooruitzicht wat je heb,dat kan ik je verzekeren  ;)


Quote from: Martinus on May  1, 2016, 09:27:17
Is aan te geven hoe de stap van gewoon 2k naar gewoon 4k is? Heb nl wel 4k maar geen hdr. Vind gewoon 4k demos ook al gruwelijk mooi

De meeste demo's zien er heel gelikt uit deze zijn dan ook meestal in 4K@60fps,of dit er zo uit gaat zien met de toekomstige  films....,ik denk het niet,waarschijnlijk blijven we nog heel lang filmen in 24p,dit om het 'filmisch gevoel' niet de nek om te draaien....maar wel in native 4K/UHD
Ik heb nu een 8 tal 4K/UHDHDR films/disc's de meeste films die er opstaan zijn 'maar' geschoten in 2K/24p,ook dan zie je verschil in scherpte en definitie,het is natuurlijk wel zo dat hoe groter de weergever hoe groter het effect in scherpte is



Quote from: Bierbraker on April 30, 2016, 20:05:08
Je hebt ook storende prularia onder je scherm staan :hmmm:
:-X  :yawnee:
Ubuntu geef het juist commentaar...,meer commentaar hoef ik hier niet op te geven,Bierbraker

Quote from: Ubuntu on April 30, 2016, 22:49:40
Serieus? Je voelt je geroepen daar wat over te zeggen?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

home@the movies

Quote from: Ubuntu on April 30, 2016, 22:49:40
Serieus? Je voelt je geroepen daar wat over te zeggen?

+1

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Multimediaknaller

Quote from: Ubuntu on April 30, 2016, 22:49:40
Serieus? Je voelt je geroepen daar wat over te zeggen?
Ja dat mag toch, daarom zitten wij op een forum  :sigh:

Mij zou het storen  :turn:

papaleo

Quote from: Bierbraker on May  1, 2016, 14:49:08
Ja dat mag toch, daarom zitten wij op een forum  :sigh:

Mij zou het storen  :turn:
Ja,hoor mag....als jij dit belangrijk vind, maar of het iets bijdraagt,toevoegt aan het werkelijke onderwerp?!

Mij stoort het eigenlijk ook wel....;dat jij alleen maar oog heb/reageert over wat totaal niet van belang is wbt het onderwerp.
Het gaat niet over in welk interieur deze speler staat,maar over wat en hoe deze UB900 presteert,en dat maakt weinig tot geen reet uit met wat of welke 'palaria' deze in een en dezelfde ruimte samen staat....
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Multimediaknaller

Je hebt een PM, graag een reactie daarop.

papaleo

#17
Quote from: Bierbraker on May  1, 2016, 15:36:08
Je hebt een PM, graag een reactie daarop.
Goh...,dapper ben je hoor!  :nowink:
(Kunnen we nu weer gewoon ontopic gaan/blijven?)

Ps
je hoef niet terug te regageren,met niet te reageren heb je de boodschap begrepen.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raymen

WTF

WAAR GAAT DIT OVER.

Het is toch een panasonic dmp-ub900 topic, niet een wat heb jij daar op je kast staan topic.
Bierbraker let op andere dingen, dit is bullshit zo

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

papaleo

Quote from: WillyP on April 30, 2016, 13:15:36
Van het videogedeelte ben ik wel overtuigd, zeer indrukwekkend, maar hoe staat het met de andere kwaliteiten? Zien de DVD's er ook goed uit (binnen de mogelijkheden van het medium natuurlijk)?

Dank,

WillyP

Moest ff zoeken of dat ik nog wel DVD's had... Maar gevonden ::)

Heb zojuist een dvd (Avatar) vergeleken in mij Oppo103 en de Panasonic UB900 op de Sony x9405c en ook daar doet deze speler een 'hell of a job' ,de kleuren zijn rijker/dieper en beeld is ook scherper.
Wbt de kleuren zal dit zeker komen door de chroma upsampling wat de UB900 doet,dit maakt echt een verschil of je nu naar 720/8bit bt601 4:2:0 kijkt of naar bt709 4:4:4
Het beeld wat je ziet is en blijft natuurlijk DVD maar het beeld uit deze speler neigt naar 'n BluRay of beter gezegt een wat mindere van bluray gedownloade file.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Richard70…

Misschien heb ik het gemist, maar wat kost deze?
Ps. Wat een geweldige set heb je staan :clapping:
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

Richard70…

Ben wel benieuwd wat voor plaatje de x5000 in samenwerking met de Panasonic op het scherm tovert.
Geen 4K natuurlijk maar wel de 4K e shift
Beeld; JVC NZ7. Adeo Reference Grey. Processor; Lyngdorf mp40 Versterking. Arcam PA240 Arcam PA720.Speakers.Front M&K S150 Center M&K S150 Surround M&K S150 Atmos. 4 Klipsch inbouw. Subwoofer .Dual M&K X12
Bronnen; Oppo 203. Apple tv 4K.  Zidoo 1000.

papaleo

Quote from: rdebruin on May  1, 2016, 20:42:07
Misschien heb ik het gemist, maar wat kost deze?
Ps. Wat een geweldige set heb je staan :clapping:

Op moment van schrijven €799,- (incl 2. UHD's)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

WillyP

Quote from: papaleo on May  1, 2016, 20:25:20
Moest ff zoeken of dat ik nog wel DVD's had... Maar gevonden ::)

Heb zojuist een dvd (Avatar) vergeleken in mij Oppo103 en de Panasonic UB900 op de Sony x9405c en ook daar doet deze speler een 'hell of a job' ,de kleuren zijn rijker/dieper en beeld is ook scherper.
Wbt de kleuren zal dit zeker komen door de chroma upsampling wat de UB900 doet,dit maakt echt een verschil of je nu naar 720/8bit bt601 4:2:0 kijkt of naar bt709 4:4:4
Het beeld wat je ziet is en blijft natuurlijk DVD maar het beeld uit deze speler neigt naar 'n BluRay of beter gezegt een wat mindere van bluray gedownloade file.

Dank je voor de moeite! De UB9000 is dus ook een uitstekende DVD player. Ook ik kijk liever naar een Blu-ray dan naar een DVD maar ik heb nog een groot aantal DVD's, die lang niet allemaal op Blu-ray verkrijgbaar zijn. Vandaar mijn vraag.

Groet,

WillyP

papaleo

#24
Quote from: rdebruin on May  1, 2016, 20:44:28
Ben wel benieuwd wat voor plaatje de x5000 in samenwerking met de Panasonic op het scherm tovert.
Geen 4K natuurlijk maar wel de 4K e shift

Òok je x5000 kan een breder kleurenspectrum weergeven,en daar zit meer (zichtbare) winst in dan >resolutie.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels