Reviews plaatsen.... betekent plaatsen

Started by J.A.F._Doorhof, April 20, 2016, 18:50:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Het valt me regelmatig op dat er topics worden getoond "review van xxxx" maar dat het dan weken en soms maanden (of helemaal niet) duurt voordat er een echte review komt.
Ik weet niet de achterliggende gedachte hierachter natuurlijk maar misschien tijd voor een nieuwe regel.

Als je een review plaats, dan is dat een REVIEW en niet een aankondiging dat hij "ooit" gaat komen.
Je mag rustig een placeholder plaatsen met een kleine omschrijving maar zorg dan dat diezelfde dag of maximaal 1 dag later de gehele review er staat.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

home@the movies

#1
Je mag gerust een naam noemen hoor Frank omdat het wel duidelijk is dat het oa om mijn laatste post van vorige week over de review van de nieuwe Sony HW45 gaat.
Ik post ALTIJD mijn aangekondigde reviews, en ja soms inderdaad wat later dan aangekondigd omdat het er wegens tijdsgebrek niet altijd exact op het juiste moment van komt, de bedoeling was om hem nog deze week te posten maar werk beslist daar anders over.
Ik zie dat je mijn topic Review HW45 gewoon hebt weggehaald, is dit hoe we hier tegenwoordig omgaan met dit soort zaken?
Beetje flauw om hier zo op te reageren vindt ik, de HW45 review is bijna klaar en staat dit weekend online, als we over dit soort dingen ons al druk moeten maken pfff echt jammer hoor.
Je hebt trouwens in het verleden zelf ook wel vaker aankondigingen gedaan alvorens de effectieve review te plaatsen.

Gr
Werner

J.A.F._Doorhof

Noem je een naam is het niet goed
Noem je geen naam is het niet goed......

Tja.
Je moet niet op elke slak zout leggen werner.
Ik krijg opmerkingen er over en kijk het aan en handel.

Het is heel simpel.
Dit is de review sectie en niet de "er komt binnenkort een review sectie"
Dat is niets persoonlijks en je zal me ook niets weg zien halen als er binnen een dag of voor mijn part 2 dagen een review komt, maar ik vind het gewoon niet netjes voor de Search en bezoekers als er steeds dit soort "placeholders" worden geplaatst.

Kun je boos om worden, maar dat is verspilde energie.
Een review plaatsen is altijd welkom, lees ze ook altijd met interesse. Maar het moet dat wel review zijn.

Het is trouwens niet op jou gericht perse.
Mediasluis heeft een soortelijke opmerking gehad toen hij 4-5 regels van een review plaatste met een link naar zijn site. Hij reageerde daar trouwens wel begrijpend op. Het is jammer dat je dit oppakt als een "aanval" want dat is het niet. Het is puur een kwestie van het forum netjes en "to the Point" houden.

Ben benieuwd naar je review. Ik zie de hw45 als de perfecte instapper van sony en zelfs lekker in de buurt van de vw65 ;) ben dus benieuwd naar jouw mening. Wij komen ook zeker met een review zodra ik een productie model heb gemeten. Tot die tijd zie je van mij ook geen placeholder ;)
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"