12 Monkeys

Started by Arno P, March 26, 2004, 07:18:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arno P

Tijdens het kijken naar 12 Monkeys zag ik regelmatig pixelfouten (transfer?) in beeld ....rode...of blauwe puntjes....

Kan iemand die deze dvd heeft bevestigen dat dit op de dvd zit?

Is bijvoorbeeld de "CE" versie ontdaan van deze artifacten ?

jaco

Ik kan het me niet herinneren, het is overigens al weer even geleden dat ik hem gezien heb. Ik heb een R1 uitvoering.

Als jij ook een R1 hebt, kun je dan aangeven waar (hoofdstuk + tijd) het optreed. Dan wil ik het wel gaan controleren of het bij mij ook zo is.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Martin_M

Ik heb heeel toevallig de R1-versie gisteravond nog gekeken.

Niet de pixelfouten gezien waar jij het over hebt. Vond het beeld echter wel een beetje te helder met wat lichte ruis, net of er een lichte waas overheen hing.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Arno P

Ik heb de R2 versie.....en je ziet het al in het begin en vooral in donkere scenes (opening bijv)

Ik zat zelfs te denken of de videokaart problemen begon te krijgen met zijn geheugen....

Vanovond nog eens wat andere dvd's erover heen jagen...

crazyman

R2 versie is nog niet duidelijk genoeg, aangezien er in Nedederland een tijd lang aleen de UK versie beschikbaar was bij gebrek aan een Nederlandse uitgave ...

Ik heb de R2 UK, maar zal wel ff moeten kijken, is al lang geleden dat ik deze film gezien heb...

mzzl, Remco
Spank  your own monkey all you want, but leave your hands off of mine !
(Beavis & Butthead)
Mijn DVD Shit

Arno P

Ik verdenk ondertussen niet meer de dvd, maar de video kaart (zie mijn andere topic hierover... :-\