Het grote Dune HD SOLO 4K Topic

Started by master30, April 17, 2016, 15:26:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

Raymen

#25
Nog een vraagje

Welke grote van harde schijven kunnen er extern aan de dune worden gehangen

Mvrg
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

riwi

Quote from: Raymen on May  5, 2016, 18:47:38
Ok ja ik heb de oudere prime 3.0 dus dit is wel een stapje nieuwer
Is beeld en geluid dan echt zo goed

De Prime 3.0 is al 3 generaties ouder. Ik vond de Base3D al beter dan de prime3.0 kwa beeld.
En de Solo4K brengt weer een stapje extra kwa punch en scherpte.

Of het voor jou de moeite waard is kan ik niet zeggen. Ik vond van wel. En of je een kodi speler mooier zou vinden. Dat kan maar ik vind dat Kodi helemaal niks dus ik ben bevooroordeeld.

riwi

#27
Quote from: Raymen on May  5, 2016, 20:28:47
Welke grote gan harde schijven kunnen er externbaan de dube worden gehangen

Er ligt een drol op je toetsenbord ;)

De externe harddisk size staat op de website van Dune als 6TB werkt prima.
Quote
HDD player: Play content from any HDD (internal, USB, NAS) of any size (including newest 6TB+ HDD models)
http://dune-hd.com/eng/products/full_hd_media_players/48

Raymen

Combinatie dikke vingers  en iphone  :clapping:
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Raymen

Oke 6 tb is te gek
Nu kon dat niet
Okee ook beeld beter

Nou ik ben om even kijken wat hij bij de MM kost

Mvrg
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Harry HT

hi Riwi,
Quote from: riwi on May  5, 2016, 20:29:10En of je een kodi speler mooier zou vinden. Dat kan maar ik vind dat Kodi helemaal niks dus ik ben bevooroordeeld.
Nu je het er toch over hebt [emoji3]

De Dune HD Solo kan toch ook iets met android en kodi? Of komt dat allemaal nog?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

riwi

#31
Quote from: Harry HT on May  5, 2016, 21:11:06
hi Riwi,Nu je het er toch over hebt [emoji3]

De Dune HD Solo kan toch ook iets met android en kodi? Of komt dat allemaal nog?

Inderdaad Harry. Dat is wel beloofd maar is in de huidige versie nog niet beschikbaar.  Ze zeggen dat het later komt. Dan kunnen we toch aan kodi proeven als Dune gebruikers. Eigenlijk zou de Dune dan Android booten en kan je uit de playstore zelf de kodi app installeren. Maar wie weet maken ze er wel iets compleets van.

Heb je gemist bij de wok gisteravond ;) Het was gezellig met de verjaardag van Audioloog  :)
Kreeg een boete van 230 euro voor het niet verlenen van voorrang aan een politie auto op de rotonde direct voor de wok. Zonde geld en naar mijn mening onterecht want er was genoeg plek om in te voegen. Wel balen, zonde van het geld die 230 euro.

master30

Quote from: riwi on May  5, 2016, 21:57:09

Kreeg een boete van 230 euro voor het niet verlenen van voorrang aan een politie auto op de rotonde direct voor de wok. Zonde geld en naar mijn mening onterecht want er was genoeg plek om in te voegen. Wel balen, zonde van het geld die 230 euro.

Echt JVC en makkelijk cashen weer voor de staat.
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Harry HT

#33
Quote from: riwi on May  5, 2016, 21:57:09
Inderdaad Harry. Dat is wel beloofd maar is in de huidige versie nog niet beschikbaar.  Ze zeggen dat het later komt. Dan kunnen we toch aan kodi proeven als Dune gebruikers. Eigenlijk zou de Dune dan Android booten en kan je uit de playstore zelf de kodi app installeren. Maar wie weet maken ze er wel iets compleets van.
Jammer, zou toch leuke extra zijn. Met een netflix app in store etc zou ook leuk zijn [emoji3]

Komt het beeld van HD Solo in de buurt van de Oppo 95 met het afspelen van een mkv van bv 10 gb op de JVC?

QuoteHeb je gemist bij de wok gisteravond ;) Het was gezellig met de verjaardag van Audioloog  :)
Kreeg een boete van 230 euro voor het niet verlenen van voorrang aan een politie auto op de rotonde direct voor de wok. Zonde geld en naar mijn mening onterecht want er was genoeg plek om in te voegen. Wel balen, zonde van het geld die 230 euro.
ik wist niet dat hij het vierde, ik stuur Audioloog een app om hem te feliciteren.

Ik wist niet dat ze zo streng waren [emoji848], hier in Rotterdam zijn de meeste wel OK. Maar idd zonde geld zo'n boete, maar niet te lang over nadenken, anders blijf je boos.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

hifiman

#34
Quote from: riwi on May  5, 2016, 21:57:09
Heb je gemist bij de wok gisteravond ;) Het was gezellig met de verjaardag van Audioloog  :)
Kreeg een boete van 230 euro voor het niet verlenen van voorrang aan een politie auto op de rotonde direct voor de wok. Zonde geld en naar mijn mening onterecht want er was genoeg plek om in te voegen. Wel balen, zonde van het geld die 230 euro.
Jeetje was het zoveel joh, das zeker balen  :nopompom:  En dan ook nog eens letterlijk op de laatste paar meter van een lange rit  :confused:

En wat Harald betreft, ik schaam me diep, ben hem blijkbaar vergeten in te kopieren toen ik de pm verstuurde.  :sleepy: Heb net al effe contact gehad en hij vergeeft het mij gelukkig en we gaan binnenkort voor een M&G en volgend jaar voor de wok herkansing  :headbanging:

kermit

#35
Quote from: riwi on May  5, 2016, 21:57:09
Inderdaad Harry. Dat is wel beloofd maar is in de huidige versie nog niet beschikbaar.  Ze zeggen dat het later komt. Dan kunnen we toch aan kodi proeven als Dune gebruikers. Eigenlijk zou de Dune dan Android booten en kan je uit de playstore zelf de kodi app installeren. Maar wie weet maken ze er wel iets compleets van.

Heb je gemist bij de wok gisteravond ;) Het was gezellig met de verjaardag van Audioloog  :)
Kreeg een boete van 230 euro voor het niet verlenen van voorrang aan een politie auto op de rotonde direct voor de wok. Zonde geld en naar mijn mening onterecht want er was genoeg plek om in te voegen. Wel balen, zonde van het geld die 230 euro.
Shit de wok zal dan niet meer gesmaakt hebben. :wub:
Ik rij daar elke dag langs voor mijn werk .
De politie in Delft moet cashen. De tunnel is duurder uitgevallen en Delft heeft geen geld meer in de kas.
Ik hoop dat je vandaag boete vrij ervanaf komt als je naar mij toe rijd. :D

Raymen

En ook een solo  4k gekocht.

Eerste indruk , ja het beeld is beter als de prime 3.0, maar minder als ik dacht, kleuren springen er iets meer uit, beetje meer puch.

De rest ging eigenlijk allemaal vlot,
Alles weer terug gezet zoals op de prime, werkt goed.

Wel een klein apparaat zeg, met als die kabels erin valt heel dat ding weg ;D

Hij is ook sneller met de nas, wifi heb ik nog niet geprobeerd.

Iemand die de antenne ook aangesloten heeft, en er iets op gevonden heeft.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

blue-eyes

Quote from: kermit on May  6, 2016, 12:46:09
Shit de wok zal dan niet meer gesmaakt hebben. :wub:
Ik rij daar elke dag langs voor mijn werk .
De politie in Delft moet cashen. De tunnel is duurder uitgevallen en Delft heeft geen geld meer in de kas.
Ik hoop dat je vandaag boete vrij ervanaf komt als je naar mij toe rijd. :D

een weetje: het geld van boetes komt niet bij de politie of gemeente terecht, maar bij het CJIB, dus Den Haag.


Als ik de Wifi extender gebruik lijkt het signaal zelfs slechter te worden?!?!?!?!?  Getest met wifi signal metertje op iPhone.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

riwi

Quote from: Raymen on May  6, 2016, 13:09:31
Iemand die de antenne ook aangesloten heeft, en er iets op gevonden heeft.

Ik heb de antenne aangesloten gehad. Gewoon kabel van Ziggo. maar hij vind niks. In de handleiding/website staat alleen DVB en ik denk dat dat alleen DVB-T is. Op de kabel zit DVB-C. Dus die feature is niet nuttig. Misschien dat je er wel digitenne mee kan ontvangen, maar of je daar blij van wordt?

Je kan met de C knop de VXP uit en aanzetten. Dan kan je wel zien wat de VXP doet. Ik heb het idee dat zonder VXP het beeld net is als bij de oudere Dunes.

Raymen

dat van de VXP had ik al gevonden.

Ja tv kijken doe ik via de horizon box, misschien dat hij daarom ook niks vindt

Verder ook niet zo boeiend.

Tot nu toe zeer tevreden

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

Kriebelt toch wel om de Dune te halen...
Maar... geen support voor HDR (tenzij ik het gemist heb in de specs).

Heb ook net alles met J-jukebox van Popcorn ingevoerd (gescand) en zou balen als ik weer terug moet naar een programma op de pc zoals bij de oude Dune.
Iemand daar ervaring mee ?

Vind van de Popcorn VTen het ideaal dat je gewoon scanned en daarna eventueel een aanpassing doet, hij had nagenoeg al onze films goed op een stuk of 10-15 na en die zaten er binnen 20 minuten in.
De VTen is op zich een goede speler maar vond de Dune altijd net wat makkelijker in de bediening en de Vten speelt sommige DVD folders niet lekker.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kermit

#41
Quote from: DuneHD on April 21, 2016, 17:27:29
Is mogelijk, tijdens het afspelen van een film kan de C knop worden ingedrukt (op de afstandsbediening), VXP kan dan op HIGH (AAN) of DEMO (HALF beeld VXP, HALF beeld uit) of gewoonweg UIT.
Instelling wordt niet opgeslagen en moet dus elke film opnieuw UIT gezet worden (Staat standaard AAN)

In een van de firmware updates zal het wel mogelijk zijn dit op te slaan.
Standaard staat de VXP scaler bij mij op uit. Ik moet het juist aanzetten bij elke nieuwe film die ik afspeel .Dat vind ik wel lastig want juist met de VXP aan zie je waar de DUNE instaat is. Hopelijk komen ze met een update waar je het kunt instellen dat ie aan bijft staan.

papaleo

#42
De Solo heeft HDMI 1.4 dus géén HDR support!

Er is op dit moment maar 1 speler dit doet/kan en dat is de Himediatech Q10/5 Pro
Nividea Shield zou dit ook kunnen weergeven, beide zijn uitgerust met HDMI 2.0 de Himedia is nu de enige die 2.0a heeft.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

riwi

#43
Quote from: J.A.F._Doorhof on May  7, 2016, 09:11:53
Kriebelt toch wel om de Dune te halen...
Maar... geen support voor HDR (tenzij ik het gemist heb in de specs).

Heb ook net alles met J-jukebox van Popcorn ingevoerd (gescand) en zou balen als ik weer terug moet naar een programma op de pc zoals bij de oude Dune.
Iemand daar ervaring mee ?

Vind van de Popcorn VTen het ideaal dat je gewoon scanned en daarna eventueel een aanpassing doet, hij had nagenoeg al onze films goed op een stuk of 10-15 na en die zaten er binnen 20 minuten in.
De VTen is op zich een goede speler maar vond de Dune altijd net wat makkelijker in de bediening en de Vten speelt sommige DVD folders niet lekker.

Ja dat is lastig Frank. Als je je artwork eenmaal op orde hebt is het lastiger om weer van platform te switchen. Ik heb de Vten ook nog, maar niet aangesloten nu. Veel van de 4k clips die met de vten net niet wilden spelen doen het met de Dune prima. De Vten heeft ook de VXP scaler en ook die was mooier dan de oudere Dunes. De Dune Solo4K kan niets meer dan de oudere Dunes kwa artwork dus dan moet je inderdaad weer handmatig met een PC applicatie aan de gang. Voor mij geld dat ik dat al gedaan heb in de loop van de tijd. Dus al die plaatjes staan gewoon tussen mijn series en films. Dus met de overgang van Base3D naar Solo4k hoefde ik alleen de netwerk drives te koppelen en alles was weer zoals het was met de oude Dune kwa artwork.
Ik had met de Vten ook een paar folders gescanned met 100 films of zo en dat zag er netjes uit. Maar na een week wilde de vten het niet meer weergeven en klaagde hij ergens over. Dus toen heb ik dat opgegeven.

Maar zoals papaleo zegt : Er is geen HDR mogelijk want de Dune is beperkt door HDMI 1.4


@kermit : Ik heb het ook. De VXP staat standaard uit en moet je bij elke film weer aan zetten. Volgens mij was dat bij mij eerst niet. Lijkt wel of er wat veranderd is daarmee. Ik snap het niet.

Gisteravond nog wel een andere feature ontdekt die er vroeger volgens mij niet was. Als je tijdens het spelen van files op de menu knop drukt krijg je de huidige playlist te zien, maar de film speelt gewoon door. Je kan dan ook door je NAS bladeren (back toets) terwijl de film op de achtergrond door speelt. Met popup - top spring je weer terug naar de film.

Raymen

ja die had ik ook gevonden riwi, apart.

Ook bij mij de vxp handmatig inschakelen gelukkig hoef je niet naar het menu om het te switchen, maar kan je gewoon op de gele toets switchen.

Ook heb ik intern 1 tb ingebouwd, maar kopieren naar deze schijf gaat nog steeds tergend langzaam.

Mvrg
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

riwi

Hoe langzaam/snel gaat het dan? Met de base3D heb ik wel eens getest en kwam tot 28MB/sec schrijven naar een 3.5" disk in de Dune. Dus niet erg snel inderdaad toen. maar beter dan bij de 3.0 serie die tot max 10MB/sec kwamen vanwege de 100Mbit netwerk aansluiting van de oude Dune 3.0.

Je kan wel de lees snelheid testen met de Dune. Daar haald ik met de Base3D ong 35MB/sec en dat doet deze ook ongeveer.

Er past alleen een extra dunne 2.5" harddisk of SSD in toch? 5-7mm las ik. Ik heb zoveel netwerk opslag dat ik dat niet nodig vind.

Raymen

hoi riwi,

ik zal het straks eens testen

op de hd staan mijn series, als wij series kijken ,staat mijn pc eigenlijk nooit aan, dit deed ik eerst met een dockingstation,met esata aansluiting,

mvrg
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

Dat is inderdaad waar ik tegen aan liep, DUNE was ENORM laat met 4K support en daarom ben ik overgegaan naar de Popcorn.
Ik heb nu zoveel nieuw materiaal dat ik dat niet meer ga invoeren als ik weer terug ga naar de Dune.

HDR support is nu wel een pre als ik wil wisselen.
Hoopte even dat ik wat gemist had, maar het leek me al stug inderdaad dat hij het zou doen, maar omdat het zolang op zich had laten wachten..... nou ja je snapt het wel :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

#48
Hoi Riwi,

Net even getest , met een bestand van mijn hd van de pc naar de interne schijf in de dune gekopieerd, en dan haal ik maar 8-9mb/s
Maar met een readtest haal ik zo 35-40 mb/s

kan dit niet sneller, of moet ik dan een progje gebruiken als ftp ofzo

EDIT:
Net filezilla geinstalleerd, nu haal ik 25m/s  al beter, maar dit moet toch snelle kunnen.
Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

kermit

#49
Quote from: riwi on May  7, 2016, 13:44:35
@kermit : Ik heb het ook. De VXP staat standaard uit en moet je bij elke film weer aan zetten. Volgens mij was dat bij mij eerst niet. Lijkt wel of er wat veranderd is daarmee. Ik snap het niet.

Riwi, Ik kom net tot de ontdekking dat een Bluray met folder de VXP standaard aanstaat en dat je het niet aan of uit kan zetten. Met M2TS-bestanden kun je de VXP aan en uitzetten. Daar zit het dus in dat het met Bluray met folder standaard aanstaat.