Doctor Strange

Started by Ronald-de-boer, April 13, 2016, 21:50:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronald-de-boer

Trailer Doctor Strange, dit zier er erg gaaf uit.  :clapping:


Woutoro32

Ben zeer benieuwd naar deze film!

Door Benedict Cumberbatch maar nog meer door de verhalen achter doctor strange zelf. De ''sorcerer supreme'' en de toevoeging van andere dimensies:).

Staat in ieder geval hoog op mijn lijst om te kijken in november.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Loric

Jep, zeer zeker de moeite waard om in de bios te gaan kijken. Ik ben toch maar weer naar de Imax in de Pathe Arena gegaan, omdat zeker een uur in Imax (nou ja Liemax) formaat is gedraaid en gepresenteerd. Was heel gaaf.

Standaard onderdelen van het verhaal en de dialogen waren erg standaard. De actie scenes daarentegen, wauw. Daar hebben ze zich echt flink in uitgeleeft. Wat in Imax formaat heel goed tot zijn recht kwam.

rattaplan

Topfilm zeg. Vanmiddag gezien. Special effects super. Acteerwerk ook bovengemiddeld 👍😀

Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk


Flavio

Vrijdagavond gaan zien in Vue Vlaardingen in een bijna lege bioscoop (!) en maar een paar Euro extra betaald voor een D-Box stoel. Dat was een aparte ervaring. De film verveelde trouwens geen minuut.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
NAD T758V3 | Behringer NX4-6000
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL X1 | 2x T+A TAL 90
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE

lestat1234

Quote from: Flavio on November 13, 2016, 19:12:53
Vrijdagavond gaan zien in Vue Vlaardingen in een bijna lege bioscoop (!) en maar een paar Euro extra betaald voor een D-Box stoel. Dat was een aparte ervaring. De film verveelde trouwens geen minuut.

Grappig ik zat daar op dinsdag in zo een zelfde stoel.
Stoel vond ik persoonlijk niet veel toevoegen.

Film was leuk.
Zoals de andere Marvel films.
Vol humor en acties.
Heerlijk makkelijk vermaakt :)
Primare SP33 4KVM & a30.5 + cd21
 Rega Planar 6 & Exact
 
Totem Forest, Model One Center, Model One
 Velodyne SPL 1200 Ultra
Sony Bravia 55"
Cables + connectors: Totem - Nordost/ Wyrewizard - Supra - Van den Hul - Soundright - Kemp - Rittal -  WBT - PS audio - Rega

Woutoro32

Net een stukje van de blu-ray gezien. Beeldkwaliteit en geluid dik in orde. Lfe strak aanwezig maar niet overdadig.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Raymond187

Als marvel liefhebber, heb ik ook van deze film genoten. Leuk en lekker vermaak. Biertje en wat te knagen erbij. OP de bank, geluid aan en enjoy  :popcorn:

Binky007

Ook zeker genoten van deze film. Leuk uniek verhaal.
Zeker 1 om een keer te kijken op de bank. :-)

http://www.imdb.com/title/tt1211837/?ref_=nv_sr_1
JVC-X7000 CineMike, Stewart Tab Tention Grayhawk, Pioneer krp 500A, Humax 5200C, Elac FS 249, Elac CC 241, Canton, Fathom F112 Satin, Marantz AV8802A CineMike, Oppo 205 CineMike, Sherwood Newcastle A-965 CineMike, Playstation 5 and Taga Platinum-18.

https://www.linkedin.com/in/jorisbink/

citac

Net op Netflix gekeken, valt behoorlijk tegen.
Ziet er gelikt uit, maar totaal inspiratieloos gemaakt.
Een van de saaiste Marvel films tot nu toe.
Logitech Squeezebox Touch / Audio Zone AMP-1 / Chario Academy Millennium 1