Forsaken

Started by HereIsTom, March 31, 2016, 22:29:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HereIsTom

Forsaken (2015)

Canada / Frankrijk / Verenigde Staten
Western / Drama
90 minuten

geregisseerd door Jon Cassar
met Kiefer Sutherland, Donald Sutherland en Demi Moore

Kansas, 1875. John Henry Clayton keert terug naar zijn geboorteplaats in de hoop de band met zijn vader dominee Clayton, waarmee hij een verstoorde relatie heeft, te herstellen. Maar een lokale bende blijkt de stad te terroriseren. John Henry is de enige die deze bende zou kunnen stoppen, maar hij heeft zowel zijn pistool als zijn reputatie van een onverschrokken revolverheld achter zich gelaten.



 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Geert

Toevallig zojuist deze film bekeken. Beetje een standaard verhaal en de film heb ik voor mezelf op een 6/10 gewaardeerd. Aardige film om de avond mee om te krijgen.
Luxman 590AX Mk II / Kef reference 105-3 / Pioneer LX-5090 ISF

HereIsTom

Ja het is geen topfilm, maar kijkt wel lekker weg, voor mij een 7/10.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

henrykb

Staat ook op mijn towatch lijstje..
En met Sutherland x 2 kan het ook niet erg slecht worden ( denk trouwens dat Donald met geruime afstand meeste films heeft gemaakt van alle acteurs)
En gewoon weer eens ouderwets 90 minuten ipv dat pffttttt 3 uur gedoe (trek ik echt niet)

HereIsTom

Ja het viel ons ook al op dat veel films wel erg lang duren  :colgate:
Het is zeker geen slechte film!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

henrykb

qua verhaal niet 13.. niet 14, maar zeker 15 in een dozijn.
Maar toch goed te kijken. Laat ik het op een magere 7 houden.