meubel makers ervaringen

Started by abbcdcg, March 26, 2016, 21:25:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

abbcdcg

Beste mede fanaten,

Mijn verbouwing is zover dat er een audiomeubel moet komen, echter deze moet wel op maat. Ik heb mijn installatie bij elkaar gemeten en getekend, nu nog op zoek naar een meubel maker. Ik heb wat topics doorgelezen, maar kom iet veel verder dan DHZ of een enkele naam.

Zijn er mensen onder ons die een naam en ervaring van een meubelmaker hebben. Als Brabander is Friesland iets te ver....

Alvast bedankt!


Former member 78

Mijn vriendin is bedrijfsleider bij Castor interieur.
Daar kun je alles op wens laten maken, ze gebruiken alleen hoogwaardig hout.

Het bedrijf zit in Oldenzaal maar bezorgd door geheel Nederland.
Als je al exact weet wat je wil, dan kun je dit mailen naar [email protected] om een prijsopgave te krijgen.



RalphH

#2
Vriend van me is meubelmaker bij AvA meubelen in Tiel. Heeft hier een hoekbankje en tafel op maat gemaakt, erg content mee.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

R


holco

Stuur ff een mailtje naar Oskamp Interieurs  in Moerkapelle, top kwaliteit van simpel tot jachtbouw kwalitijd en erg klant gericht.
Meld ff dat je via Mario aan hun naam komt.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

abbcdcg

Quote from: ArjanR1 on March 26, 2016, 21:35:11
Mijn vriendin is bedrijfsleider bij Castor interieur.
Daar kun je alles op wens laten maken, ze gebruiken alleen hoogwaardig hout.

Het bedrijf zit in Oldenzaal maar bezorgd door geheel Nederland.
Als je al exact weet wat je wil, dan kun je dit mailen naar [email protected] om een prijsopgave te krijgen.

Staat genoteerd, thanks!


Quote from: RalphH on March 26, 2016, 21:49:51
Vriend van me is meubelmaker bij AvA meubelen in Tiel. Heeft hier een hoekbankje en tafel op maat gemaakt, erg content mee.

Staat genoteerd, thanks!


Quote from: R on March 26, 2016, 22:23:18
Werkspot geen optie?

Jawel, maar dat is net de kracht van deze vraag, ervaringen ;-)


Quote from: holco on March 26, 2016, 22:40:03
Stuur ff een mailtje naar Oskamp Interieurs  in Moerkapelle, top kwaliteit van simpel tot jachtbouw kwalitijd en erg klant gericht.
Meld ff dat je via Mario aan hun naam komt.

Staat genoteerd, thanks!

beetle99

#6
 Meesters in hout uit Middelburg, die hebben ook mijn audiomeubel gemaakt. Zie showcase voor foto

W.Otter

B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF

devkon

Heb mijn meubel paar jaar geleden volledig op maat laten maken bij Dovens Meubelen te Milheeze. Werd goed meegedacht, klantvriendelijk, veel mogelijk, ontwerp in Autocad. Scherpste prijs die ik kon vinden op dat moment.
http://www.dovens.nl/
{ Lexicon MC-8 | Class D Audio | Pioneer S-4EX | BagEnd Infrasub-18+ / Anti-mode | Dune | Squeezebox }

wil


Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60