JVC Projectoren, Acties ivm nieuwe modellen

Started by H&C Hifi, March 22, 2016, 19:14:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

H&C Hifi

Daar de nieuwe modellen zijn aangekondigd (verwachting November)

Nu tijdelijk betere prijzen op de huidige modellen.
Bel of mail naar de winkel voor een scherpe offerte !

OP = OP


Voor een scherpe offerte bel je mij even op 0031 (0) 478 515 215




Wij kunnen ook een mooie pakketprijs maken met de top schermen van Beamax






sparda

Pffff, de vriendin beloofd dat ik even geen grote uitgaven meer ging doen...
Zo een X5000 met een SR7010... Must resist :D
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

LocoJ

Quote from: sparda on March 22, 2016, 22:49:06
Pffff, de vriendin beloofd dat ik even geen grote uitgaven meer ging doen...
Zo een X5000 met een SR7010... Must resist :D

Een Marantz SR5010 hè...  ;D    Don't get greedy  :P
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

sparda

Ah even mislezen :D Maar mits wat opleg...  :angel:

Nee ik ga nog even wachten, anders denk ik dat het hier stevig gaat donderen :D
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

H&C Hifi

Quote from: sparda on March 22, 2016, 23:58:39
Ah even mislezen :D Maar mits wat opleg...  :angel:

Nee ik ga nog even wachten, anders denk ik dat het hier stevig gaat donderen :D

voor 4500,00  kun je de X5000 & SR7010 wel als pakket kopen  ;)

sparda

Aaaah nee he :D De zin is er zeker, maar ik denk dat de vriendin me het niet laat overleven als ik dat zo even doe.
Misschien eens beginnen op 'r inpraten voor binnen een maand of 2... :D
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

clicquot

worden die gekalibreerd geleverd ook?

H&C Hifi

#7
Quote from: clicquot on March 25, 2016, 15:55:59
worden die gekalibreerd geleverd ook?

Inmiddels kunnen wij deze service ook bieden

J.A.F._Doorhof

Aub geen Reclame mailen voor Niet forum sponsoren.

Daarnaast voor de goede orde.
Projectoren kunnen alleen thuis gekalibreerd worden als je een volledig donkere ruimte hebt. Dus Bv een kelder of rolluiken die lichtdicht zijn.

Wat er ook beweerd word, als er restlicht in een ruimte is dan gaat dit ten koste van de calibratie. Elke vorm van licht heeft invloed op de calibratie en aangezien projectoren geen contact metingen toestaan moet de calibratie ruimte dus 100% licht arm zijn.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

H&C Hifi

#9
Quote from: J.A.F._Doorhof on April 26, 2016, 18:27:35
Aub geen Reclame mailen voor Niet forum sponsoren.

Daarnaast voor de goede orde.
Projectoren kunnen alleen thuis gekalibreerd worden als je een volledig donkere ruimte hebt. Dus Bv een kelder of rolluiken die lichtdicht zijn.

Wat er ook beweerd word, als er restlicht in een ruimte is dan gaat dit ten koste van de calibratie. Elke vorm van licht heeft invloed op de calibratie en aangezien projectoren geen contact metingen toestaan moet de calibratie ruimte dus 100% licht arm zijn.

Dit is reclame voor onze winkel en een service die ik verleen aan onze klanten (met hulp van een 3e partij), ik vermeld geen website of direct contact met de andere persoon die de kalibratie uitvoerd, alles gaat met tussen komst van ons.
Mbt de rest van je betoog is dit bij ons bekend, ik kan de kalibratie ook bij ons op de zaak laten doen in overleg (100% te verduisteren) als klanten geen mogelijkheid hebben naar de winkel te komen is de thuis service toch zeker een goed alternatief. (en dat kan ook vaan buiten werktijd)

Je kan er bij aanschaf van een nieuwe JVC dus ook voor kiezen deze al bij ons te laten kalibreren en daarna te laten verzenden (heb je ook geen vreemde over de vloer)

Waarom is nu een half topic schoongeveegd zonder dat er eerst overlegd word of e.a. misschien veranderd / verbeterd kan worden ?

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

H&C Hifi


H&C Hifi

Na overleg met Frank kunnen wij nieuwe JVC beamers nu ook aanbieden met een kalibratie die word uitgevoerd door Frank van ITC ;)

Het gaat hier dan om een 1 malige kalibratie, geen service voor 3x
Bij aanschaf van een nieuwe beamer sturen wij deze naar Frank waar hij word gekalibreerd en wanneer deze gereed is kan ik deze daar weer laten ophalen.

Op deze manier geen discussies meer over de kunde van diegene die voor ons kalibreert en we hanteren nog altijd de scherpste prijzen  ;)

Evengoed hebben wij ook nog steeds veel vertrouwen in Sander die voor ons aan huis blijft kalibreren of het eventueel bij ons op de zaak komt doen. (dit kan ook bij niet nieuwe beamers)

Voor meer vragen stuur een PM, voor een scherpe offerte BEL !


mijkie

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

J.A.F._Doorhof

Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik twijfel aan mensen.
Alleen aan huis calibreren van projectoren had ik een opmerking over. Dat even voor de duidelijkheid.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

H&C Hifi

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 28, 2016, 18:55:44
Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik twijfel aan mensen.
Alleen aan huis calibreren van projectoren had ik een opmerking over. Dat even voor de duidelijkheid.

Weet ik Frank, heb het niet over een opmerking van jou maar wel over twijfels / opmerkingen van andere  ;)

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

H&C Hifi

#18
Wat een eigenbelang  :-[

overal gebeurt dit... en hier mag het niet ?
Weer zomaar posts aanpassen of verwijderen... geen stijl.

J.A.F._Doorhof

Er staat in de regels dat je niet zomaar mag bumpen

En eigen belang ?
Dacht Dat je besloten had je calibraties via ons te laten doen dus ik zou dan toch juist mezelf in mijn vingers snijden .....

Je snapt toch zelf ook wel dat het vreemd is om zomaar topcis te bumpen, als iedereen dat zou doen zou het een zooitje worden. Daarom is die regel ook al jaren geleden ingevoerd. Dus niet lopen miepen ;) maar gewoon positief denken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Even apart
Word er wel behoorlijk ziek van dat er elke keer word geroepen dat er zomaar weer Posts worden verwijderd.
Het gehele forum beheer haalt nagenoeg nooit iets weg en als het weggehaald word mag je er vanuit gaan dat dit met een reden gebeurt.

We zijn hier enorm mild in ons beleidt
Op menig forum krijg je geen waarschuwingen, word er niet alleen een post verwijderd met een opmerking maar is gewoon de hele thread weg, of is een uitspraak die het beheer niet zint automatisch een ban.

Laten we dus vooral positief blijven en ook af en toe even in de spreekwoordelijke spiegel kijken.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

H&C Hifi

Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat jij nu ineens ook weer JVC promoot op het HT  ;)
Waarschijnlijk vanwege het feit er toch wel erg veel belangstelling voor is.

Ik heb je nog nooit post zien verwijderen in andere topics die niets met projectie te maken hebben...


Maar ik weet weer hoe de wind waait, ik zal nu nog scherper gaan aanbieden.

Raymond187

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 26, 2016, 18:27:35
Daarnaast voor de goede orde. Projectoren kunnen alleen thuis gekalibreerd worden als je een volledig donkere ruimte hebt. Dus Bv een kelder of rolluiken die lichtdicht zijn.

Wat er ook beweerd word, als er restlicht in een ruimte is dan gaat dit ten koste van de calibratie. Elke vorm van licht heeft invloed op de calibratie en aangezien projectoren geen contact metingen toestaan moet de calibratie ruimte dus 100% licht arm zijn.
Interessant. Dus het beeld is mooier als ik mijn PJ in een 100% lichtdichte ruimte laat kalibreren en dan thuis in een 90% lichtdichte kamer gebruik, dan laten kalibreren in dezelfde kamer waar de PJ gebruikt wordt?

Ik had verwacht dat het andersom het beste zou zijn, omdat de PJ instellingen dan optimaal zijn ingesteld op de ruimte waar hij gebruikt wordt.

Op mjn lamp zit pas 30 uur, dus moet nog ff 170 uur film kieken en dan ISFen  :headbanging:

J.A.F._Doorhof

Ik haal sowieso nagenoeg nooit Posts weg.
Denk dat je nu alles op mij schuift wat een admin team doet.

We hebben altijd geroepen dat we gewoon JVC konden leveren. Alleen concentreren we ons op merken die in onze ogen "de betere prijs/prestatie" hebben. Met de x serie doet JVC het weer goed dus leveren we die ook gewoon.

Aangezien er wat vragen kwamen voor demo's hebben we dus nu ook voorraad.
Vreemde reactie dat je "nog" scherper gaat aanbieden. Is toch helemaal niet nodig. Alle dealers hanteren dezelfde prijzen dus waarom je eigen marge om zeep helpen ? En met JVC in de problemen komen.

Daarnaast zullen klanten sowieso zelf kiezen waar ze halen, met dit soort projectoren zal het echt niet meer gaan om 100-200 euro meer of minder.

We zijn hier allemaal voor onze passie, ga aub niet de boel voor jezelf en andere verpesten omdat in jouw ogen ik onterecht een post van je hebt verwijderd waarom alleen maar de tekst "bump" stond. Tevens zijn nogmaals de forum regels daar duidelijk in.

Dus die reactie is nergens voor nodig. Je was positief over een samenwerking met ons ivm calibraties. Laten we dat positief houden zodat mensen weten wat ze krijgen. Calibraties zijn namelijk essentieel bij dit soort producten. En met elkaar concurreren op zo een kleine markt ..... Tja ik zou zeggen erg dom financieel en ik denk dat ook JVC daar niet blij mee is. Dus gooi niet je eigen glazen in om een "bump" postje.

Ik zeg net nog tegen iemand (hele andere omgeving) dat ik me soms afvraag waarom mensen zo een kort lontje hebben online. Laten we dat op dit forum en helemaal als sponsoren onderling vermijden. Daar is dit toch veel te leuk voor.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Raymond.
Het is heel makkelijk uit te leggen.
Je projector geeft licht
Er is omgevings licht.

Laten we zeggen dat de projector minimaal 10 kan weergeven
Laten we zeggen dat op dat moment er aanwezig licht van 30 is.
Dit betekend dat ze analyzer dus nooit onder de 30 zal kunnen meten.

Als je dan weet dat zowel gamma als CMS worden berekend aan de hand van een combinatie van (0)-10 tot 100 IRE (even los zien van de getallen die ik net noem) dan snap je dat als er aanwezig licht is dit dus invloed heeft op niet alleen de gamma curve maar ook het CMS. Grayscale valt nog mee aangezien die vaak bij 30 gemeten word. Maar ..... En daar komt het.

Elke soort licht heeft een samenstelling we noemen dat de kleurtemperatuur
Bij aanwezig licht fluctueert dit nagenoeg continue en is het in de winter anders als in de zomer en is het smorgens radicaal anders dan in de avond.

Deze invloed zie je niet alleen in de zogenaamde threshold maar in het gehele gebied van 0-100.
Maw een calibratie van een projector moet altijd in een volledig donkere ruimte gedaan worden. Daarmee heb je een referentie waarde en natuurlijk is er dan invloed maar die is er altijd. En zie je ook in je gehele kamer.

Zou ik een projecor Bv in de ochtend calibreren dan mis je enorm veel oranje en rood in de middag en avond. Omdat dan ook je huis in die kleurtemperatuur meekleurt zal dit met een referentie projector niet opvallen (nou ja minder) dan met een unit die smorgens of savonds gekalibreerd is

Iedereen die dus beweert thuis te kunnen calibreren met omgevings licht mag nog even de boeken in van kleurleer voor beginners (en ja dat klinkt heel hard maar er word tegenwoordig door jan en alleman maar geroepen dat ze professioneel calibreren en dat kost de klant niet alleen geld maar het gooit ook de goede naam van het ISF en de echte calibrateurs in een slecht daglicht (pun intended))
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"