M&G Texel

Started by Isflicka, March 19, 2016, 00:50:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Isflicka

Volgende maand (11 april t/m 16 april) organiseren een aantal audioliefhebbers uit de regio Den Haag een M&G Texel. Alle aspecten van audiostreamen komen gedurende deze dagen aan de orde. Er zal een keur aan streamers en dac's aanwezig zijn. Dit jaar zal er speciale aandacht zijn voor de stroomvoorziening en het netwerk.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

StereoMike

Quote from: Isflicka on March 19, 2016, 00:50:46
Volgende maand (11 april t/m 16 april) organiseren een aantal audioliefhebbers uit de regio Den Haag een M&G Texel. Alle aspecten van audiostreamen komen gedurende deze dagen aan de orde. Er zal een keur aan streamers en dac's aanwezig zijn. Dit jaar zal er speciale aandacht zijn voor de stroomvoorziening en het netwerk.
Hé Hulda, gaat de Burmester streamer ook mee?
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake

Isflicka

Quote from: StereoMike on April  1, 2016, 21:47:14
Hé Hulda, gaat de Burmester streamer ook mee?
De Burmester 150 neem ik ook mee maar ik kan pas woensdag naar Texel wegens een kleine medische ingreep maandagochtend. Heb je ook zin om te komen?
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Isflicka

Het was erg gezellig. Binnenkort weer eens een bijeenkomst in Z'meer.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

StereoMike

Wanneer start de workshop CAPS streamer bouwen?
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake

Isflicka

Quote from: StereoMike on November  7, 2016, 21:18:44
Wanneer start de workshop CAPS streamer bouwen?
Binnenkort. Wil je dan ook een bordje met nauwkeurige 5ppb 24MHz klok?
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

Isflicka

We kunnen wat gaan inplannen want ik heb vandaag 5 voedingen van 400 watt 15 kilo stuk ontvangen.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

StereoMike

Quote from: Isflicka on November 11, 2016, 18:48:42
We kunnen wat gaan inplannen want ik heb vandaag 5 voedingen van 400 watt 15 kilo stuk ontvangen.
Wanneer gaan we beginnen? Ik wacht nog steeds op de nalevering van de voeding.
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake

Isflicka

Quote from: StereoMike on December 13, 2016, 14:31:38
Wanneer gaan we beginnen? Ik wacht nog steeds op de nalevering van de voeding.
Voorlopig maar even niet. M'n zusje heeft twee weken geleden een auto ongeluk gehad en is net weer thuis.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff

StereoMike

Quote from: Isflicka on December 13, 2016, 17:19:00
Voorlopig maar even niet. M'n zusje heeft twee weken geleden een auto ongeluk gehad en is net weer thuis.
Sorry, dat wist ik niet. Ben je nu nog in Zweden?
Sometimes the greatest way to say something is to say nothing at all from Justin Timberlake

Isflicka

Quote from: StereoMike on December 15, 2016, 14:56:11
Sorry, dat wist ik niet. Ben je nu nog in Zweden?
Nee, ik ben een midweek geweest. Ik heb nu foto's gezien van haar i10 maar ze heeft echt geluk gehad. Ze wist nog niet of haar half jaar oude auto total loss zou zijn maar het korte neusje is er volledig af dus dat krijgen ze niet meer goed. Ben ook nog bij de uitrit geweest waar ze de weg op is gedraaid maar hoe ze nou een andere auto over het hoofd heeft kunnen zien is mij een raadsel. Nouja, voorlopig zal ze nog wel verder moeten herstellen.
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg óf te laat. Johan Cruijff