Dutch Filmworks start campagne tegen individuele downloaders

Started by Teejoo, February 20, 2016, 09:12:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymen

Nou net eens even de lijst van dutch film works zitten kijken, maak je niet druk
er zit niet veel soeps bij

mij zullen ze niet pakken :clapping: :clapping: :clapping:

4   Mother's Day   
35   De Club van Sinterklaas & Geblaf op de Pakjesboot   
36   De Boskampi's
37   Oorlogsgeheimen   
38   100% Coco   
39   Pijnstillers      
41   Schone handen   
42   Spangas in actie   
43   Er ist wieder da (Look Who's Back)   
44   Voor elkaar gemaakt   
45   The Age of Adaline   
46   Popoz   
47   Meester Kikker   
48   Sint & Diego en de Magische Bron van Myra   
49   Brasserie Valentijn   
50   Holland, natuur in de delta   

klein lijstje
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

morca

Je mist me punt.
Als dutch filmworks dit lukt is het een goed voorbeeld voor sony bv.
Ik denk dat er snel meer maatschappijen volgen.
En er hier ook boetes gaan vallen .

Raymen

Ik snapte je punt wel
Maar maak me nog niet zon zorgen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

morca

Ok duidelijk :)
Het valt me wel op dat ze wat actiever bezig zijn.
Nederlandse sites met links worden verwijderd.
En de vervanger ook meteen weer.
Ze zitten er wel bovenop nu heb ik het idee

Nico111

Nou ik denk dat als straks de eerste boetes gaan vallen er heel wat minder gedownload gaat worden.
Ik denk niet dat het een grote groep is die VPN verbindingen gebruikt of usenet.
Arendal 1723s: towers, centre, bookshelf en sub 1V, Marantz SR6010, Epson TW7300, Apple TV 4K, PS4, Pro-Ject RPM Carbon


millon

Dutch FilmWorks maakte afgelopen week bekend dat het schikkingsvoorstellen van 150 euro wil gaan versturen naar mensen die illegaal de film The Hitman's Bodyguard downloaden. Daarvoor gaat het bedrijf nu ip-adressen verzamelen.

Ze moeten voor elke film eerst een openbare melding maken.

apogeefreak

701s->runco933->8500ultra->hd1->hd350->vw100->cinemax->9500mp->909splitpack+kuro

frank2

Ja goed om te weten. Ze pakken nu alleen Bittorrent klanten aan heb ik gelezen.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

michel69

Welke VPN dienst is nu eigenlijk het beste?veiligste ? gaat mij niet eens zo om downloaden(haal wel eens wat binnen series vooral) maar zoals ik het begrepen heb kan ik dan met mijn KPN op de laptop online tv kijken op ons vaste vakantieadres in Luxemburg, gebruik nu daar streams voor het voetbal waar ik thuis doodleuk voor betaal maar door rechten dat weer niet in buitenland mag kijken en die streams wordt je ik iig niet vrolijk van. betaalde VPN is geen probleem.
StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

modde239

Quote from: michel69 on December 23, 2017, 16:53:44
Welke VPN dienst is nu eigenlijk het beste?veiligste ? gaat mij niet eens zo om downloaden(haal wel eens wat binnen series vooral) maar zoals ik het begrepen heb kan ik dan met mijn KPN op de laptop online tv kijken op ons vaste vakantieadres in Luxemburg, gebruik nu daar streams voor het voetbal waar ik thuis doodleuk voor betaal maar door rechten dat weer niet in buitenland mag kijken en die streams wordt je ik iig niet vrolijk van. betaalde VPN is geen probleem.

Ik gebruik al jaren ExpressVpn bevalt erg goed niet de goedkoopste maar wel 1 van de snelste en staat altijd bovenaan bij reviews....

michel69

Quote from: modde239 on December 23, 2017, 16:56:32
Ik gebruik al jaren ExpressVpn bevalt erg goed niet de goedkoopste maar wel 1 van de snelste en staat altijd bovenaan bij reviews....
Thx nog even een vraagje ben een leek met dit soort dingen de vraag is dan ook hoe werkt zoiets programma installeren en code die je van de provider krijgt invoeren en je bent klaar?

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

hifiman

Je hebt weinig aan een vpn als ze de loggegevens van je usenet provider opvragen. Er zijn volgens mij ook providers die als feature hebben dat ze niks loggen. Ga mij er ook maar eens in verdiepen.

modde239

Quote from: michel69 on December 23, 2017, 16:59:56
Thx nog even een vraagje ben een leek met dit soort dingen de vraag is dan ook hoe werkt zoiets programma installeren en code die je van de provider krijgt invoeren en je bent klaar?

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

Yep downloaden en instellen er zijn ook ios en android apps.....tevens op die manier altijd veilig surfen op een open wifi netwerk....

michel69

Quote from: modde239 on December 23, 2017, 17:31:35
Yep downloaden en instellen er zijn ook ios en android apps.....tevens op die manier altijd veilig surfen op een open wifi netwerk....
Aha thx ga het in nieuwe jaar maar eens aanschaffen en aan de slag ermee je kan meerdere accounts gebruiken of moet je voor elk apparaat een aparte VPN aanschaffen?

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

modde239

Quote from: michel69 on December 23, 2017, 17:35:03
Aha thx ga het in nieuwe jaar maar eens aanschaffen en aan de slag ermee je kan meerdere accounts gebruiken of moet je voor elk apparaat een aparte VPN aanschaffen?

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

Met een account kan je ExpressVpn op 3 apparaten te gelijk gebruiken...

michel69

Quote from: modde239 on December 23, 2017, 18:50:03
Met een account kan je ExpressVpn op 3 apparaten te gelijk gebruiken...
Top kunnen mooi onze mobiel erop voor onbeveiligde verbindingen in buitenland

Verstuurd vanaf mijn TRT-LX1 met Tapatalk

StereoKharma 3.2 CE Black Label-Audio Research REF 5 SE-GamuT m250-Audio Research DAC 1-20-IsoAcoustics Gaia II  -Marantz SA-11S1-Marantz NA 6005-Bassocontinuo-Transparent powerlink reference-Furukawa powercord 2x-Audioquest Gibraltar full range -Audioquest Colorado-IIIxos Ix1s-Direct Audio Masterline
HT Arcam avr390-Sony uhd-1-Sonus Faber toy center- Dali zensor 6-Xtz 99 W12 18 ice- Audioquest pearl 4x

sandervg

Quote from: hifiman on December 23, 2017, 17:28:50
Je hebt weinig aan een vpn als ze de loggegevens van je usenet provider opvragen. Er zijn volgens mij ook providers die als feature hebben dat ze niks loggen. Ga mij er ook maar eens in verdiepen.
Volgens mij gingen ze adressen ophalen bij de internet service providers, of heb ik het verkeerd gelezen? En dan nog: al gaan ze naar de usenet provider en die geeft IP adressen komen ze uiteindelijk bij de VPN service uit. Moet de VPN service gegevens gaan afgeven. Dat zullen ze alleen doen bij een gerechtelijk bevel (als ze logs bijhouden). Als ze 1 keer gegevens afgeven en het komt in het nieuws kunnen ze een faillissement uitschrijven. En wordt ook best lastig als de VPN service in het buitenland zit. Dat gaat volgens mij nog wel wat jaartjes duren voor ze die route gaan bewandelen is mijn verwachting. 
Stereo: Audio Note - 47 Labs - Auralic - Pel
HT: JVC - WLM - Velodyne - Arcam - Meridian

millon


blue-eyes

Hoe en wat zouden jullie dan aanraden voor een VPN via de NAS? Als ik een download doe is dat via de NAS, die staat 24/7 aan.

Ik hoor goede verhalen over NordVPN, echter is dat voor een Windows of MAC, niet voor Linux. Een uitzoeken welke apps Synology heeft.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Quote from: Blue-Eyes on December 24, 2017, 08:38:07
Hoe en wat zouden jullie dan aanraden voor een VPN via de NAS? Als ik een download doe is dat via de NAS, die staat 24/7 aan.

Ik hoor goede verhalen over NordVPN, echter is dat voor een Windows of MAC, niet voor Linux. Een uitzoeken welke apps Synology heeft.

Dit gevonden.

https://nordvpn.com/nl/tutorials/synology-nas/openvpn/
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raymen

Ik gebruik express vpn

Kan ook op meerdere apparaten gelijktijdig gebruikt worden
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld