Nubert nuLine 264 met Exposure versterkers

Started by Hans47, February 5, 2016, 10:56:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hans47

Na wat langere tijd te leven met de nuLine 264s (en omdat ze al mooier waren dan de Goldenear Triton Three's die ik te leen had om de levertijd van de Three+'s te overbruggen) heb ik de conclusie getrokken dat de Three+ niet meer hoeft en de order cancelled (leuke meevaller voor op de spaar :-)).

Ik heb nog wel een ruil gedaan van een iFi iPurifier naar een iFi iUSB3.0 (voeding en cleaner tegelijk voor de iDAC2) en dat heeft nog een kwaliteit sprong veroorzaakt in mijn beleving, nog meer rust, nog meer detail en een erg schoon midden en hoog ("t" en "s" klanken komen op mij heel zuiver over zonder scherpe randen).

De Nuberts zijn voorlopig bij mij gesetteld (ik weet het zelf nooit of ik misschien weer iets verander in de opstelling) en voldoen op het moment erg goed, mooi geluidsbeeld (diep en breed maar ook in de hoogte) super strak en diep laag (geen enkele boem of resonantie in mijn lastige ruimte) en heel mooi natuurlijk midden gecombineerd met een voor een softdome opvallend gedetailleerd en sprankelend hoog, de pit waar ik het vorige keer over had heeft na langer inspelen plaats gemaakt voor dynamiek en attack, de Nuberts volgen plotselinge sprongen in geluid en geluidsterkte zo makkelijk dat het voor mij echt een beleving is, kortom!!!!!

Afijn ff een tijd genieten van deze set en eens kijken of dit een langere tijd duurt of dat er........