Board op Maxx Speed

Started by Bram, May 29, 2002, 17:10:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bram

Eindelijk is het board weer op Maxx speed. Bedankt en complimenten Frank. Wat is er technisch veranderd ?

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

MySQL database en YabbSE.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Wat het langzamer maakt is de link naar
http://t1.extreme-dm.com onderdaan. Waar is dit voor?

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Zou je het bij wijze van proef het eraf willen halen ? Kijken of het veel uitmaakt. Ik zie nu iedere keer downloading gif...

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

Wat voor verbinding heb je ?
Hoeveel vertraging zie je.
De gif is 1004 bytes, dat kan nooit vertragen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Ik heb de snelste ADSL verbinding van Nederland ;D Maxx van Cistron en haal vaak 750kb downloads... Dus daar kan het niet aan liggen...

Maar het connecten naar het plaatje duurt waarschijnlijk veel langer dan het downloaden. Ik denk ook dat dat de rede is waarom dit board nog steeds met een soort hikje reageert. Dit ivm met dvdforum.nl en avsforum.com die zonder hikje reageren...

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

#7
Mischien toch een probleem aan jouw kant, want hier hikt er helemaal niets meer, en ik gebruik een gewone ADSL basic verbinding. Bij een refresh bv staat het gifje er als eerste en volgt de rest binnen een halve seconde.

Vreemd.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Aangezien het board nu zelf een teller heeft, heb ik de teller uitgeschakeld.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Frank, die opmerking hoor ik nou al 1 of 2 jaar sinds jij met een board ben begonnen. De ene keer moet ik mijn pc maar opnieuw installeren de andere keer zal het wel aan mijn verbinding liggen. Ik begin nu te begrijpen waarom er een aantal mensen zijn die dit board en jouw als persoon proberen te mijden... Ik probeer alleen maar aan te geven dat het nog niet helemaal 100% loopt. Alle vorige berichten van mij (en ook andere) zijn consequent beantwoord met de opmerking dat jij geen last hebt en dus zal het wel aan de andere kant liggen.
Op HT gebied mogen we schijnbaar wel zeuren over 0.1% verbetering dmv bijv een marmeren tegel die ik bij een begrafenisondernemer moet gaan halen. Zeg ik iets over de verbetering van dit board dan lijkt het net of ik alleen maar loop te zeuren.

Bram

Sh.. daar gaat mijn Karma
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

Bram

En nu heb je het volgens mij aangepast en loopt het dus nog sneller...

Kijk, hetzelfde als bij HT, je kunt het altijd proberen. Is het niets dan ga je weer terug naar de oude situatie. Zo moeilijk is het toch niet?

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek

J.A.F._Doorhof

Gaat niet om moeilijk maar gaat om het probleem.
Als je een probleem hebt met een bestand van 1004kb dan kan het probleem nooit hier zitten.

Het enige dat kan is dat je internet provider er waarschijnlijk moeite mee heeft als er een bestand van een andere site als de bezochte site wordt geladen. Je ziet dit ook veel met Internet via de Satteliet, als je op dezelfde server bezig bent dan gaat alles razendsnel, maar als er een plaatje/link of whatever op staat dat zijn origine bij een andere site heeft, dan krijg je een kleine vertraging.

Nogmaals via ADSL heb ik het probleem niet.

De reden dat ik van de Extreme teller af ben gegaan, is dat hij niet goed werkt met de MysQL database. Hij telde maar elke 3 bezoekers.

De boardteller doet dit wel goed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Even flink door de forums gegaan. Het maakt echt veel uit voor de beleving... Het is nu perfect !!!

DANK JE WEL

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek