PostNL

Started by buizesmurf, December 24, 2015, 12:16:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

buizesmurf

Eventjes wachten op mijn dac.Normaal was de leveringsdatum voor woensdag 23 december.Gisteren trace veranderd in vermoedelijke leverdag volgende werkdag.
Zojuist gekeken,nu vermoedelijk op maandag 28 december.... :devil: ;) :confused: :sneaky2: :embarassed:

chansig

Tsja...ik denk dat je tijdens deze periode ook niet blij wordt als je bij de post werkt.

Maar op deze manier leer je wel met teleurstellingen om te gaan.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

katwax

#2
In totaal deze week 7 pakjes verzonden met Postnl en maar 1 gehad dat 1 dag later is afgeleverd dan verwacht.
Vind ik vrij goed, zeker met deze drukke dagen
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

jvanhambelgium

Hier *exact* hetzelfde met een kleine bestelling van 2 ZWAVE stekkers.
21december vertrokken in NL en reeds 2 dagen in telkens "on hold" in het BE-depot.

"maandag 28dec" vermoedelijke levering.

Ze kunnen het daar effe ni trekken vrees ik  :D :D :D
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

Mokumer45

#4
Ik heb op het ogenblik 2 zeer positieve ervaringen. Gisteravond en eergisteravond iets besteld bij 2 verschillende leveranciers en beide items zijn nu onderweg in de postauto voor aflevering tussen 17.00 en 20.30 uur. Vol verwachting klopt mijn hart, ik ben heel benieuwd.
Edit: het zijn beide wel kerstcadeau'tjes, misschien helpt dat qua snelle aflevering.
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

buizesmurf

Quote from: jvanhambelgium on December 24, 2015, 12:34:03
Hier *exact* hetzelfde met een kleine bestelling van 2 ZWAVE stekkers.
21december vertrokken in NL en reeds 2 dagen in telkens "on hold" in het BE-depot.

"maandag 28dec" vermoedelijke levering.

Ze kunnen het daar effe ni trekken vrees ik  :D :D :D

Idd

Tracking gebeurtenissen

DatumTijdPlaatsStatus
do 24 dec. 201514:16BEAflevering uitgesteld tot volgende werkdag
wo 23 dec. 201512:21BEAflevering uitgesteld tot volgende werkdag
wo 23 dec. 201503:56BEZending ontvangen op distributievestiging
di 22 dec. 201521:16NLZending gesorteerd voor het land van bestemming
di 22 dec. 201521:08NLZending is ontvangen door PostNL
di 22 dec. 201509:46NLZending is ontvangen door PostNL
di 22 dec. 201509:43Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL

Raymond187

Bekijk het van de andere kant. Ze laten het tenminste zien dat de zending later wordt afgeleverd. Meestal zeggen ze dat ze langs zijn geweest, maar er was niemand thuis.  :devil:
Dat is hier een paar x gebeurd. Zit ik voor niks op de deurmat te wachten

VlisChris

Quote from: chansig on December 24, 2015, 12:20:24
Tsja...ik denk dat je tijdens deze periode ook niet blij wordt als je bij de post werkt.

Bij mij als gewone bezorger (dus post) zijn er dagen bij dat er 4 a 5 keer de hoeveelheid is die we normaal hebben.
De mannen die de pakketten bezorgen draaien momenteel dagen van 13 a 14 uur. En dat te bedenken dat er al een paar honderd pakketbezorgers meer op pad zijn dan een normale dag in het jaar ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

thepioneer

Ik vind PostNL een super service hebben. Kijk naar dat rottige kiala, veel te lang onderweg en dan moet je ook nog ergens heen rijden om je pakket op te halen.
Meridian DSP5200SE, Meridian 218, ROON
SVS SB13 Ultra

buizesmurf

Quote from: Christiaan S on December 25, 2015, 15:49:01
Bij mij als gewone bezorger (dus post) zijn er dagen bij dat er 4 a 5 keer de hoeveelheid is die we normaal hebben.
De mannen die de pakketten bezorgen draaien momenteel dagen van 13 a 14 uur. En dat te bedenken dat er al een paar honderd pakketbezorgers meer op pad zijn dan een normale dag in het jaar ;)

Heb het zeker niet op het personeel bedoeld.Gewoon een vaststelling.
Wij draaien hier nu ook dubbel shiften....

jvanhambelgium

Hoppa en net iemand aan de deur gehad om alsnog te bezorgen in naam van PostNL...man,man het is deze dagen denk ik echt slavenarbeid bij die gasten... :clapping: :clapping:
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

buizesmurf

Quote from: jvanhambelgium on December 26, 2015, 15:59:15
Hoppa en net iemand aan de deur gehad om alsnog te bezorgen in naam van PostNL...man,man het is deze dagen denk ik echt slavenarbeid bij die gasten... :clapping: :clapping:

+1  :clapping: :clapping: :nopompom:

VlisChris

Quote from: buizesmurf on December 26, 2015, 11:10:47
Heb het zeker niet op het personeel bedoeld.Gewoon een vaststelling.
Wij draaien hier nu ook dubbel shiften....

Oh dat geloof ik meteen hoor, dat je het niet over het personeel hebt ;) Mijn opmerking was meer een generieke omdat er genoeg mensen zijn die wel denken dat het allemaal wel meevalt qua drukte ;)
Hopelijk komt je verzending nu wel snel binnen overigens 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Mokumer45

Zo te lezen is er in België geen tweede kerstdag? Hier in Nederland is dit een officiële feestdag en wordt er dus niet gewerkt door bezorgbedrijven (buiten misschien heel speciale bezorgingen).
Bij mij zijn er donderdag tussen 17.00 en 20.30 (ongeveer 18.15) nog 2 pakketjes afgeleverd door PTT-pakketdienst. Precies op tijd voor de Kerst - het waren nl. kerstcadeau'tjes - en alle lof hiervoor!
Huiskamer: AVR: Denon AVC-X4700H, Speakers: Teufel T400 Mk2, Teufel Cubycon 5.1 met bijbehorende Subw , Teufel Reflekt, 2e Subw: Sony SA-WMS535, Audio Streamer: Teufel Raumfeld Connector 2, 4K Speler: Sony UBP-X800, DAT Rec: Sony DTC-55ES, Cassette Rec: Sony TC-K630ES, DVD/Video Rec: Sony RDR-VX450, Pick-up: Dual CS-429 met Shure M97XE of Ortofon 2M Red of Audio Technica AT-VM95EN element, Phono Amp: Teufel PhonoStation 1, Media Box: UPC Pace DRC7111, div. Headphones, o.a. Sony MDR-DS6500, TV: Sony 49X8305C.
 Extra: Micro System: Sony CMT-CPX1. Slaapkamer: nog div. apparaten.

buizesmurf

Quote from: Christiaan S on December 26, 2015, 18:13:39
Oh dat geloof ik meteen hoor, dat je het niet over het personeel hebt ;) Mijn opmerking was meer een generieke omdat er genoeg mensen zijn die wel denken dat het allemaal wel meevalt qua drukte ;)
Hopelijk komt je verzending nu wel snel binnen overigens 8)

Ondertussen geleverd....op 2e kerstdag :clapping: :clapping: :clapping:

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.