Nu PS4 kopen? Of nog ff wachten op betere aanbiedingen?

Started by Mausman, December 14, 2015, 12:17:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mausman

Hoi,

Op dit moment is de PS4 500 gb voor een leuke prijs (rond de € 288,-) in de aanbieding bij diverse winkels.

In principe wil ik er wel een kopen, maar vraag me af of er in de loop van de komende weken (december/januari) misschien niet nog betere aanbiedingen kunnen komen (bijv. in combinatie met een game of extra controller o.i.d.).

Kan iemand hier misschien iets over zeggen?

Alvast bedankt.


Former member 78

Er komt altijd een betere aanbieding.
Wil je nu een leuke tijd, of wanneer die een tientje goedkoper is?

Martijnst1990

] ^^

Met dit soort dingen blijf je dat altijd houden, na januari worden ze vast weer iets goedkoper..
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Mausman

Ja klopt idd wat jullie zeggen. Het liefst wacht ik nog even af totdat het echt 100% zeker is dat de PS4 het G27 logitech stuurtje echt niet gaat ondersteunen in games als Project Cars, toekomstige GT7 en evt. andere racegames. Ik heb nl. zo'n G27 en heb nog steeds de hoop dat ie wel ondersteunt gaat worden. Want hij doet het nog prima en heb eigenlijk niet echt zin om ook nog es een bak geld uit te gaan geven voor een ander stuurtje.
Dus ik hoop dan ook dat de PS4 in of na januari ook nog te verkrijgen is voor zo rond de € 288,- of evt. met andere mooie aanbiedingen.