Portman Inserted Into Jedi?

Started by J.A.F._Doorhof, May 29, 2002, 14:53:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Rumors are circulating that George Lucas will insert footage of Natalie Portman as Padmé Amidala in Star Wars: Episode VI—Return of the Jedi, according to reports on the Ain't It Cool News Web site and MTV. The new footage will reportedly be shot during production of the upcoming Episode III prequel.

Lucas also reportedly told E! Online that the reason droids C-3P0 and R2-D2 have no memory of Anakin Skywalker/Darth Vader is because their memories have been wiped prior to the beginning of Episode IV, the original Star Wars movie. "[C-3P0's] memory system has been erased, and so has R2's," Lucas told the site. "So they don't remember anything from the first trilogy. I'm telling you something from Episode III, but I shouldn't be telling you that, but I think most of the fans already know that."

AICN also reported a wild rumor that the reviled computer-animated character Jar Jar Binks may wind up in a new, revised version of Episode IV.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jiri

Hmmm....

Ik begin me echt een beetje zorgen te maken.
Als Lucas zo doorgaat met het maar blijven veranderen van episode 4, 5 en 6...blijft er maar weinig over van hoe de films van origine waren. Dit vind ik jammer!
Ik vindt het best als ie ze verandert, maar ik ben bang dat alleen de laatste gerererereremasterde versies straks op DVD uitkomen.
Ik zou graag zien dat ook de originele versies op DVD uitgegeven gaan worden. Maar Lucas kennende zal dit nooit en te nimmer gaan gebeuren...en gooit hij hiermee een echt stukje filmgeschiedenis en jeugdsentiment weg.
Misschien toch maar een LaserDisc speler kopen? :-\

Groet,
jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Jiri

En natuurlijk opzoek gaan naar de Originel LaserDisks van Ep. 4,5 en 6. :D

Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

J.A.F._Doorhof

Ben ik met je eens, je moet niet gaan rommelen met oude films. Ik ben echter toch bang dat we dit meer en meer gaan zien. Denk je maar in, sneller geld verdienen is niet mogelijk.

Iedereen is gek van Star Wars, als je voor $ 2.000.000,00 versleuteld (en dan kun je HEEL veel veranderen), en je dropped de films weer in de bioscoop en start de gehele merchandising weer, en een goede DVD/Video release (in omgekeerde volgorde) dan loop je helemaal binnen voor een minimale inspanning.

Kijk bv naar de re-release van E.T. je kunt nu al overal weer de gehele E.T. merchandise kopen, en binnenkort de DVD, tja Spielberg was al binnen, maar hij is nu binnen en buiten ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bram

Je krijgt waarschijnlijk een:
Classic versie
Director's CUT
SPecial edition
Widescreen edition
Critirion edition
Collector's edition
SuperBit edition
Redux

Bram
Barco 1209/WinDVD/TommyDoek