"the Underworld" - de bouw van mijn HT (update 10-1-2007)

Started by Stress!!!!!, August 1, 2006, 06:51:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sj0er-D

Quote from: LittleNinja on March  4, 2008, 22:32:42
Ik kan jullie berichten dat er niets ernstigs aan de hand is met "onze" Stress!!!

Van hem heb ik begrepen dat hij het momenteel simpelweg te druk heeft om zich bezig te houden met de hobby ( laat staan het forum  :D ).

Zodra hij weer wat tijd heeft laat hij weer van zich horen.  8)

Gegroet,
LittleNinja

on-aan-vaard-baar!




;D

Robbert54

Quote from: LittleNinja on March  4, 2008, 22:32:42
Ik kan jullie berichten dat er niets ernstigs aan de hand is met "onze" Stress!!!

Van hem heb ik begrepen dat hij het momenteel simpelweg te druk heeft om zich bezig te houden met de hobby ( laat staan het forum  :D ).

Zodra hij weer wat tijd heeft laat hij weer van zich horen.  8)

Gegroet,
LittleNinja

ja hallo!!! en wij dan??!! ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Marsh

Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

jaco

Ik kan naar het gebouw lopen waar hij werkt en naar stress gaan vragen. Wie weet ken de receptioniste hem   ;D

JCL

Haha, als je aan de receptionist vraagt om "stress" krijg je misschien wel alleen maar een solicitatieformulier :P

LittleNinja

Quote from: JCL on March  5, 2008, 11:22:51
Haha, als je aan de receptionist vraagt om "stress" krijg je misschien wel alleen maar een solicitatieformulier :P

...of alle medewerkers van het bedrijf.  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

sj0er-D


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Stress!!!!!

Wat maken jullie een bende van mijn topic zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben even weg en dan dit!

Ik lees weer lichtjes mee op het forum. Ben nog steeds op zoek naar iemand die mijn Barco 100% wil inregelen. Maar dat schijnt nogal een opgave te zijn...
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

stevieB

Quote from: Stress!!!!! on March 25, 2008, 20:50:10
Wat maken jullie een bende van mijn topic zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben even weg en dan dit!

Ik lees weer lichtjes mee op het forum. Ben nog steeds op zoek naar iemand die mijn Barco 100% wil inregelen. Maar dat schijnt nogal een opgave te zijn...

Ik ben geloof ik de aanstichter van de vervuiling  ;D

Maar mijn vraag is dus nog niet beantwoord, foto's?!

Verder ben ik zeer benieuwd naar jou definitie van het woord "even"  ;) ;D

Gr StevieB
Under construction.....

Stress!!!!!

 :pompom: Vrienden.....,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier bijna dagelijks zat ingelogd. Inmiddels heb ik de hobby weer opgepakt en heb ook weer tijd en zin om nu eindelijk "the Underworld" eens af te gaan maken. Geen grote upgrades, nog steeds verliefd op de combinatie van Denon en KEF en ook mijn Barco BG808 doet het nog goed. Daar gaat wel BarcoCRT binenkort maar weer eens zijn magie op loslaten....

Ik zal weer eens wat foto's maken van de huidige stand van zaken en die hier posten.
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

hoekie


Etiennevh

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Stress!!!!!

Wat zei ik nou? Geen upgrades?
Ik heb zojuist een Denon AVR-4311 gekocht!
Dat gaat het nieuwe hart worden van de bios. Tevens ook netwerk aangelegd en een AC-Ryan aangeschaft.
Dus we zijn weer bezig....
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Etiennevh

Donders, je dacht ik moet gelijk rigoreus beginnen? :D Gefeliciteerd!
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Denon Focal

Mooie machine die 4311, hier op het forum stonden er net twee te koop
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

sj0er-D

Nu toch wel erg benieuwd naar het eindresultaat! Ik kwam weer eens in dit topic na een zoektocht naar 'uitgraven kruipruimte'.

quattronl

Laat me raden: Stress heeft kids gekregen dus de hobby ligt 'even' stil.
Of de kelder is omgebouwd tot 2 kinderkamers ;)
Of de hobby van mrs. Stress heeft dusdanige vormen aangenomen dat de HT ruimte moest wijken.
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW