spuiterij regio Rotterdam

Started by fireman, November 23, 2015, 18:24:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fireman

Weten jullie een goede spuiterij om een paar scan speak A4 kastjes te laten spuiten?

Graag in regio Rotterdam


Of is het afdoende om het met een rollertje te doen. Ze worden wit.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

knubbe

Wit worden ze wel met een rollertje, of dat afdoende is is aan jou te beoordelen.
Er lijkt overigens nog wel wat werk aan te zitten voordat ze klaar zijn om te spuiten/rollen?
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

fireman

Quote from: knubbe on November 23, 2015, 18:28:10
Wit worden ze wel met een rollertje, of dat afdoende is is aan jou te beoordelen.
Er lijkt overigens nog wel wat werk aan te zitten voordat ze klaar zijn om te spuiten/rollen?


Dit is een voorbeeld van internet. Ik heb zelf al de bitumen erop gemaakt. Ha de eerste plankjes misschien vanavond of anders van de week plakken ;)
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

fireman

Quote from: knubbe on November 23, 2015, 18:28:10
Wit worden ze wel met een rollertje, of dat afdoende is is aan jou te beoordelen.
Er lijkt overigens nog wel wat werk aan te zitten voordat ze klaar zijn om te spuiten/rollen?


Bij wit zie je minder snel de oneffenheden dan bij een donkere lak, vandaar mijn opmerking over afdoende. Maar spuiten lijkt mij wel mooi. Zelf met een spuitbus lopen klooien zie ik niet zitten. Kan het wel maar is lastiger + de ruimte heb ik niet echt. En ik denk misschien kwa kosten van het aantal spuitbussen (plus schuurpapier, primer) dat ik in de buurt kan komen van een spuiterij
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

knubbe

Met een roller is het prima strak te krijgen met voldoende geduld.
Topic van ik meen Andre_84 even kijken, hij heeft gerold en vervolgens nog gaan polijsten.

Overigens ben ik van mening dat je zowel op wit als op zwart alle oneffenheden zal zien. Met uitzondering van structuurlak :D

Denk dat je voor het setje aan 200€ moet denken, heb geen adres voor je gezien ik uit een andere regio kom. Maar zoek eens een meubelmaker?
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

mijkie

ik denk dat je voor 200 euro een heel eind bent idd !

Wit verdoezeld best wel wat foutjes en is ook goed zelf te doen, als je een beetje handig bent maar, wel een berg werk, ook al zijn het kleine kasten !!

Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

fireman

#6
Quote from: mijkie on November 23, 2015, 19:59:32
ik denk dat je voor 200 euro een heel eind bent idd !

Wit verdoezeld best wel wat foutjes en is ook goed zelf te doen, als je een beetje handig bent maar, wel een berg werk, ook al zijn het kleine kasten !!



Beetje goede verf + primer + roller + schuurpapier + bakjes = ca €50,-

Dus kwa prijs scheelt dat wel.

Ik heb enkele mailtjes uitstaan bij een spuiterij waar ze ook Kharma speakers spuiten. Ben benieuwd wat dat daar ongeveer kost. Is wel een bedrijf met ervaring van speakers spuiten.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

knubbe

Was 1 mailtje niet voldoende? :P

Als je overigens op de budget tour wilt gaan dan zou ik naar de Aktion gaan.
Overigens hele goede ervaringen met de verfspullen daaro.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

Erik1977

Mocht je interesse hebben heb ik hier nog wat de IJssel DD hoogglans wit 2-componentenlak staan.
Tegen verzendkosten mag je het hebben.
Het was voor de boot maar ik heb het uiteindelijk met andere verf gedaan die minder temperatuur afhankelijk was.

Pm maar bij interesse.

mijkie

Quote from: Erik1977 on November 24, 2015, 22:05:36
Mocht je interesse hebben heb ik hier nog wat de IJssel DD hoogglans wit 2-componentenlak staan.
Tegen verzendkosten mag je het hebben.
Het was voor de boot maar ik heb het uiteindelijk met andere verf gedaan die minder temperatuur afhankelijk was.

Pm maar bij interesse.

als hij t niet wilt hebben, mag je het ook naar mij sturen, graag zelfs !
Focal Alpha 50 * Eversolo DMP-A6

fireman

#10
Ik wil zeker geen hoogglans. Dank voor het aanbod.

Ps, was slecht 1 mailtje ;) nog geen reactie ontvangen.

Maar met een rollertje zie je inderdaad bij een witte lak bijna geen oneffenheden. Budget Tour hoeft het zeker niet. Maar ook geen belachelijke prijzen.
NAIM SN3 / NDX2 / Vifa vivace (model 2012) / REGA P3-24-TT-PSU / R1200GSA-LC '17

Flavio

Neem eens contact op met forumlid CaptainJack, misschien kan die je verder helpen.
EM9702 V3 (Oppo UDP-203 Kloon) | TCL 98C735
Denon AVC-X3800H | Behringer NX4-6000 | Buttkicker BKA1000-N
2x T+A TCI 2A | 2x Klipsch R-115SW | 2x T+A TLS 20 | 1x T+A TCI C2 | 2x T+A TAL 90 | 2x Teufel M 950 D | 2x T+A TAL X1
18Sound 21NTLW5000 Sealed | Sundown X-15 Vented | Buttkicker LFE