Storing Velodyne DD18

Started by Hopjesvla, October 10, 2015, 11:49:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hopjesvla

Sindskort is mijn DD18 geluiden gaan maken, ook als het niet de bedoeling is ;) Er komt af en toe een gerommel uit; wat LF rumble. Kan om de minuut een geluid zijn, kan een paar uur niet. Dit is ook als er niets op aangesloten is, dus het heeft niet met een bron of de processor te maken.

Heb gisteren de sub gereset, was het nog steeds. Het gekke is dat met het opnieuw room-correctie willen doen, hij meetmicrofoon niet ziet (in het menu "MIC?" linksbovenin en de sweeps worden wel gegeven, maar komen niet terug in de waveform.. Maakt niet uit of ik de microfoon aan de voor- of achterkant aansluit.

Misschien zie ik iets over het hoofd, maar ik vermoed dat ik 'm moet wegbrengen. Hier nog iemand een idee?

bmateijsen

Wegbrengen, voordat er evt. meer kapot gaat.

Hopjesvla

Dan kom ik graag straks even langs, àls ie in m'n auto past..  :dry:

Hopjesvla

"Inmiddels heb ik verschillende pogingen gedaan (in overleg met Velodyne) om je sub te repareren, maar dat is helaas niet gelukt.
De enige oplossing is om een nieuw backpanel te monteren (= versterkermodule).
Deze zal besteld moeten worden bij Velodyne. De totale reparatiekosten komen dan op EUR 983,45.

Gelieve door te geven of je hiermee accoord gaat zodat ik hiermee verder kan."


Auw..  :wacko:

Kjelt


Shoalinmonk

Wat een toestand...

Had precies hetzelfde alleen dan met een Monitor audio GXW15.
Oplossing was hier ook, het achterpaneel vervangen. Gelukkig onder garantie.

Nu doet hij het weer zoals het hoort...waarschijnlijk een voedingsprobleem.

Succes en hopelijk snel weer de oude, je DD18



Cinemike Marantz AV7702 mkII 'voll Stufe' ~ 2x MM8077: 1x Cinemike 'voll Stufe und Brucking' ~ Cinemike Marantz UD7007 'voll Stufe', Cinemike Zappiti Reference,  Cinemike Sony x800m2, Qnap TVS 673e 64gb, Monitor Audio Platinum: PL200II, PLC150II, PL100, PLICII, JL Audio F113v2, JVC NZ7, Philips 65PUK7120, in de tuin: Marantz M-CR511, Monitor Audio Climate 80