Ervaring gevraagd vintage chief

Started by Dr.Bedlo, November 19, 2015, 13:58:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jinsu

#50
Quote from: VinylLover on October 20, 2018, 10:14:32
Het verwijderde gedeelte van mijn post van 18 oktober is mijn inziens wel degelijk relevant.

Er wordt in dit forumgedeelte uitvoerig ingegaan op de handelswijze van VintageChief. Dan vind ik het relevant dat ik de handelswijze van diverse andere "handelaren" zijdelings aankaart omdat ze in strijd handelen met de wet, ze zijn niet ingeschreven in de KvK en ze betalen geen (omzet)belasting. Ik vind dat zwaarder wegen dan de discussie of VintageChief al dan niet veel winst maakt of de discussie hoe, waar en wanneer hij zijn spullen inkoopt.

Maar misschien meten sommige leden hier op het forum met twee maten en gewichten of spelen ze in sommige gevallen rechter en partij?

Men is niet automatisch ondernemer voor de Belastingdienst als je spullen op marktplaats aanbiedt en verkoopt, ook indien dit regelmatig gebeurd. Er zijn nog meer vereisten om onder de kwalificatie ondernemer in de zin van de Belastingdienst te vallen. Mocht jij hier anders over denken, er is een anonieme tiplijn bij de Belastingdienst ;) . Ga dus a.u.b. geen dingen roepen indien je niet 100% weet of je te maken hebt met een ondernemer of niet.

Daarnaast werd er gevraagd naar ervaringen met Vintagechief, jouw informatie is dus niet relevant en overbodig.
Classé - Kimber - Mitsubishi - Oehlbach - Pioneer - Revel

Science only has a lasting existence for someone who knows that he doesn't know.

VinylLover

Over fiscale aangelegenheden ga ik hier geen discussie voeren, zowel jij (poster hierboven) als ik hebben hier niet voor gestudeerd.

Feit en frappant is wel dat sinds mijn post een groot aantal van de door mij genoemde (zwart)handelaren hun accountnamen op Marktplaats hebben gewijzigd en/of een nieuw account hebben geopend.

Voor de rest heb ik het gevoel – te lezen aan de reacties – dat dit forum en ik nooit vrienden gaan worden. Ik ga mij hier verder niet meer roeren in de discussie want heb de indruk dat ik een indringer ben in een sektarische groepering. Ik zie dat er leden in deze discussie 20.000 en meer dan 30.000 (!) berichten hebben gepost. Die kant wil ik niet op. Sterkte mannen! Ik ga verder van het leven, mooie vrouwen en mooie muziek genieten.

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

audiolover86

#53
Quote from: VinylLover on October 21, 2018, 13:04:50
Over fiscale aangelegenheden ga ik hier geen discussie voeren, zowel jij (poster hierboven) als ik hebben hier niet voor gestudeerd.

Feit en frappant is wel dat sinds mijn post een groot aantal van de door mij genoemde (zwart)handelaren hun accountnamen op Marktplaats hebben gewijzigd en/of een nieuw account hebben geopend.

Voor de rest heb ik het gevoel – te lezen aan de reacties – dat dit forum en ik nooit vrienden gaan worden. Ik ga mij hier verder niet meer roeren in de discussie want heb de indruk dat ik een indringer ben in een sektarische groepering. Ik zie dat er leden in deze discussie 20.000 en meer dan 30.000 (!) berichten hebben gepost. Die kant wil ik niet op. Sterkte mannen! Ik ga verder van het leven, mooie vrouwen en mooie muziek genieten.

Maar toch, zonder vooraf onderzoek te hebben gedaan naar wat wel of niet mag qua verkoop en wat onder bijverdienen valt, noem jij hen alvast (zwart)handelaren, opmerkelijk.
Lijkt mij inderdaad niet de beste plek voor je, dit forum.

fasteddie

Quote from: chansig on October 21, 2018, 13:09:21
Allen vintage ?

Gr. Hans

Met veel draai uurtjes.....niks mis mee toch? ::)

Ondertussen geniet ik al weer een aantal weekjes van mijn Luxman vintage versterkertje....alleen dat opstaan door het ontbreken van een AB wordt ik echt "vintage" van....