Beginners DVD speler?

Started by CaveMonkey, May 29, 2002, 14:49:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CaveMonkey

Hallo allemaal,

Al enige tijd lees ik met groeiende belangstelling zo'n beetje alles wat op 't forum gepost wordt. Bedankt voor alle leerzame artikelen! En nu ben ik dan toe aan mijn eerste post!

Ik ben nog maar een beginner op het HT gebied, en ben (budgetair genoodzaakt) stap voor stap aan 't uitbreiden. Ik heb een Onkyo 696 receiver, met een stel aangename luidsprekers (helaas nog zonder sub).

Een DVD speler moet ik helaas nog missen, en ik kan dus nog niet ten volle genieten van wat mijn receiver kan.

Nu ben ik dus toe aan mijn volgende stap, een DVD speler! Mijn budget bedraagt ongeveer 300 euro, maar is enigszins rekbaar. Op de site van ITC wordt de Pioneer 444 (?) aangeboden als instap model, hebben jullie hier goede ervaringen mee? Ook las ik een verhaal over de Toshiba, is de 220 een goed alternatief? Biedt ITC die ook aan?

Oh ja, ik wil de DVD speler ook als audio (CD) speler gebruiken.

Een hoop vragen, ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt!

Groet!
Marco

(hmm beetje saaie post zonder smilies, zo dan: ;D )

J.A.F._Doorhof

Hi,

En welkom op ons nieuwe forum  ;).

Toshiba en Pioneer worden beide door ons geleverd.
Ik heb geen audio ervaring met beide spelers, maar een gut-feeling zegt me dat de Toshiba een betere performer op audio zal zijn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

christa

 ;D heb zelf de pioneer 444 en moet zeggen dat ik er heel tevreden mee ben hij eet namelijk alles
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

CaveMonkey

Frank,

Komen de Toshiba spelers ook in je online-shop? (M.a.w. wakostda?)

Christa,