War Of The Worlds Fronts & Rears

Started by Movievault, July 7, 2005, 12:02:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

simonW

zo net even het hele topic door gelezen .... jammer dat het stopt....wel een erg mooi en gewaagt project!!

Movievault

Het is niet gestopt . Door tijdsgebrek, tijdelijke andere locatie en andere prio... heeft dit even stilgelegen. Maar de speakers draaien momenteel in test.
Als ik de tijd zie neem ik even wat fotos en update ik hier de site.
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Peerless Monster

Quote from: Movievault on November  3, 2010, 14:21:46
Het is niet gestopt . Door tijdsgebrek, tijdelijke andere locatie en andere prio... heeft dit even stilgelegen. Maar de speakers draaien momenteel in test.
Als ik de tijd zie neem ik even wat fotos en update ik hier de site.

Daar zijn we natuurlijk benieuwd naar...
Maar zijn de units niet wat verouderd in de loop van de tijd?
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Movievault

<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

Martijn M

Gaaf! Dit project heeft eigenlijk al veel te lang stil gelegen. Ik ben heel benieuwd naar de vorderingen.
Dutch & Dutch

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

VlisChris

Quote from: Movievault on November  3, 2010, 14:33:23
Wat bedoel je met verouderd?

Misschien uitgedroogd ofzo? Kan me ook niets anders voorstellen.
Maar gaaf om te horen dat dit nog doorgang heeft gevonden! Was altijd een geweldig project om te volgen dit. Ben razend benieuwd naar de foto's.
Heb je van het bouwen ook nog plaatjes? Of alleen van het resultaat zoals het er nu is?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

FFF

Zou er na dik 4 jaar wachten dan toch een vervolg komen...

Ben benieuwd, hoop dat je ons een beetje op de hoogte kan houden van dit geweldige project.

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

meubelmaker

wauw Frank, wat een geweldig project.
mijn vrouw en ik zitten net als vele anderen op deze site met smart op een vervolg te wachten.
tevens zijn we erg nieuwschierig naar de vorderingen van de luidsprekers van je zoon.

groet, Kamelija en Mathew

WMC

#1085
Kan dit topic geen slotje krijgen totdat er weer wat nieuws te melden is? Eens in de zoveel tijd verschijnt dit topic weer bovenaan met een vraag naar hoe ver het is... Lichtelijk vervelend als je verwacht dat er daadwerkelijk wat gebeurd is.

Verder niks te nadele van de topic starter en geïnteresseerden overigens.
Chord SPM800, Sony DVP-NS900V, Denon AVR3802, Epson TW3200 , Tag Mclaren AV30R

FFF

Quote from: WMC on April 20, 2011, 17:38:27
Kan dit topic geen slotje krijgen totdat er weer wat nieuws te melden is? Eens in de zoveel tijd verschijnt dit topic weer bovenaan met een vraag naar hoe ver het is... Lichtelijk vervelend als je verwacht dat er daadwerkelijk wat gebeurd is.

Verder niks te nadele van de topic starter en geïnteresseerden overigens.

Haha, ik ken het gevoel. Je hoopt dat Frank weer eens verder is gegaan met dit mega project en dat valt dan weer tegen.
Zag dat hij al een half jaar niet meer op het forum is geweest dus ik verwacht er niet veel meer van...

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Raphie

Laatst actief: november 29, 2010, 11:45:14
JBL PRX Power!

Richi

Apple Mac Mini M1 • Roon • Tidal • Philips BDP-9700 • Naim Atom HE • LSA Warp One • Dynaudio Confidence C2 II • IsoAcoustics Gaia II • AudioQuest Hurricane / Niagara 1200 / Monsoon / Pegasus / William Tell ZERO • Grimm SQM • Focal Elegia / Elear • Cisco Meraki MS220-8P • Blue Jeans Cat 6a

Movievault

Yep, heb er 2 series gemaakt. laatste zijn verkocht samen met het huis :)

Wou nog een derde maken maar het wordt iets anders voor het nieuwe HT en huis
Daarom deze in verkoop
<a href=\"http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=31909.0\" target=\"_blank\"<span style=\"color: blue;\">JMlab GRAND UTOPIA in progress</a>  <a href=\"http://movievault.zapto.org\">The Movievault</a>

VlisChris

Waren ze ooit nog wel afgemaakt dan?
Of is het uiteindelijk echt volledig in de ijskast verdwenen?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik van Voorst (in memoriam)

#1092
Net weer het topic doorgelezen.

Frank is van juli 2005 tot juli 2006 actief bezig geweest met de bouw van dit monsterproject op het forum ....waar zijn al die fotos gebleven.

Ik weet als geen ander wat een obsessie zo een project kan en moet zijn....mijn xXx project duurde
zo een 2-1/2 jaar met gemiddeld 2 uur per dag werk.

Ik ben zo blij dat ik doorgezet heb (op het einde was het echt bijna niet leuk meer !!!) het was bijna een te lang project waar steeds meer perfectionistische en langdurige beslissingen werden genomen zodat alles weer opschoof...ook mijn gewone priveleven moest strak in schema gezet worden...er komt zo veel bij kijken dat is bijna niet aan een ander uit te leggen...ben je niet aan het bouwen dan ben je erover aan het lezen/kennis vergaren.

Uiteindelijk is de beloning gelukkig wel daar zodat ik nu
(Op dit moment zelfs) zit te luisteren naar Du Pre Elgar Cello Concert op mijn speakers. 8)

Wat ik trouwens nauwelijks kan geloven is dat je zoiets persoonlijks in de verkoop gooit...ik moet er niet aan denken Frank...voor geen geld van de wereld.

Enfin respect voor de bouwtijd bovenal...en ik hoop wat fotootjes te zien...we zijn nu alweer bijna 10 jaar verder...
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

ruud2

ik ben destijds eens bij Frank wezen kijken naar het mega project, hij was toen halverwege met meen ik 5 stuks  gigantische kasten.
maar wat z'n zoon daar maakte was zelfs nog indrukwekkender , toen een jaar of 15, gewoon een avalon clone, en hartstikke mooi ook nog eens!!
ben benieuwd of hij meubelmaker geworden is.
jammer dat er geen foto's meer van zijn.
Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

VlisChris

#1094
@ Erik: zo te zien staan/stonden veel van zijn foto's op Imageshack. En voor zover ik me kan herinneren waren daar problemen mee. Ik zal eens zoeken.
De foto's staan/stonden in ieder geval extern.

edit: blijkbaar is het een betaal site geworden. Daar zou het dus goed mee te maken kunnen hebben.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!