Infrared link system

Started by katwax, October 29, 2015, 23:36:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

katwax

Met de komst van de Kii en dus het verdwijnen van de meeste hifi toestellen wil mijn vrouw een ander meubel zodat alles in de kast kan.
Nu heb nog enkele toestellen (4 max) die gebruik maken van IR.
Ik weet dat er systemen bestaan die je kan inzetten waarbij je een oogje voorziet extern en die dan in de kast doorstuurt naar het juiste toestel.

De vraag is van welk merk en/of type is aan te bevelen en werkt dit zonder problemen?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

Dirk

ik heb hier nog een Marmitek IR Control Pro 8 set in de kast liggen die ik niet meer gebruik, maar waarvan ik wel altijd tevreden was...tot ik noodgedwongen overschakelde op een Roomie Remote systeem (via de iPad), omdat ik alle hardware de kamer uit wou en dus in de slaapkamer onderbracht...wat gezien de afstand niet echt lukte met de Marmitek  ;D
als je die IR Control Pro 8 eens wil testen pak je hem volgende keer gerust ff mee, dan kan je zien of het werkt zoals je denkt/wil eer je wat koopt  ;)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

katwax

Quote from: Dynky on October 29, 2015, 23:56:39
ik heb hier nog een Marmitek IR Control Pro 8 set in de kast liggen die ik niet meer gebruik, maar waarvan ik wel altijd tevreden was...tot ik noodgedwongen overschakelde op een Roomie Remote systeem (via de iPad), omdat ik alle hardware de kamer uit wou en dus in de slaapkamer onderbracht...wat gezien de afstand niet echt lukte met de Marmitek  ;D
als je die IR Control Pro 8 eens wil testen pak je hem volgende keer gerust ff mee, dan kan je zien of het werkt zoals je denkt/wil eer je wat koopt  ;)
Cava dat doen we dan, ik moet toch nog bij je langs gaan :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543