Speakerkeuze (klein maar fijn :P? )

Started by Abel_Dekkers, March 16, 2004, 16:49:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Abel_Dekkers

Misschien worden jullie wel moe van mij als ik vraag en dit en dat en zus en zo  ;D Maar ik lees veel goede dingen over het merk Teufel... Ik heb hun producten gezien en die zien er goed uit. Iemand ervaring met dit merk??

Mvg,

Abel
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Kerstmanno

Quote from: Abel_Dekkers on April  5, 2004, 18:22:48
Misschien worden jullie wel moe van mij als ik vraag en dit en dat en zus en zo  ;D Maar ik lees veel goede dingen over het merk Teufel... Ik heb hun producten gezien en die zien er goed uit. Iemand ervaring met dit merk??

Mvg,

Abel
Tefal?

Abel_Dekkers

Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380

Kerstmanno

Ik heb daar echt nog nooit van gehoord. Wellicht iemand anders wel?

Harry HT

Hoi Abel,
Quote from: Abel_Dekkers on April  5, 2004, 18:22:48
Ik heb hun producten gezien en die zien er goed uit. Iemand ervaring met dit merk??
Je hebt ze gezien en hoe vond je het klinken? Wat vond je goed klinken? Wat klonk er minder?

Teufel is volgens mij niet echt een "instap" merk, vrij prijzig. Wat is je budget?

Welke sets heb je nog meer geluisterd? De Primus toch?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Abel_Dekkers

#30
Hoi Harry

Gezien op internet  :-X Maar daar vond ik ze wel mooi eruit zien. Ze hebben verschillende Theater packs..... Zelf had ik ook op SYSTEM 4 CINEMA. Deze is 1240 euro voor alle front,rear,center + sub. Zelf zou ik niet weten hoe ze klinken, maar ik bladerde terug in dit forum en onder andere Chendy was over dit merk te spreken en Duitse Hifi bladen zijn zeer tevreden over hun producten.

Mijn budget is dus ongeveer 1250 a 1500 euro

Mvg,

Abel
Thommy doek - Epson TW10 - Toshiba SD 510E -

Harman Kardon 7000 - Infinity Delta 70 (front) Infinity Delta 60 - Infinty Delta center - Magnat Omega 380