draadloos hd tv ontvangst versturen?

Started by kww, October 18, 2015, 15:24:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kww

hallo allemaal
ik zou graag het volgende willen bewerkstelligen en ik vraag me af of het mogelijk is.
we hebben beneden een tv staan die via coax voorzien wordt van signaal
op de 2e verdieping willen we ook graag hd tv en op de zolder ook.
is dit inmiddels draadloos te doen met goede kwaliteit?
via het stopcontact oid?
bovendien hebben we in onze tv beneden een extra kaart voor meer kanalen, is er een mogelijkheid om dat signaal ook te kopieren naar boven?

het is erg lastig om naar de 2 verdiepingen een kabel te leggen.

bedankt alvast.

Xander32

Wij hebben twee jaar lang middels homeplugs tv gekeken. De eerste twee maanden hadden wat storingen, welke verholpen zijn door een update van die homeplugs. Nadien geen klagen gehad.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

kww

kan daar ook coax signaal over?
ik heb die namelijk ook al voor de internet naar boven toe.

Raphie

Deze vraag heb ik ook voor TV op zolder, kan ik coax TV draadloos verzenden en ontvangen?
En dan bedoel ik niet die scart boxjes voor één kanaal via wifi, waarvoor beide TV's aan moeten staan e.d.
JBL PRX Power!

advr

Dit ga ik ook even volgen. Voor mij voor een signaal naar de keuken. :hehe:
Ollinn SET 300B, Mc Systems M3 (mod), Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

kww

een grote boor, uren werk, tientallen meters kabels, aansluitdozen, stekkers, etc verder en ik heb
op elke slaapkamer en zolder tv ontvangst.

W.Otter

ik heb een hele tijd MOCA (multimedia over coax) gehad maar daar heb je een bestaande coax voor nodig om zowel internet als TV over te versturen, die heb je niet geloof ik. Nu heb ik IPtv van KPN en dat bevalt me prima.
B&W CM9 ~ Lyngdorf TDAI-2170 ~ LG OLED55b6v ~ Sony 46HX850 ~ Canare/W&M/RUconnected ~ PS4pro ~ NEEO ~2x BK XLS200FF