Microsoft dwingt Windows 7 en 8-pc's nu te upgraden naar Windows 10

Started by Erik, October 16, 2015, 00:17:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

papaleo

Oneveer n week geleden 'geprobeerd' via de melding w10 te installeren...,tevergeefs want elke keer kreeg ik een foutmelding...,ik was het zat en heb daarna de pc afgesloten.
Gisteren de pc 'opgestart' en wtf...windows doet het niet meer kreeg iets van, boot-error insert recover mediaschijf ...bla,bla maw windows7 werkte niet meer  :omg:

Heb van alles geprobeerd (wat in mijn vermogen ligt) om deze weer aan de praat te krijgen,niet gelukt!
Dus dan maar de recover-dvd er in,so far so good,had vóór de w10 update netjes een bacup gemaakt,en wat denkje,deze bewuste backup stond op dezelfde partitie en ook deze weg/leeg?!
Had gelukkig nog een oude backup op een andere hdd heb daar zoveel mogelijk nog van wat bruikbaar was terug geinstalleerd.

Wat ik nu wel vreemd vond,de schone windows7 heb ik wederom op de 'c' schijf geinstalleerd,deze partitie is zo'n 50gb groot,maar tijdens de nieuwe installatie van w7 kreeg ik de melding dat de c schijf vol zat?!
Is het mogelijk dat w7 nu dubbel op de c schijf zit?
En hoe kan ik dit contr. en evt ruimte vrij maken/verwijderen?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

i2Paq


Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

i2Paq

Quote from: papaleo on August  1, 2016, 11:12:00
Oneveer n week geleden 'geprobeerd' via de melding w10 te installeren...,tevergeefs want elke keer kreeg ik een foutmelding...,ik was het zat en heb daarna de pc afgesloten.
Gisteren de pc 'opgestart' en wtf...windows doet het niet meer kreeg iets van, boot-error insert recover mediaschijf ...bla,bla maw windows7 werkte niet meer  :omg:

Heb van alles geprobeerd (wat in mijn vermogen ligt) om deze weer aan de praat te krijgen,niet gelukt!
Dus dan maar de recover-dvd er in,so far so good,had vóór de w10 update netjes een bacup gemaakt,en wat denkje,deze bewuste backup stond op dezelfde partitie en ook deze weg/leeg?!
Had gelukkig nog een oude backup op een andere hdd heb daar zoveel mogelijk nog van wat bruikbaar was terug geinstalleerd.

Wat ik nu wel vreemd vond,de schone windows7 heb ik wederom op de 'c' schijf geinstalleerd,deze partitie is zo'n 50gb groot,maar tijdens de nieuwe installatie van w7 kreeg ik de melding dat de c schijf vol zat?!
Is het mogelijk dat w7 nu dubbel op de c schijf zit?
En hoe kan ik dit contr. en evt ruimte vrij maken/verwijderen?

Start schijfopruiming eens op en kies na de eerste initialisatie voor Systeem Bestanden links onderin het schempje.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

dennism

Quote from: Kingpin on August  1, 2016, 09:47:05
Ik gebruik geen "i hate win10 artikelen", je kan voor jezelf simpel de kb's release notes van de microsoft site bekijken om te zien waar de updates over gaan en dan zelf beslissen of je deze wil installeren of niet.
Ik gebruik geen enkele win10 blokker en heb ook niets in de registry aangepast.
Het hele euvel begon al toen ik geen win10 wilde, maar MS wil koste wat het kost dit door je strot drukken.
Hoe moeilijk kan het zijn als iemand NEE drukt bij de vraag om win10 te installeren om toch via achterdeurtjes allerlei kb's te installeren mbt win10.
Download repository had ik al leeggegooid daarna duurde het ongeveer 6 uur voordat er met downloaden werd begonnen.

Zijn er hier al mensen die na 29 juli windows opnieuw hebben geïnstalleerd?
Krijgen zei dan nog steeds de melding om naar Windows 10 te upgraden en zijn de patches m.b.t. win10 nu verdwenen of worden deze doodleuk weer mee geïnstalleerd?

Je haalt jezelf een hoop gedoe op de hals wat helemaal niet nodig is. Als je MS KB artikelen leest, ben je ook vast deze tegen gekomen: https://support.microsoft.com/en-us/kb/3080351

Als je die dat artikel gevolgd had, dan had je een boel tijd en irritaties kunnen besparen. De handelingen in dit artikel zorgen en namelijk voordat je systeem geen upgrade doet, en dat je ook geen upgrade notificaties krijgt. Dit is voor zover ik weet de enige officiële manier en best practise om een Windows 7/8 machine vrij te waren van de upgrade naar de Windows 10 upgrade zonder verder gedoe dat niet door MS aanbevolen en / of ondersteund wordt. Al mijn test machines die Windows 7 moeten blijven hebben deze handelingen uitgevoerd gehad en nooit ook maar enige verdere notificatie gehad over de upgrade.

In hoeverre de updates nu nog binnen komen geen idee, ik heb dit nog niet uigezocht daar je er met bovenstaand KB artikel toch geen last van hebt. Je zou verwachten dat ze niet meer binnenkomen, maar het kan ook zijn dat ze pas op de volgende patch tuesday in augustus expired / superseeded worden en enkel op de achtergrond geen melding meer geven omdat het aanbod afgelopen is.

Voor degenen die nog willen upgraden maar dit op welke reden dan ook nog niet gedaan hebben, op deze pagina: https://www.microsoft.com/nl-nl/accessibility/windows10upgrade kan je nog steeds gratis upgraden (het is niet bekend of en zo ja wanneer dit aanbod afloopt). Het was al aangekondigd dat de gratis upgrade beschikbaar zou blijven voor gebruikers van de accessibility options, maar ook al je deze niet gebruikt kan je op deze manier nog steeds upgraden natuurlijk.   

dennism

Quote from: papaleo on August  1, 2016, 11:12:00
Oneveer n week geleden 'geprobeerd' via de melding w10 te installeren...,tevergeefs want elke keer kreeg ik een foutmelding...,ik was het zat en heb daarna de pc afgesloten.
Gisteren de pc 'opgestart' en wtf...windows doet het niet meer kreeg iets van, boot-error insert recover mediaschijf ...bla,bla maw windows7 werkte niet meer  :omg:

Heb van alles geprobeerd (wat in mijn vermogen ligt) om deze weer aan de praat te krijgen,niet gelukt!
Dus dan maar de recover-dvd er in,so far so good,had vóór de w10 update netjes een bacup gemaakt,en wat denkje,deze bewuste backup stond op dezelfde partitie en ook deze weg/leeg?!
Had gelukkig nog een oude backup op een andere hdd heb daar zoveel mogelijk nog van wat bruikbaar was terug geinstalleerd.

Wat ik nu wel vreemd vond,de schone windows7 heb ik wederom op de 'c' schijf geinstalleerd,deze partitie is zo'n 50gb groot,maar tijdens de nieuwe installatie van w7 kreeg ik de melding dat de c schijf vol zat?!
Is het mogelijk dat w7 nu dubbel op de c schijf zit?
En hoe kan ik dit contr. en evt ruimte vrij maken/verwijderen?

Foutmeldingen tijdens de windows 10 upgrade duiden in de regel op problemen op het onderliggende systeem. Voor de volgende keer (of anderen die hier tegenaan lopen) als je slim kijk je even naar wat voor melding je krijgt, en wat daarvoor de oplossing is. Kan issues in de toekomst voorkomen.

Verder een backup maken op dezelfde partitie die ook je OS drive is, is niet echt een backup. Als er ook maar iets gebeurt met die partitie is natuurlijk ook je backup weg (tenzij ik je verkeerd begrijp en de backup niet op de OS drive stond). De meeste backup applicaties laten je trouwens een backup niet wegschrijven op de / een van de drive(s) die je ook aan het backuppen bent, dus ben eigenlijk best benieuwd hoe / waarmee je deze backup gemaakt hebt.

Als controle kun je zaken draaien als diskcleanup (deze zal bepaalde zaken detecteren en verwijderen), ook kan je kijken wat voor mappen er staan (heb je bijv. een Windows.old map) kan je deze in principe zonder problemen verwijderen. Verder kun je met een Tool als Treesize (gratis) https://www.jam-software.com/treesize_free/ kijken welke mappen / bestanden veel ruimte op een schijf innemen waarna je kan controleren of deze nog noodzakelijk zijn. 

Raymond187


dennism

Quote from: Raymond187 on August  1, 2016, 13:43:48
Is nu afgelopen met de gratis aanbieding :)
Nee hoor, zie o.a. de posts van i2paq en van mij ;) De upgrade is wanneer je hem wil nog steeds verkrijgbaar, alleen niet meer automatisch.

Kingpin

Quote from: dennism on August  1, 2016, 13:30:13
Je haalt jezelf een hoop gedoe op de hals wat helemaal niet nodig is. Als je MS KB artikelen leest, ben je ook vast deze tegen gekomen: https://support.microsoft.com/en-us/kb/3080351

Als je die dat artikel gevolgd had, dan had je een boel tijd en irritaties kunnen besparen. De handelingen in dit artikel zorgen en namelijk voordat je systeem geen upgrade doet, en dat je ook geen upgrade notificaties krijgt. Dit is voor zover ik weet de enige officiële manier en best practise om een Windows 7/8 machine vrij te waren van de upgrade naar de Windows 10 upgrade zonder verder gedoe dat niet door MS aanbevolen en / of ondersteund wordt. Al mijn test machines die Windows 7 moeten blijven hebben deze handelingen uitgevoerd gehad en nooit ook maar enige verdere notificatie gehad over de upgrade.

In hoeverre de updates nu nog binnen komen geen idee, ik heb dit nog niet uigezocht daar je er met bovenstaand KB artikel toch geen last van hebt. Je zou verwachten dat ze niet meer binnenkomen, maar het kan ook zijn dat ze pas op de volgende patch tuesday in augustus expired / superseeded worden en enkel op de achtergrond geen melding meer geven omdat het aanbod afgelopen is.

Voor degenen die nog willen upgraden maar dit op welke reden dan ook nog niet gedaan hebben, op deze pagina: https://www.microsoft.com/nl-nl/accessibility/windows10upgrade kan je nog steeds gratis upgraden (het is niet bekend of en zo ja wanneer dit aanbod afloopt). Het was al aangekondigd dat de gratis upgrade beschikbaar zou blijven voor gebruikers van de accessibility options, maar ook al je deze niet gebruikt kan je op deze manier nog steeds upgraden natuurlijk.   
Je haalt even mijn vraagstelling door elkaar. Jij gaat ervan uit dat ik nog steedfs last heb van W10 popup en hoe ik dit kan voorkomen.
Dat is helemaal niet aan de orde, dat heb ik wel voor elkaar. Mijn probleem is dat Windows Update (dus de security patches e.d.) uren duurt om te installeren.
Het probleem is dat wanneer ik op zoeken druk er niets gebeurd (nou ja, na uren pas). Zodra de updates/patches zijn gevonden gaat het vrij normaal met installeren.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

dennism

Quote from: Kingpin on August  1, 2016, 14:40:22
Je haalt even mijn vraagstelling door elkaar. Jij gaat ervan uit dat ik nog steedfs last heb van W10 popup en hoe ik dit kan voorkomen.
Dat is helemaal niet aan de orde, dat heb ik wel voor elkaar. Mijn probleem is dat Windows Update (dus de security patches e.d.) uren duurt om te installeren.
Het probleem is dat wanneer ik op zoeken druk er niets gebeurd (nou ja, na uren pas). Zodra de updates/patches zijn gevonden gaat het vrij normaal met installeren.

In sommige gevallen was dat artikel deel van de oplossing. de stappen daarin uitvoeren, alle mogelijke updates die geblokkeerd e.d. stonden weer toestaan (en mogelijke andere zaken die iemand had uitgevoerd om de Windows 10 upgrade te vermijden, echter gaf jij al aan verder geen extra zaken te hebben uitgevoerd)  en dan Windows update draaien.

Mogelijk dat je issue nu is opgelost trouwens, want deze is als het goed nu bij je binnengekomen nu je de updates van de laatste 2 maand hebt geïnstalleerd. https://support.microsoft.com/en-us/kb/3161647 tenzij je alleen security updates geselecteerd hebt, dan zou je deze nog moeten draaien.

Kingpin

Quote from: dennism on August  1, 2016, 19:30:02
In sommige gevallen was dat artikel deel van de oplossing. de stappen daarin uitvoeren, alle mogelijke updates die geblokkeerd e.d. stonden weer toestaan (en mogelijke andere zaken die iemand had uitgevoerd om de Windows 10 upgrade te vermijden, echter gaf jij al aan verder geen extra zaken te hebben uitgevoerd)  en dan Windows update draaien.

Mogelijk dat je issue nu is opgelost trouwens, want deze is als het goed nu bij je binnengekomen nu je de updates van de laatste 2 maand hebt geïnstalleerd. https://support.microsoft.com/en-us/kb/3161647 tenzij je alleen security updates geselecteerd hebt, dan zou je deze nog moeten draaien.
Ok, zal van de week er nog eens doorheengaan.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

dennism

Quote from: Kingpin on August  1, 2016, 22:03:04
Ok, zal van de week er nog eens doorheengaan.

9 augustus komt als het goed is de volgende lading updates, wellicht handig om even tot dan te wachten.

Kingpin

Quote from: dennism on August  1, 2016, 22:56:00
9 augustus komt als het goed is de volgende lading updates, wellicht handig om even tot dan te wachten.
Ok, bedankt.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

donaldk

Kreeg eergisteren ook opeens een alert van windows update dat er updates waren, al sinds ik het op mij vragen had gezet geen meldingen van updates meer gehad. daarvoor stond er altijd een uitroeptekentje bij de startknop, nu dus in de hoe heet dat venstertje naast de taakbalk ook al weer;-). Volgens Woody zaten er twee KBs bij die je beter weglaat. De W10 verborgen de andere die oude handschrift herkenning gaat verwijderen uitgevinkt, maar nog niks geinstalleerd. In de tussentijd, waarin ik geen update alerts ontving dus maar ook een keer zelf gekeken en toen bleken er aardig wat updates te staan, waarvan ik geen melding had gekregen. Dus daarna na uitschakelen van w10 dingen de updates laten komen.

Witalik

Quote from: papaleo on August  1, 2016, 11:12:00
Oneveer n week geleden 'geprobeerd' via de melding w10 te installeren...,tevergeefs want elke keer kreeg ik een foutmelding...,ik was het zat en heb daarna de pc afgesloten.
Gisteren de pc 'opgestart' en wtf...windows doet het niet meer kreeg iets van, boot-error insert recover mediaschijf ...bla,bla maw windows7 werkte niet meer  :omg:

Heb van alles geprobeerd (wat in mijn vermogen ligt) om deze weer aan de praat te krijgen,niet gelukt!
Dus dan maar de recover-dvd er in,so far so good,had vóór de w10 update netjes een bacup gemaakt,en wat denkje,deze bewuste backup stond op dezelfde partitie en ook deze weg/leeg?!
Had gelukkig nog een oude backup op een andere hdd heb daar zoveel mogelijk nog van wat bruikbaar was terug geinstalleerd.

Wat ik nu wel vreemd vond,de schone windows7 heb ik wederom op de 'c' schijf geinstalleerd,deze partitie is zo'n 50gb groot,maar tijdens de nieuwe installatie van w7 kreeg ik de melding dat de c schijf vol zat?!
Is het mogelijk dat w7 nu dubbel op de c schijf zit?
En hoe kan ik dit contr. en evt ruimte vrij maken/verwijderen?

Alles is mogelijk, maar onwaarschijnlijk want als er 2x windows op 1 schijf staat gaat het meestal al fout. Maar kan je nu wel of niet in windows ? Dan zou je met schijfbeheer kunnen checken hoe en wat die schijf ingedeeld is
Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"

papaleo

Quote from: Witalik on August  6, 2016, 03:14:16
Alles is mogelijk, maar onwaarschijnlijk want als er 2x windows op 1 schijf staat gaat het meestal al fout. Maar kan je nu wel of niet in windows ? Dan zou je met schijfbeheer kunnen checken hoe en wat die schijf ingedeeld is

Ja,windows draaid nu.

Maar deze wilde maar niet updaten,had de pc eergisteren 12uur laten zoeken naar updates,en eindelijk jà hoor....229 updates gevonden en daarna nog een aantal uren bezig geweest met het installeren.
Blijf het wel vreemd vinden dat de partie van zo'n 51Gb waar windows op geinstalleerd is nu nog maar 3,6 Gb van over is....,voor de crash bleef daar ruim 20Gb over,hoe dit nu mogelijk is?!
Ik heb al (naar mijn vermogen) naar 'onnodige/vreemde' bestanden gezocht,maar zie niets wat vreemd of dubbel er op staat....blijft voor mij een raadsel wat er nu zoveel ruimte inneemt.
Wilde...,heb ook nog geprobeerd om deze partitie wat groter te maken,maar ook dat lukt niet,kan deze via windows alleen maar verkeinen of verwijderen....de optie groter maken blijft 'grijs' deze is niet te activeren.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raphie

ga naar mijn computer, rechtermuisknop op de C schijf > eigenschappen > cleanup > systeembestanden ook aanvinken > dan alles aanklikken > klaar! 18Gb recovered.
JBL PRX Power!

morca

Quote from: Raphie on August  6, 2016, 10:01:17
ga naar mijn computer, rechtermuisknop op de C schijf > eigenschappen > cleanup > systeembestanden ook aanvinken > dan alles aanklikken > klaar! 18Gb recovered.
Kan je dit ook doen bij een draaiend systeem om de rommel uit je win 7 op te ruimen ,die c schijf is nu 91 gig.

papaleo

Met 'Cleanup' bedoel je 'Schijfopruiming'?
Want dit heb ik al n paar keer gedaan welliswaar zonder iets aan te vinken,maar dan is het maar n paar honderd MB dat die opruimt.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raphie

Quote from: papaleo on August  6, 2016, 10:50:46
Met 'Cleanup' bedoel je 'Schijfopruiming'?
Want dit heb ik al n paar keer gedaan welliswaar zonder iets aan te vinken,maar dan is het maar n paar honderd MB dat die opruimt.
ja je MOET systeem aanvinken (anders zou ik het niet neerzetten) en dan binnen systeem alle grote blokken (hoeveelheid GB's staat er achter)
JBL PRX Power!

Raphie

Ja dit verwijderd ook oude installaties waar je niet meer naar terug wilt
JBL PRX Power!

papaleo

Hier kan ik aanvinken wat ik wil,maar nergens staat systeem en ook nergens zie ik bestanden die groter zijn dan n paar MB's


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Raphie

Ja je zit nog op win7 ?!? Dacht dat je naar 10 was gegaan?
Je kan daar gedownloade programma bestanden aanklikken en alles daar aanklikken.
JBL PRX Power!

papaleo

Alles 'daar' aangeklikt....en verwijderd,287MB winst  :nopompom:
Ik zag met opstarten dat de de vrije ruimte vanmorgen gedaald was van 3,6gb naar 500mb???

Nu na de schijfopruiming <800mb  :crazy:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

morca

Quote from: morca on August  6, 2016, 10:50:18
Kan je dit ook doen bij een draaiend systeem om de rommel uit je win 7 op te ruimen ,die c schijf is nu 91 gig.
Raphie ?
Je kan pm verwachten als het zo is als het nu lijkt!!!

papaleo

En opgelost....
Met dit programmaatje 'Wise Disk Cleaner 9' heb ik binnen 10 sec. 11GB aan ruimte gecreëerd [emoji1][emoji1][emoji1303]

En het is ook nog eens een gratis tooltje  :worship:


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels