Geen notificaties meer

Started by Bas Akkerman, September 29, 2015, 11:12:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bas Akkerman

Hallo allemaal, ik krijg geen notificaties per mail meer van topics die ik volg of nieuwe topics. Herkennen jullie dit probleem? Nog beter, weten jullie wat ik er aan kan doen?

Ik heb al opnieuw ingelost  en het vinkje bij notificaties aan- en afgevinkt.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

katwax

Mails zitten toch niet in je spambox?
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

BJF

Quote from: Bas Akkerman on September 29, 2015, 11:12:57
Hallo allemaal, ik krijg geen notificaties per mail meer van topics die ik volg of nieuwe topics. Herkennen jullie dit probleem? Nog beter, weten jullie wat ik er aan kan doen?

Ik heb al opnieuw ingelost  en het vinkje bij notificaties aan- en afgevinkt.
Ik merk inderdaad hetzelfde. Er staan nieuwe posts in topics waarvoor ik de notificaties aan heb staan, maar ik heb (ook) geen mailtjes gehad. Lijkt me aan het forum te liggen dus.[
NAD M10 V2
Elac FS247

Bas Akkerman

Quote from: katwax on September 29, 2015, 11:42:16
Mails zitten toch niet in je spambox?
Nee, daar had ik inderdaad ook gekeken.

Quote from: BJF on September 29, 2015, 19:17:08
Ik merk inderdaad hetzelfde. Er staan nieuwe posts in topics waarvoor ik de notificaties aan heb staan, maar ik heb (ook) geen mailtjes gehad. Lijkt me aan het forum te liggen dus.[
Soms krijg ik wel een notificatie, soms ook niet. Heel vreemd.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

katwax

Van pm's krijg ik een mail.
Via tapatalk krijg ik ook notifications als iemand mij quote, maar daar krijg ik geen mail van (gelukkig) :)
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

BJF

Het is bij mij nog steeds niet goed, krijg ze ook soms wel, soms niet.
NAD M10 V2
Elac FS247

Bas Akkerman

Ik heb een RTM gemaakt, zodat de andere admins en met name Jeroen, hier naar kunnen kijken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten