Arcade game cabinet zelfbouw project

Started by squeek, September 14, 2015, 21:20:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Kjelt

Quote from: skank1 on May 27, 2016, 11:44:52
Volgmoidus
er is al een half jaar niet in dit topic gepost en jij wilt het volgen  :D

Raymond187

Ik vind het ook wel gaaf zo,n kast.

Je kan ook een kant en klare kopen. Bartop. me maat heeft er 1 gekocht, omdat hij niet zo handig is als de TS.



Gebruik de TS alleen Mame of ook coins up of andere collections?

Kjelt

Behalve de laatste 5 jaar consolegames kan een raspberri pi2 al alle oude automatenhal kast games aan als het goed is. Op zich zou het dus vrij makkelijk te maken zijn behalve de mechanische uiterlijk van de kast dan dat is lekker hobbieen en klussen. Ik vraag me alleen af wat voor monitor je er in kunt hangen, er zijn bijna geen fatsoenlijke 3:4 monitoren meer te krijgen en zeker niet in 25"ofzo, weinig trek in om er een 15"monitor uit 1999 in te hangen dan.

Raymond187

19" tft past erin.

Op deze machines kan je alles spelen, zolang je er maar een goeie vga kaart in stopt als je high of ultra setting ga wilt spelen.

Enige ik vind een joystick niks fijne bij adventure games en dan er zo recht voor zitten.

Fighting en shooters weer wel.

squeek

#30
Beetje ongelooflijk misschien, maar hij is klaar  ;D ik heb em jaren  aan de kant gehad wegens tijdgebrek en financiele zaken die voor gingen. Regelmatig wel eens zaken herbekeken en onderdelen bijbesteld. Maar begin van deze maand heb ik het artwork laten printen en ben ik ineens verder gegaan zonder stoppen. Het controle paneel is aangepast, het oorspronkelijke thema van de kast is veranderd, nog een coindeur toegevoegd, ventilatie in de rug voorzien, led verlichting, en volgende week komt er een nieuwe pcb in met 3000 games. Enkel nog 2 krukjes voorzien en zo staat ie dan in de living hoek. Game on!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Kjelt

Leuk! Sommige projecten duren even, zeer herkenbaar   :D

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

#33
Mooi, maar wel zuur, heb je 'm klaar ligt ie op zij, omgevallen :D :P
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Kingpin

Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack