Wie zou hier een knap bord van kunnen maken

Started by B. Kuiper, March 13, 2004, 12:38:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B. Kuiper

Deze heb ik van het AVSforum, zou denk ik voor een boel DLP gebruikers best leuk staan naast het DD en DTS plaques.

Maar wie zou hier een knap zwart kunststof met zilveren of gouden relief letters (a la DTS plaque) van kunnen maken.

www.mistermedic.com/Foto/DLPsign.jpg
"Always a little further"

Rogier1988

Als je een mooie machine-frees hebt.... tja maybe GTDesign ff vragen ???

Mvg
ROgier

R

Ik vrees dat dit met relief letters een hele dure aangelegenhied gaat worden. Ik zou ze kunnen maken, maar heb geen intresse. Ik zou op zoek gaan naar kleine auto beletteraar met een snij plotter. Er zijn hele mooie folies in de handel. Mischien wel een powerbuy te organiseren... Ik zou lekker in de regio een zaak zoeken.

grt Ruben

p.s. een snijmachine(frees) die zoiets kan maken, kost nieuw al gauw een 500.000 € ;)

Rogier1988

Frees machine bedoel ik zo'n ding wat in een Hout-fabriek staat hé :) met sjablone enz...

MvG
Rogier

R

Das idd andere koek. Ik weet niet of dat voldoende zal zijn voor letters in relief.

Rogier1988

Nou ik denk het wel, ik heb laatst met mijn klas een voorlichting gehad bij een samen-werk verband.. ''bedrijf/leren/werken'' en daar hadden ze een joekel van zo'n ding staan.. en hebben ze onze naam van de school erin verwerkt.. nou echt geen rafels, mooi detail zelfs het logo !!

Ik denk dat dat wel zal werken, maarrr ze moeten hem dan wel helemaal instellen, en dat kan geld kosten ''denk ik'' ???

Mvg
Rogier