WFT-E4 Wireless file transmitter, aansluiten op wifi van laptop (ad hoc)

Started by RZeemering, September 8, 2015, 18:44:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RZeemering

Ik heb net een tweedehands WFT-E4 gekocht. Leek me handig ipv mijn camranger (geen losse dingen meer aan mijn lijf bungelen)
Het is me gelukt om via de EOS utility en mijn huidig wifi netwerk te connecten en jpegs binnen te halen.
Maar ik loop nu al 3 uur te klooien om met een zelf aangemaakt wifi netwerk op mijn laptop een werkende connectie te maken. Laptop en WFT zien elkaar maar om vervolgens foto's te versturen lukt 'opeens' niet.

Heeft iemand ervaring in het opzetten hiermee op de mac?

Ik heb een aantal stap voor stap tutorials gevolgd maar die 'falen' allemaal, omdat ik in alle gevallen verschillende stappen niet kan doen die aangegeven worden. Zoals bij je eigen wifi aanmaken waarbij ik dan geen wachtwoord in kan stellen of geen ftp aan kunnen maken of een instelling in de EOS utility niet kunnen maken.

Ik wil donderdag graag met een klant 'on the road' zodat zij de foto's op mijn laptop kan bekijken in de auto terwijl ik buiten foto's maak.
Maar zoals het er nu uitziet zal ik de camranger ook maar meenemen :P
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.