Challenge - Wat zijn de nadelen van JOUW camera

Started by VlisChris, September 5, 2015, 23:41:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Dat scrollen gaat op een Canon 400D ook niet, dus als het inmiddels nog steeds niet kan, lijkt het mij een Canon design dingetje. Nadeel is dat het een ding is met veel mogelijkheden, dus ingewikkeld. Ik heb vast de verkeerde non-auto gekozen, P in plaats van AV, want op auto kan de flits niet uit. Heldere objecten worden dan wit uitgeblazen. Zoals gezegd zal vast een mogelijkheid zijn om date verbetere, maar waar vind je dat zo snel als je als noob met zo'n mooie camera uin handen staait. 40D is dan een stap hoger dus daar moet je een goeie aan hebben Sk.

Ook kreeg ik regelmatig de melding busy.

Je doet wel een dagje met de accu dat is heerlijk.

Geen liveview geen video, maar ik was heel blij met deze lener.

Zelf heb ik een Sony Cybershot DSC-V1 liggen, grootste nadeel, accuduur van een minuut. Maar waar vind je een goede, gunstig geprijsde, nieuwe accu voor zo'n degelijk oud beestje???!!!

Ik kreeg als tip te kijken naar de Canon G7, gebruikt, maar dan krijg je een mooie, doch dure camera te zien, boven de 500 en alleen nieuw, dus die X zal er niet bedoeld zijn. Op mp enkele gebruikte zonder de X gevonden, maar die doet geen video, nou ja 15 bps op xga, das geen video, maar een serie stills. Ook een kleine chip in plaats van de grote in zo'n G7 X. Twee camera's is zo'n gedoe. Dus die valt af.

Sk

Ha Donaldk!

De 40D doet het nog steeds prima maar het kriebelt om over te stappen naar de 7D Mark II. Wellicht word het eind dit jaar en anders volgend jaar. Interesse in de 40D? dan stap ik mogelijk wat eerder over ;)

Groet,
Sk
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

donaldk


Sk

Quote from: donaldk on September 17, 2015, 18:34:27
Nee te groot, te duur en geen video?

Geen video inderdaad. De rest kan ik niet over oordelen.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

VlisChris

Ah kijk. En zo ga je onbedoeld weer terug ontopic :P :devil:

Om zelf even offtopic te gaan :angel: Kan het filmen niet ook met hackware van MagicLantern?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.